Azi e azi?

Publicat pe Actualizat pe

Aseara, decor hibernal si craciunesc, destul de kitsch, in parcul Alei

Azi dimineata, decor cat se poate de primavaratic, toporasi infloriti, iarba verde crud si vant cald, soare de peste 22C in padurea Balanoaia.

Eva nu se da batuta, ma intreaba in fiecare zi cand vine iarna.
Azi vine iarna?
Acum e azi?

E nerabdatoare, vorbeste si in somn despre oameni de zapada, tras cu sania si mosi darnici.

6 gânduri despre „Azi e azi?

    Roxana a spus:
    29 Noiembrie 2010 la 2:26 PM

    Am vorbit in weekend cu o fetita mai mare decat Eva si o intrebam ce face, cand face bradutul?
    Si mi-a raspuns foarte sigura pe ea….a pai sa vina iarna…acum e abia sfarsitul verii:)))))) si ce era sa spun avea dreptate ea:P dupa temperaturile de afara..

      adra_bell a răspuns:
      29 Noiembrie 2010 la 5:00 PM

      azi, stand pe balcon, ma intreaba iar: cand vine iarna?
      Pai, e iarna!
      Se uita copilul afara, f mirat, si apoi la mine, cu o figura de „mami, esti nebuna?”:))

    Lixa a spus:
    29 Noiembrie 2010 la 3:19 PM

    Va asteptam pe la noi, aici sunt -2 grade si ninge 😉 Atmosfera de iarna garantata!

      adra_bell a răspuns:
      29 Noiembrie 2010 la 5:01 PM

      vine si aici, curand. Nu ard eu de nerabdare (Eva, da), numai cand ma gandesc la facturi, brrrr!

    adelamaria a spus:
    1 Decembrie 2010 la 9:35 AM

    Tot e bine! Eu nu reusesc sa-i starnesc nanei interesul pentru iarna in niciun fel! Ideea de zapada o fascineaza vreo 2-3 secunde, iar Mosul…nici pomeneala! M-am resemnat si mi-am zis ca o fi un copil foarte pragmatic pentru care ce-i in mana nu-i minciuna , iar ce nu se vede nu exista! Sa faca bine sa vina intai Mosu’ala si apoi mai vedem! 😀
    Serios vorbind, probabil e si vina noastra – nu ne dam in vant dupa iarna, zapada si altele anexe…Foarte probabil nu reusim inca sa cream atmosfera aia magica si fascinanta…

      adra_bell a răspuns:
      1 Decembrie 2010 la 10:32 AM

      Eva are amintiri de iarna trecuta, cu omul de zapada, sanie, brad, Mos Craciun (aici avem doi: unul mare si altul mic:)

Lasă un răspuns

