O evă de bătaie

Publicat pe Actualizat pe

A nins, am vazut asta in ochii Evei, este foarte fericita! Se arunca in zapada, se scufunda, se tavaleste, o gusta. O convingem foarte greu sa plecam cu masina, ii este teama ca iarna poate sa dispara, ca vara ne pandeste de dupa colt, de la cativa kilometri si ca se poate napusti asupra noastra cu hidoasa caldura topitoare de prea-iubita zapada.

Altfel ne petrecem timpul mancand portocale si ocolind complicatele constructii simetrice si echilibrate din materiale neconventionale adica farfurii, cani si pahare, combinate cu clasicele cuburi de lemn. Capodoperele arhitecturale evesti sunt construite pe cat posibil in drum, pe covor sau chiar in pragul usii. Amenintati cu lacrimi, tipete si tavaleli nu indraznim sa le mutam. Eu o amenint cu vorbe, mama de bataie fiind cea mai grava dintre ele, niciodata spusa la suparare mai degraba in joaca. Eva m-a avertizat intr-o zi sa nu-i deranjez minunile, altfel imi da o evă de bătaie

13 gânduri despre „O evă de bătaie

    GERMINA a spus:
    20 Decembrie 2010 la 12:28 PM

    Foarte tare expresia ei, „eva de bataie”!

    Loredana a spus:
    20 Decembrie 2010 la 1:48 PM

    superba analogia pustoaicei. daca mama da o mama de bataie e firesc ca eva sa dea o eva de bataie. ii merge mintea, poti fi mandra. dar cred ca deja esti.

    cojocarii a spus:
    20 Decembrie 2010 la 2:39 PM

    Of, dulcea de ea!!! 🙂 E incredibila ce conexiuni face!!! E foarte logic: tu, mama ii dai o mama de bataie, ea – eva, iti da o eva de bataie. 😀 😀 e geniala!!!

    adra_bell a răspuns:
    20 Decembrie 2010 la 7:15 PM

    Multumesc, multumesc! Eu ce sa zic, mi se pare f desteapta:D, mai ales pe partea de inteligenta verbala

    Mamiţuni a spus:
    20 Decembrie 2010 la 11:36 PM

    Pai o evă de bătaie si meriti, mai mami, daca deranjezi creatiile! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      21 Decembrie 2010 la 5:33 PM

      da, cam merit, dar prefer eva de bataie cand ma satur de sarit peste turnurile de farfurii de pe covor:))

    Draw For Joy a spus:
    21 Decembrie 2010 la 11:12 AM

    Vai, dar ce eva de bataie iti va da!!! :)))) Un om indragostit de iarna. As vrea sa vad si eu partea asta frumoasa a ei. Dar eu astept in schimb caldurile verii…

      adra_bell a răspuns:
      21 Decembrie 2010 la 5:35 PM

      dar cand erai copil iti placea? eu asteptam cu nerabdare sa ninga si imi amintesc ca intr-un an nu a nins deloc si asa am mai plans….
      Pe mine nu m-ar deranja nici acum daca nu ar fi facturile astea uriase la electricitate, in orasul pnlist vopsit nu este caldura

    mariamirabela a spus:
    23 Decembrie 2010 la 2:50 AM

    Wow, ce tare iubeste Eva zapada! Din ce citesc pe la alte mamici, se pare ca a mea Degetzica este singura ce uraste zapada si frigul, la fel ca si mine. Cum eram cum eram mica? Iaca, nu-mi mai amintesc, parca imi placea, dar imi era si frig.

    Ce draguta este cu conexiunile pe care le face! Sunt sigura ca esti mandra de ea!

      adra_bell a răspuns:
      23 Decembrie 2010 la 12:31 PM

      Degetica seamana cu mami:). Eh, nu sunteti numai voi, nepoata-mea nu vroia sa calce pe zapada, o iarna intreaga a fost dusa numai in brate, avea vreo 2 ani:))

    Luminita a spus:
    23 Decembrie 2010 la 9:49 AM

    Foarte simpatica pitica si isteata, nu-i scapa nimic din ce zice mami! Trebuie sa tin minte „o eva de bataie” :-)) pentru ca am si eu una putin mai micuta aici langa mine 🙂 Numele m-a si atras la inceput aici, pentru ca si la noi e la fel…it’s all about our Eva 🙂
    Numai bine, sarbatori fericite!

      adra_bell a răspuns:
      23 Decembrie 2010 la 1:15 PM

      am citit pe blogul vostru, dar nu gasesc varsta fetitei tale, un an poate? Ele, Evele, sunt grozave ai sa vezi si pe zi ce trece mai haioase si mai dulci.
      Sarbatori fericite si voua!

    Doina a spus:
    8 Ianuarie 2011 la 5:00 AM

    Ce au mamicile in comun? Toate „calca in strachini” la un moment dat, cand copilasii isi apara cu strasnicie averea pusa in ordine si e de nederanjat. Un mare noroc pe capul nostru, as putea zice, fiindca invatam sa mergem in figuri si le executam cu gratie de cocostarc. Va multumesc pentru momentele de amuzament si de aducere aminte, sa fiti cu totii sanatosi!

Lasă un răspuns

