Pisicartea

Publicat pe Actualizat pe

Dupa modelul de anul trecut, dar adaptata la pasiunea recenta pentru pisici plus ferfenitit albume foto, iata ca ne-am invrednicit chiar in Ajun, sa-l ajutam pe Mos Craciun cu o noua carte personalizata. Pe motiv de depresie feroce nu prea am fost in stare sa scot un text decent, totusi a iesit simpatica, Eva a fost incantata

Această prezentare necesită JavaScript.

18 gânduri despre „Pisicartea

    lalasdesign a spus:
    11 Ianuarie 2011 la 7:20 PM

    Foarte frumoasa!!!

      adra_bell a răspuns:
      11 Ianuarie 2011 la 8:38 PM

      multam! si a ta la fel:) ce-a zis brunetelul nostru? a desenat-o?

        lalasdesign a spus:
        12 Ianuarie 2011 la 4:37 AM

        Inca nu a desenat-o. E in faza de extaz ca se vede langa Mickey si nu trece la varianta „hai sa facem si altceva in afara sa o tot rasfoim” 🙂

    capreleirinucai a spus:
    11 Ianuarie 2011 la 7:41 PM

    bravo tie ca ti-ai invins depresia si ai terminat-o, chiar e simpatica si mult mai valoroasa decat alte cadouri cumparabile cu bani. abia astept sa vad ce faci la anul.

      adra_bell a răspuns:
      11 Ianuarie 2011 la 8:39 PM

      la anul? hmmm, sper sa nu fiu killerita la anu, in Ajun de doi pici furiosi. Acum imi dau seama ca am uitat-o complet pe Musti:O

    Andreea a spus:
    11 Ianuarie 2011 la 8:36 PM

    Tare tare haioasa carticica! Eva mea era in extaz cand i-am citit-o mai ales ca ii placea tare mult si asemanarea numelui. La fiecare poza imi spunea ca e vorba de o fetita Eva dar nu e ea. 😛 O sa ma apuc si eu sa vad ce-mi iese si o sa folosesc cateva poze de-ale lor. Ai apucat sa o si printezi si sa o legi, nu? O amintire tare frumoasa…..:)

      adra_bell a răspuns:
      11 Ianuarie 2011 la 8:42 PM

      Pai sa stii ca asta-i partea cea mai grea, sa alegi poze cat de cat potrivite si sa le combini cu pesonajele de desene. Da, printat, legat, imagineaza-ti ca m-am trezit la 4 dimineata sa scriu textul, mi-am zis ca-s ultimul om daca nu-i termin copilului cartea din cauza ca am eu prea multe pasarele la etajele superioare

        Andreea a spus:
        12 Ianuarie 2011 la 12:26 PM

        Daaa, pai de aseara ma gandesc intr-una ce poze sa aleg si cum/cu ce sa le combin. Dar sper sa nu ma dau batuta. 😛

        adra_bell a răspuns:
        12 Ianuarie 2011 la 12:34 PM

        hai sa-ti spun cum am facut eu:
        alegi intai personajele, ai grija sa aiba conturul clar, altfel se decupeaza greu. De preferat sa fie intregi, nu doar cap, bust
        apoi alegi pozele fetelor, oarecum similare, cate 2-3 pentru fiecare personaj in parte, vezi apoi care se potriveste mai bine. Adica: sa priveasca in aceeasi parte. Iarasi e bine ca fetele sa apara in poze din cap pana-n picioare, altfel poate iesi ciudatel

        Andreea a spus:
        12 Ianuarie 2011 la 2:28 PM

        Am notat…multumesc! 🙂

    mariana a spus:
    11 Ianuarie 2011 la 10:52 PM

    foarte frumoasa cartea si super idee originala, mi-a placut si textele nu sunt anemice sau nu stiu cum le ziceai tu. Pupici, cred ca se distreaza pe cinste Eva cu tine.

      adra_bell a răspuns:
      12 Ianuarie 2011 la 10:39 AM

      Multumesc! Sper ca se distreaza, desi trec printr-o perioada in care nu sunt prea distractiva

    cojocarii a spus:
    11 Ianuarie 2011 la 10:53 PM

    foarte frumoasa! Felicitari. Eva va avea parte de amintiri tare frumoase din perioada aceasta si cu siguranta va aprecia munca ta.

      adra_bell a răspuns:
      12 Ianuarie 2011 la 10:41 AM

      E micuta mea muza, incerc mereu sa-i fac cate o bucurie mica si sa ma adaptez la ce-i place ei. Ai si tu o muza mica:)

        cojocarii a spus:
        12 Ianuarie 2011 la 11:16 AM

        da am… dar nu ma ajuta imaginatia… 😦 si nici indemanarea. Sper sa reusesc sa gasesc alternative care sa suplineasca aceste lipsuri.

        adra_bell a răspuns:
        12 Ianuarie 2011 la 11:50 AM

        Gabi, sigur o sa gasesti! Crede-ma ca eu nu stiu sa tricotez/crosetez, pana si un nasture il cos cu mare greutate, ata mi se incurca de cateva ori sau se rupe, rezultatul… nu vrei sa stii cum arata. Mi-am dorit mult ca Eva sa aiba ceva facut de mine si m-am gandit sa incerc sa desenez un tricou. Nu am desenat nimic in viata mea, profesorii din scoala imi dadeau cu un 7-8, asa ca sa nu-mi strice media, deci nu aveam incredere in eventuale abilitati de desenator. Pana la urma a iesit minunat.
        Cat despre cartile astea sa stii ca nu se fac deloc greu, trebui sa cunosti un minim de Photoshop

    Paula a spus:
    12 Ianuarie 2011 la 2:25 PM

    E superba! Pai cine mai are asa carte personalizata cu pisici?! Felicitari!

      adra_bell a răspuns:
      12 Ianuarie 2011 la 8:09 PM

      Pai cine sa aiba? Chiar domnisoara pisicuta-rasfatata! Multumesc!

Lasă un răspuns

