Christmas Countdown Calendar – ziua 4 Vine iepurasul

Publicat pe Actualizat pe

N-am incurcat deloc sarbatorile, nu este vorba despre iepurasul de Paste ci despre un altul, la fel de celebru. Miffy vine impreuna cu prietenii ei daca lasati un comentariu la aceasta postare pana miercuri, 8 decembrie, ora 8 dis-de-dimineata. Se va trage la sorti si castigatorul se poate gandi la un mesaj personalizat, care va fi scris pe tricou.

Nota 1:  Tricoul este nou, iepurasii sunt desenati de mine, culorile sunt speciale pentru textile si nu ies la spalare.  Merge pentru un copil de 4 ani.

Nota 2: Miffy ar prefera o adresa din Romania

24 de gânduri despre „Christmas Countdown Calendar – ziua 4 Vine iepurasul

    mmaria a spus:
    4 Decembrie 2010 la 8:05 AM

    nu ma inghesui la concurs neaparat dar ce idee faina si…am si eu o pisica care ar incapea in tricoul lui miffy:)

    Mari a spus:
    4 Decembrie 2010 la 10:05 AM

    parca ar fi cei trei iepurasi ai mei…chiar potrivit pentru cel mai mare dintre ei

    adelamaria a spus:
    4 Decembrie 2010 la 10:28 AM

    Foarte reusit desenul!…Daca tricoul e pentru 4 ani, Nana ar avea sanse sa-l poarte prin…clasa I…??!!???…mda…:)

      adra_bell a răspuns:
      4 Decembrie 2010 la 10:34 AM

      Ana, Marie era pentru 3-4 ani, am vazut ca ii este mare, tricourile astea sunt oarecum patratoase, eu as fi vrut ceva in V si mai subtire, dar doar asa am gasit. Asta e pentru 3-4 ani, asa scria in catalog, umpic mai mare decat Marie, dar ii va veni la vara, ca doar nimeni nu poarta tricou cu maneca scurta iarna. Sau la vara viitoare:). Eu ii cumpar Evei haine mai mari si voit si ne-voit:)), tocmai i-am luat o fustita din raiat, foarte dulce, dar cred ca e pentru 4 ani

    Andreea a spus:
    4 Decembrie 2010 la 11:20 AM

    tare haioasa ideea ta Adra :)…..ne inscriem si noi…am si eu 2 iepurasi acasa care l-ar imbraca cu drag…:P

      adra_bell a răspuns:
      5 Decembrie 2010 la 12:13 PM

      dintre care un Evaiepuras:)

    abramburika a spus:
    4 Decembrie 2010 la 2:57 PM

    Numai de dragul de a avea ceva desenat de manutele tale talentate ne inscriem la acest giveaway!! Ca nu suntem mari fani Miffy … am prefera Mickey&Co … hihihihihiii!!!

      adra_bell a răspuns:
      4 Decembrie 2010 la 3:45 PM

      E urat de desenat Mickey, prea mult negru, nu iese bine. Poate ceva micut

    Valenita a spus:
    4 Decembrie 2010 la 6:27 PM

    Si noi , si noi! Tricou cu Miffy ar merge foarte bine la vara cu basmaluta Happy!
    Felicitari pentru idee si pentru pricepere!

      adra_bell a răspuns:
      5 Decembrie 2010 la 12:14 PM

      da, da, cred ca ar merge, dar cand o sa-i vina tricoul, nu o sa mai poarte basmaluta. Nu-i nimic, la vara vreau sa fac cateva basmalute

    mariana a spus:
    4 Decembrie 2010 la 8:40 PM

    hihihi, ce faina e ideea…de unde le tot scoti? adresa noastra nu e de romania, dar a bunicii da!!!! suntem tare modeste, nu?!!

      adra_bell a răspuns:
      5 Decembrie 2010 la 12:06 PM

      Numai sa nu-i fie mic tricoul:)) Glumesc, e foarte bine, la asta m-am si gandit cand am zis ca prefer adresa din Romania

    Doina a spus:
    5 Decembrie 2010 la 3:01 PM

    Foarte frumos desenul, imi place iepurica cea sfioasa. Succes copilasilor care vor participa la tombola ta, cine va primi tricoul, sa-i vina bine si sa-l imbrace cu placere!

      adra_bell a răspuns:
      6 Decembrie 2010 la 5:42 PM

      Multumesc, Doina, meritul e al lui Dick Bruna! Acuma, nah, l-au copiat ei altii si au ajuns mari, un tricou in plus nu mai conteaza:)

    EllaX a spus:
    6 Decembrie 2010 la 1:53 AM

    Ooo, noi o iubim pe Miffy! Ne-a luat o vreme pana am priceput ca e fetita (de, mami n-a studiat franceza deloc!). Eu scriu comentariul numai ca sa-ti laud tricoul cu Miffy, adra, nu ca sa participam la „tombola”. Puica mea are 4 ani si 5 luni si poarta haine de 5 ani, deci nu intra in tricoul cel frumos.

      adra_bell a răspuns:
      6 Decembrie 2010 la 11:25 AM

      Ella, eu il vad mai mare de 4 ani, deci e f posibil sa-i vina copilei tale

    ralu' a spus:
    6 Decembrie 2010 la 3:35 PM

    doi prieteni buni, aggie si win/dupa-amiaza au venit./la multi ani! i-au urat si ei/iar miffy s-a cam fastacit 😛

      adra_bell a răspuns:
      6 Decembrie 2010 la 5:40 PM

      Ce surpriza!!! Chiar ma intrebam la un moment dat daca n-ati plecat in calatoria aceea….
      Da, da, prietenii lui Ninjntje, cine stie cunoaste, ce sa mai…:))

    ralu' a spus:
    6 Decembrie 2010 la 7:59 PM

    N-am plecat nicaieri, decat in groapa 😦 Da-s pe iesite, tre’ sa ma mobilizez.

    Andreea a spus:
    21 Decembrie 2010 la 5:34 PM

    Si pana la urma…..care va fi fericitul purtator al acelor 3 pisicute?!?!?! Deh…suntem tare curioase din fire… 😛

    Andreea a spus:
    21 Decembrie 2010 la 6:10 PM

    Felicitari Abramburika! Sincer nici nu mi-am dat seama la ce se refera acel post, am crezut ca e vreun mesaj criptat :)) ceva!! 🙂
    Pupici de la noi! :*

Lasă un răspuns

