Oh, Peter! Peter Pan!

Publicat pe Actualizat pe


Nu-mi place deloc acest personaj devenit noua pasiune a Evei. Ce-i cu acest misogin verde-frunza la aparitia caruia Wendy, Tinker-bell, Tiger Lilly, sirenele cad pe rand secerate? I se mai pare cuiva ca pana aia de la ridicola palariuta verde este un simbol falic?
In fine, Eva ii iubeste mai degraba pe indieni si se crede Tiger Lilly, ba chiar se roteste prin casa intr-un dans indian, iar noi trebuie sa o aplaudam si sa-i zicem „Bravo, Tiger Lilly!”. Personajul meu preferat – trebuie sa am si eu un personaj preferat, daca tot ma uit zilnic la aceleasi desene si spun aceeasi poveste de seara – este crocodilul, dar nimeni n-a cerut pana acum sa desenez un crocodil.

In schimb, doi frati mi-au comandat tricouri cu Peter Pan. Ca sa elimin orice gelozie frateasca m-am straduit sa iasa la fel, e drept ca peter panii seamana precum fratii dar nu-s gemeni. Nu-i nimic, copiii vor putea juca un joc gen „care-s cele 10 diferente dintre tricourile noastre”. Iar eu ma intreb ce as putea scrie pe tricouri, dupa ce personajul verde va capata trasaturi faciale….

12 gânduri despre „Oh, Peter! Peter Pan!

    Roxana a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 10:18 AM

    Uau…foarte frumos au iesit.
    Nu stiu ce sa spun…sa scrii pe ele, poate ceva de genul „think of a wonderful thought” dar adaptat in romana, desi e mai de fetite asa:))). Ma gandeam, nici eu nu sunt o fana a lui Peter, desi sunt cam visatoare si eu, dar nu imi dau seama daca el simbolizeaza imaturitatea si lipsa de realism, doar e baietelul care nu a vrut sa creasca sau ii invata pe copii ceva foarte important, atunci cand ai incredere in tine si in ceva ce iti doresti suficient de mult atunci poti face ca acel lucru sa fie posibil.

      adra_bell a răspuns:
      25 Ianuarie 2011 la 9:29 AM

      pana la urma ii vom intreba pe baieti, poate au ei vreo idee de inscris pe tricouri

    Strumfii si mami a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 11:27 AM

    Aşa e, Adra, crocodilul e super, până şi domnul Smee e de părere când are de-a face cu caracatiţa în partea a doua că „cel puţin crocodilul era educat” :))

      adra_bell a răspuns:
      25 Ianuarie 2011 la 9:29 AM

      da, da, simpatic tare crocodilul:))

    GERMINA a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 1:08 PM

    Miunate picturile. Si mie mi-ar place sa-l port pe Peter…
    Super ideea cu diferentele, o sa le placa mult de tot.
    Mai mami, Peter are multe atuuri: zboara, ramane copil (adica n-are teme… si nici alte griji), e lider si orice isi propune ii iese. Te mai miri ca-l iubesc?
    Mihai chiar a plans intr-o zi cand a realizat ca el creste.

      adra_bell a răspuns:
      25 Ianuarie 2011 la 9:30 AM

      sper sa le placa…
      ei, nu ma lua in seama cu Peter Pan, nu vorbesc intotdeauna serios:)

    Draw For Joy a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 1:41 PM

    Super. Vad ca te perfectionezi pe zi ce trece, o sa ai cei mai original imbracati copii.

      adra_bell a răspuns:
      25 Ianuarie 2011 la 9:31 AM

      da, ce mi-as mai dori sa gasesc rochite uni, numai bune de desenat….

    renata a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 4:28 PM

    foarte utile informatii, cred ca o sa tot revin la ele in viitorul nu prea indepartat. faci o treaba frumoasa!
    din pacate, nora a ramas cumva „setata” pe mos craciun, pana acum cam asta e „personajul” ei preferat, nu-l mai da uitarii si e cam aiurea sa i-l desenez pe tricou:) mai asteptam, deci. numai bine!

      adra_bell a răspuns:
      25 Ianuarie 2011 la 9:31 AM

      trece ea si pasiunea pentru Mos, si Eva l-a iubit tare, cand avea vreo doi ani

    catalina a spus:
    25 Ianuarie 2011 la 10:02 AM

    Foarte frumoase picturile, felicitari, sunt convinsa ca o sa le placa mult.

      adra_bell a răspuns:
      26 Ianuarie 2011 la 10:17 AM

      Multumesc, sper sa-mi iasa si figurile

Lasă un răspuns

