Paine galagioasa nevertebrata

Publicat pe Actualizat pe

Eva e la micul dejun, mananca si vorbeste. Peste, paine galagioasa, prajitura cu dovleac si lapte cu pai. Ma urmareste cum ii aleg  pestele de oase:

Mami, de ce are pestele oase?

(chiar? buna intrebare! ce i-o fi venit unui nevertebrat la momentul X sa devina vertebrat? da, da , stiu, intai cartilaginos si apoi…stiu multe, nu si raspunsul, asa ca o dau cotita)

Pai, animalele sunt de doua tipuri: nevertebrate adica fara oase si vertebrate, cu oase.  Pestele e vertebrat si are oase. Nu-i spun nimic dar o fac in multe cuvinte

Veldeblat! repeta putin pe ganduri, muscand dintr-o felie de paine prajita

Mami, painea galagioasa de ce nu e veldeblată?

18 gânduri despre „Paine galagioasa nevertebrata

    GERMINA a spus:
    17 Ianuarie 2011 la 12:47 PM

    Cum am ajuns eu sa rad de alti parinti…
    Ati incurcat-o, atat va spun!
    Important e ca orice raspuns dati, sa fie adevarat, pentru ca va continua…

      adra_bell a răspuns:
      18 Ianuarie 2011 la 9:48 AM

      incerc sa fie adevarat, doar sa stiu raspunsul ala:)). Pe mine ma uimeste, are niste intrebari foarte proaspete si logice

    Andreea a spus:
    17 Ianuarie 2011 la 2:08 PM

    Super haioasa Eva voastra…..:) Si noi suntem in toiul intrebarilor si al raspunsurilor de toate felurile. Cele mai haioase faze sunt atunci cand se intampla sa ma intrebe una-alta prin magazin, in locuri cu lume multa si straina. Si atunci, toti cei care o aud intrebandu-ma, isi indreapta fix privirile inspre mine, de genul: „Hai sa te vedem , acuma ce-i mai zici?!?!?”. Astea mi se par super faze….:)))

      adra_bell a răspuns:
      18 Ianuarie 2011 la 9:51 AM

      da, da:)) mi s-a intamplat si mie, ma baga in cate un sir de deceuri si cei din jur asculta si se distreaza

    Roxana a spus:
    17 Ianuarie 2011 la 9:46 PM

    sa vezi cand vei ajunge la faza cu stelele, copiii, apa uda si celelalte. E bine sa-i explici, ca mai tarziu o va face ea pe-a sefa cu cel mic, ca, na, va fi mare, mare. Pupici!

      adra_bell a răspuns:
      18 Ianuarie 2011 la 9:47 AM

      aia cu apa uda am bifat-o deja. Eu am o sora mai mica, ma intreba toate cele in copilarie, cand nu stiam raspunsul ii spuneam tampenii, iar ea ma credea:))

    Roxana a spus:
    17 Ianuarie 2011 la 9:46 PM

    Adica ii va explica ea fratioarei ce si cum, ca va fi experta.

    Mamiţuni a spus:
    17 Ianuarie 2011 la 11:31 PM

    Siiii… de ce nu e?
    (scufiteste vorbind, ca sa putem s-o mancam mai bine? :))

    Doina a spus:
    20 Ianuarie 2011 la 8:42 AM

    Ana, da fuguta la OSIM si breveteaza! „O echipa de cercetatori giurgiuveni lanseaza pe piata cel mai eficient produs adresat gurmanzilor care-si doresc o silueta de invidiat: painea (galagioasa)cu oase, intr-o gama diversificata. De la painea cu oase mari la cea cu oase mici, sau de la painea cu oase rare la cea cu oase dese, in functie de numarul kilogramelor pe care pofticiosii vor sa le piarda”… Sa aveti o zi vesela, ca si eu am inceput-o pe a mea zambind!

      adra_bell a răspuns:
      20 Ianuarie 2011 la 7:42 PM

      asta ar mai lipsi sa aleg si painea de oase:D Mai nou vrea ciorba numai din cana, o bea cu paiul apoi mananca legumele. Paiul sa fie drept, neindoit, ca e jale altfel, ciorba nici prea calda, nici prea rece. Fitze multe! Dar dimineata cand se trezeste intai imi da un pupic si-mi zice ca ma iubeste:)

        Doina a spus:
        21 Ianuarie 2011 la 2:59 AM

        Pentru noi, partea asta cu pupicu’ si iubitu’ este cea mai grozava hrana. Se poate consuma la orice ora si in cantitati nelimitate, fara sa faca rau sanatatii.

    Roxana a spus:
    20 Ianuarie 2011 la 12:31 PM

    Eva e fantastica:)
    LA mine pe blog te asteapta cu mult drag o nominalizare.
    5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
    About Eva pentru că scrie frumos şi are amintiri pe măsură

      adra_bell a răspuns:
      20 Ianuarie 2011 la 7:42 PM

      Multumesc pentru nominalizare. Ma simt ca la Oscar!

    zoozie a spus:
    20 Ianuarie 2011 la 5:16 PM

    si la mine 🙂

      adra_bell a răspuns:
      20 Ianuarie 2011 la 7:43 PM

      wow, iti multumesc si tie! Deja, acum ma astept sa mai pice vreuna, daca nu sa ploua cu nominalizari:)

    zoozie a spus:
    21 Ianuarie 2011 la 10:48 AM

    Totusi, de unde vine painea galagioasa?

      adra_bell a răspuns:
      21 Ianuarie 2011 la 10:53 AM

      paine prajita, asa i-a zis din prima, face galagie cand musti din ea:)

Lasă un răspuns

