Supa de matrioska si crocodil tras in unt

Publicat pe Actualizat pe

Eva are momente de aur cand se joaca singura si nu ma calareste. Din vorbit insa nu se opreste niciodata, canta si spune fragmente din povesti sau poezii. Printre ele isi strecoara propriile-i rime

„eu sunt de mancare, tu esti de nuca tare”

Cred ca avem o poeta in casa, dar asta nu inseamna ca renuntam la stiintele exacte
„de ce e apa uda?”

Nah, chiar, de ce? O fi de la legaturile de hidrogen sau de la tensiunea superficiala? Noroc ca nu asteapta de fiecare data sa-i raspund….

De cateva saptamani sunt foarte alintata, Eva imi spune ca ea e mamica mea iar eu sunt fetita ei. Desigur o mama buna gateste delicatese pentru fetita ei. Ieri am avut in meniu:
pizza cu crocodil prajit, ciuperca si carne de pisica
ciorba de matrioska

Un gând despre „Supa de matrioska si crocodil tras in unt

    mamica_de_sebastian a spus:
    7 Decembrie 2010 la 7:43 PM

    E o dulce..poate ne spune si noua retele mirobolande:))

Lasă un răspuns

