mini-Oscar

Publicat pe Actualizat pe

O leapsa m-a izbit din doua parti: de la Roxana si de la Ramona. Initial, n-am inteles despre ce este vorba, desi am fost gadilata la tastatura, apoi mi-am amintit ca am mai dat si anul trecut peste acest mini-Oscar blogaresc. Imi este destul de greu sa-i dau curs deoarece eu nu citesc prea multe bloguri, doar pe cele cateva din blog-rollul vizibil, mai sunt vreo 3 private si cam tot atatea ale caror linkuri le-am facut invizibile fara sa vreau si acum mi-e lene sa le pun la loc. Bineinteles, multe sunt bloguri de parenting, categorie neglijata pentru ca este neglijabila dupa parerea multora, doar seful statului a dat tonul cu mamicute si bebelusi. Doar ce ar putea sa scrie aceste femei? Despre stersul la fund al plodului, despre supita de la pranz si lapticul de seara, desigur.  Cu un oarecare efort se poate trece peste prejudecati si privi dincolo de aceasta eticheta nedreapta

1. Marele premiu – Pentru că-mi place

uite-asa imi place mie umorul, relaxarea si modul proaspat de a privi lucrurile de pe About life, the universe and the baby

2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)

Masa pustie, excelent scris, un pic elitist pe ici pe colo, nu-l ratati

3. Blogul cu cel mai mult umor

Categoric, Mamituni cu al sau Jurnal de Mutunau, de la zambet amar la hohot de ras

4. Cel mai bun cititor/comentator

Nu-mi dau seama daca se refera la cel mai bun cititor/comentator de pe blogul meu sau din blogosfera  in general, dar oricum o iau castiga detasat Alina Downunder care comenteaza mereu cu intelegere si inteligenta iar unde  nu este de acord cu punctul de vedere al autorului  isi spune parerea intr-un fel ne-batos si fara sa jigneasca

5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei

Roxana si Lizuca pe Lizuca, ochi albastri

Alina pe Vorbe-n vant

Mihaela Maria pe Doi lei si o pisicuta

6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic

7. Cel mai informat blogger

Rox are toata admiratia mea pentru munca ei de pionierat

8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă

Roxana pe Draw for joy

9. Cel mai bun blog al unui ziarist

Simona Tache

10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri

11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)

Picaturi de lumina

Mirela Momanu

Armonii

Aproape alb

12. Cel mai bun blog de sport

domeniu  neinteresant

13. Cel mai bun blog de muzică

sunt afoana  dar daca vreti sa mai cititi (ascultati) si altceva poftiti aici

14. Cel mai combativ blog

––(categorie care-mi aduce aminte de Caragiale si da-i si lupta, neicusorule – citat foarte aproximativ)

15. Cel mai activ blogger

Ada cu In joaca

16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri

17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii.

Dulciuri fel de fel, un blog care ma inspira si ma transpira (cand ma baga in bucatarie)

The green foot, pe care as incadra-o si la categoria foto daca ar avea fotografii mai multe pe blog, dar o recomand la categoria personala „ce m-a dat recent pe spate” cu one per day 2010

Lola dream factory, pe care eu am descoperit-o doar de cateva luni. Absolut minunat ce face si cum scrie

Draw for joy, pentru ca deseneaza exact cum deseneaza

18. Premiul de popularitate

Eva pentru ca este centrul universului meu. Nu glumesc, sigur ca ma nominalizez de una singura, dar ii dau ei un premiu pentru ca este plina de ghidusii, nazbatii, dragoste si ma inspira

Leapsa merge la toti cei nominalizati mai sus, este vorba de concursul Blog de blog

5 gânduri despre „mini-Oscar

    Mamiţuni a spus:
    21 Ianuarie 2011 la 12:18 AM

    Categoric, multumim! 🙂

    degetica a spus:
    21 Ianuarie 2011 la 12:28 AM

    wow. coplesita. de 2 ori?:) pupam si sper sa onorez zilele astea.

    alina downunder a spus:
    21 Ianuarie 2011 la 1:01 AM

    Si eu multumesc din inima. Voi sunteti in topul meu de suflet, stii asta, nu trebuie nominalizari oficiale ca sa va aflati acolo, printre preferati si prieteni dragi.
    Nu va suparati daca nu ma bag in leapsa/competitie/top etc ce-o mai fi, sper, nu?
    Mi-e bine asa cum sunt acum, out of the limelight. Am scris pe blog la mine de ce, ideea e ca nu vreau trafic de dragul traficului, cine ajunge la mine ajunge cumva tot pe calea inimii si a sufletelor pe aceeasi lungime de unda.
    Pupacim si multumim inca o data.

    Roxana a spus:
    22 Ianuarie 2011 la 10:57 PM

    Multumim de nominalizare, si premiul meu merge tot la voi, pe tine si pe Alina v-am citit prima data si m-ati inspirat cu blogareala, nu reusim sa scriem maret, e doar pentru noi, ca sa pastram zilele traite frumos. E prea personal, ma mir ca a placut…:)

    Va imbratisam!

    Mrs.Green Foot a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 8:13 PM

    Ne bucuram ca ti-a placut seria OPPD!
    C.&L.

    PS: Mersi pt nominalizare 🙂
    Te pup

Lasă un răspuns

