Noiembrie

Publicat pe

10 gânduri despre „Noiembrie

    mmaria a spus:
    1 Decembrie 2010 la 8:42 AM

    asta e un colaj superb, cu asa o luna, e si normal!

      Christine a spus:
      1 Decembrie 2010 la 11:24 AM

      E dulce foc Eva ta! Nu pot sa nu-i remarc pantalonii identici cu ai Ioanei, luati tot din Carrefour, banuiesc… Oricum, imi place foarte mult cum fotografiezi, vei avea niste amintiri superbe peste ani!

        adra_bell a răspuns:
        1 Decembrie 2010 la 2:47 PM

        Carrefour sau Cora, p-acolo. Multumesc, avem mii de fotografii, probabil tot noi ne vom uita la ele, asa peste niste ani, cu ochii-n lacrimi:)

        Christine a spus:
        1 Decembrie 2010 la 7:12 PM

        Florile alea galbene de pe ultimul rand nu sunt cumva desenate pe o musama de pe vremea lui Ceasca… Parca respira ceva din aerul gospodariilor de pe atunci…Gresesc cumva?

        adra_bell a răspuns:
        1 Decembrie 2010 la 7:24 PM

        pe aproape. Un ibric ruginit

      adra_bell a răspuns:
      1 Decembrie 2010 la 2:09 PM

      chiar a fost o luna foarte frumoasa

    Zicolorata a spus:
    1 Decembrie 2010 la 4:53 PM

    Excelent colajul!

    miha a spus:
    2 Decembrie 2010 la 10:21 AM

    Foarte frumos!

    Roxana a spus:
    2 Decembrie 2010 la 10:38 AM

    Superb, a fost o luna frumoasa luna noiembrie:)

    adra_bell a răspuns:
    2 Decembrie 2010 la 11:44 AM

    Multumesc:) acum asteptam sa ninga, noi mai putin, dar Eva intreaba de cateva ori pe zi:))

Lasă un răspuns

