Paine calda

Publicat pe

De data aceasta am cumparat prea putina paine, si iata si primul experiment al anului nou-nout.
Facem paine!
Cum adica sa facem paine? pai noi n-avem masina.
Lasa ca o fac eu! Cat de greu poate fi?!

Eva a fost la cota maxima de incantare, face tata paine, face tata paine!, n-a avut rabdare sa o lase „vina de la moara”, si-a infipt degetelele direct in coaja rumena si crocanta. Painea calda se rupe coltuci si se imperecheaza cu branza proaspata. Se imparte cu prietenii picati pe neasteptate sau poate adusi de miros.

6 gânduri despre „Paine calda

    adelamaria a spus:
    3 Ianuarie 2011 la 9:58 AM

    Ei, bravo! Da, imi place! 🙂 mi-ati facut si pofta acu’! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      3 Ianuarie 2011 la 10:47 AM

      am zis ca a fost prima data si stii cum e, atunci iese cel mai bine. Apoi, terminasem paine la pranz si nu mai aveam pentru seara, asa ca brutarul si-a pus iarasi maiestria in functiune. A iesit super si a doua. S-a distrus saracul, o sa stea numai in bucatarie sa faca paine:D

    Valenita a spus:
    3 Ianuarie 2011 la 10:33 PM

    Vrem si noi reteta magica! Altfel venim cu cersitul!
    Oricum, sunteti niste norocoase sa aveti asa un „morar” priceput!

    Valenita a spus:
    4 Ianuarie 2011 la 6:37 PM

    .. pardon am vrut sa spun „brutar”

    Rox si Luca a spus:
    6 Ianuarie 2011 la 11:43 AM

    Mmmm, miroase pana aici! 🙂
    Arata super! Felicitari brutarului priceput!
    Reteta, dom’le, reteta! 😀

    adra_bell a răspuns:
    6 Ianuarie 2011 la 12:21 PM

    Brutarul are in plan sa faca niste cozonac:)
    Reteta exacta nu a folosit. Maia cu drojdie si putin zahar, lasat putin la dospit, pus faina cat cuprinde astfel incat robotul sa faca un ghem de coca elastica, lasat iarasi la dospit si gata, copt la butonul 4, nu stiu cat vine asta. Ah, si cu niste sare prin compozitie

Lasă un răspuns

