Să ne folosim de cuvinte

Publicat pe

Inovaţie
Eva îmi spune poveşti

…şi Tinker Bell stătea  supărândă

Supărată?

Nuuu! Supărată şi plângând. Supărândă!

Se pare că limba română are nevoie de ceva inovaţii

Logică
Copilul este sincer îngrijorat după ce o luna am zăcut cu greţuri, de ceva timp zac cu arsuri
Mami, eşti bolnava?
Nu, iubita, nu sunt!
Te doare burtica?

Nu mă doare!
Te doare capul?
Nu mă doare!
Îţi vine să vomiţi?
Eva, chiar dacă-mi vine să vomit nu inseamnă că sunt bolnavă. Chiar nu sunt!
Eşti sănătoasă?
Da mama, sunt sănătoasă.
Atunci, de ce am mers noi cu tine la Celus?
(obstreticianul)

8 gânduri despre „Să ne folosim de cuvinte

    Andreea a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 2:24 PM

    Wow, ce scumpa e!! 🙂 Stie ea ceva sau daca nu stie, atunci simte…Eu sunt ferm convinsa, dupa ce am vazut comportamentul Evei la inceputul sarcinii cu Erika, ca ei „simt” ceva dar nu isi pot explica ce, si de aici toate aceste intrebari. Bine inteles, te si vede intr-o stare mai ciudata pt ea dar mai e ceva. Asa cred eu…, oricum e tare tare simpatica cum te intreaba daca te simti bine. E o dulcica! 🙂 Multa sanatate iti doresc, iar perioada asta cu arsuri, greturi, nebunii, sa treaca cat mai repede. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      27 Ianuarie 2011 la 11:49 AM

      M-a incoltit cu intrebarile:D Nu stie nimic de bebe, acum nici nu mai vorbeste despre asta, oricum mi se pare devreme sa-i spun, probabil va afla prin martie-aprilie

    Sofie a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 7:12 PM

    Ma declar oficial „fan de Eva” 🙂

      adra_bell a răspuns:
      27 Ianuarie 2011 la 11:51 AM

      sa stii ca si eu sunt fan de Sara, ma face mereu sa visez la cum va fi Eva peste …doh, mi se par atat de multi ani.
      Doar sa mai scrii despre ea

    Christine a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 8:48 PM

    O, Doamne! E teribil de inventiva, stie sa se joace cu vorbele! Cine stie ce poeta mai iese din ea…Ioana incearca si ea niste asociatii haioase. De pilda, dupa ce a vazut un spectacol de teatru pentru copii nu prea reusit, mi-a zis „cam obosita piesa asta.”

      adra_bell a răspuns:
      27 Ianuarie 2011 la 11:53 AM

      mi se pare un inceput foarte bun pentru un critic de teatru:) Va invidiem sincer pentru piesele de teatru, noua ne este greu sa ajungem, in general se joaca dimineata, iar astia din Gr au scos piesele pentru copii

        Christine a spus:
        28 Ianuarie 2011 la 11:12 AM

        Eh, si la noi Tandarica programeaza spectacolele la 10 dimineata. D-aia nici nu ajungem sa le vedem: probabil ca astea n-ar fi atat de obosite… Cel despre care s-a pronuntat atat de ritos cronicarul teatral, era tinut de trupa Zurli la Clubul Taranului Roman. Ei sunt foarte sufletisti si bine intetionati, dar sunt la inceputul evolutiei de la petreceri si aniversari la teatru…

    Aurelia a spus:
    28 Ianuarie 2011 la 6:42 PM

    Ma iertati, n-am avut vreme sa caut un mail pe aici, va dau linkul acesta, poate va inspira:
    http://mayamade.blogspot.com/ (a doua, respectiv a treia postare in jos – daca intri azi).
    Cu drag,
    A.

Lasă un răspuns

