Rime sau cum se potrivesc cuvintele

Publicat pe Actualizat pe

Anul asta o sa mergem sa colindam,  iti face mama o traistuta si oamenii or sa-ti puna acolo: biscuiti, covrigi, mere, portocale, ciocolata.

Si ciocolata?

Si! Dar tu trebuie sa inveti un colind, adica un fel de poezie scurta si sa o spui in schimbul ciocolatei

Seara tarziu, inainte sa adoarma, repeta incet: ne daati, ne daaati, ori nu ne dati

Uite ce obosita e, daca n-a vrut sa doarma la pranz, ce ochisori are… ii spun eu co-autorului
Am ochisori de clestar si mustar! sare Eva cu replica
Clestar? mai foloseste cineva cuvantul asta? Oricum e bine ca i-a gasit o rima

Eva canta, invartindu-se prin casa
La Călugareni stă niste reni! (scuzati dezacordul, se lucrează la asta)
Eva, tu faci rime?
Nu, mami, dar Călugăreni se potriveşte cu reni

(e posibil sa i se traga de la Arpagic, re-botezat Gălbenel)

7 gânduri despre „Rime sau cum se potrivesc cuvintele

    Roxana a spus:
    3 Decembrie 2010 la 11:26 AM

    Clestar imi place mult..palate de clestar, conduri de clestar, cer de clestar, suna a poveste:D
    Imi place mult sa citesc ce a mai facut Eva, copiii te surprind tot timpul.

      adra_bell a răspuns:
      3 Decembrie 2010 la 11:51 AM

      da, da, clestarul din povesti, dar nu-mi amintesc sa-i fi spus vreo poveste in care sa apara clestar

    Andreea a spus:
    3 Decembrie 2010 la 11:45 AM

    🙂 🙂 🙂
    E mica si desteapta Eva. Asteptam un volum de poezii pentru copii.
    Bine ca n-a spus ” La Calugareni este niste reni” ca atunci sigur era preluata expresia de undeva.

      adra_bell a răspuns:
      3 Decembrie 2010 la 11:51 AM

      de pe la posturile de stiri:D

    cojocarii a spus:
    3 Decembrie 2010 la 7:08 PM

    frumoasa, desteapta si (inca) devreme acasa. 😛 Bravo, Eva!!

      adra_bell a răspuns:
      3 Decembrie 2010 la 7:58 PM

      nu era grasuta, frumoasa si devreme acasa?:D

    cojocarii a spus:
    3 Decembrie 2010 la 8:01 PM

    😐 … in varianta asta nu o stiam… dar e adaptabila, doar la voi creativitatea e la ea acasa. Eva ce zice, cu ce rimeaza mai bine?

Lasă un răspuns

