Foodie

Publicat pe Actualizat pe

Nu stiu in ce masura sunt o ciudata intr-ale bucatariei, o inovatoare la scara mica sau o cotrobaitoare prin bucatariile altor popoare. Imi place sa casc gura la – pfuiii, tipic feminin – Euforia Tv, emisiunea aia cu bucataria turceasca si nu numai, mai il prind si pe Jamie, imi plac bucatarelile cu povesti de pe NG.  Nu-mi notez retetele, in trecut o faceam dar tot ce-mi reusea era sa ma impiedic vreo luna de zile de hartiuta respectiva, dupa care o aruncam. Imi raman in minte franturi de delicii culinare, ingrediente cu nume bizare, legume ciudate pe care le intalnesc cateodata prin supermarket. Si le cumpar, vin acasa, ma uit pe net, incerc cea mai simpla reteta, daca e cu iubire devin fidela, daca nu-i iubire, o abandonez fara urma de remuscare.

O iubire impartasita de toata familia e gulia, nelipsita din frigider, buna de salata proaspata pe timp de iarna, crocanta si plina de vitamine. Pretul e cam naucitor, mai pe seara cumpar la reduceri, lada de gulii e plina de obicei, si nu de putine ori am fost intrebata ce fac cu ele. Cum ce? Salata simpla de gulii cu lime

2 gulii medii

o lime

sare

o lingurita ulei de masline

Guliile se curata, se feliaza cat mai subtire, robotul  se descurca excelent aici. Se prepara un sos din zeama de la o lime, ulei si sare, se pune peste feliile de gulie

Eva mananca cu 7 guri, pescuieste feliutele cu mana

2 gânduri despre „Foodie

    Mami si strumfii a spus:
    15 Ianuarie 2011 la 10:28 PM

    Bravo, Eva! Bună rău, chiar şi fără lime, şi lui Ştefu îi place.

      adra_bell a răspuns:
      16 Ianuarie 2011 la 11:05 AM

      ei, de obicei o facem cu lamaie, dar aveam doar o foto cu lime:))

Lasă un răspuns

