Ciocolata si casmir

Publicat pe Actualizat pe

Eu si ciocolata nu avem prea multe in comun, dar dupa ce am lasat nenumarate bomboane/tablete/ batoane sa expire prin frigider, ciocolata s-a razbunat si mi-a vrajit copilul. Eva se inscrie in trendul general de pasiune pentru ciocolata, desi lasate impreuna nu se intampla niciun abuz. Sunt totusi prudenta si am reguli de neinteles pentru o fetita mica:

1. fara ciocolata inainte de masa

2. fara ciocolata inainte de culcare

Ieri, a primit mai multe sortimente de Kinder, a mancat putina, restul a ajuns in frigider. Dupa un timp:

Mami, unde e ciocolata mea?

A? Nu stiu, iubita!

E cumva la frigider?

Da, cred ca este la frigider.

Vreau sa-mi dai ciocolata!

Nu se poate.

Dar e ciocolata mea, vreau sa-mi dai ciocolata!

Eva, te inseli daca tu crezi ca o sa mananci ciocolata inainte de culcare.

Dar eu nu vreau sa o mananc!  Vreau doar sa ma uit la ea

––––––––

In week-end, televizorul e dat pe VH1, unde sunt diverse topuri de rock. De data asta, pe locul 2 e Led Zeppelin cu Kashmir, iar noi ne dam cu parerea cine ocupa locul 1. Eva intrerupe discutia:

De ce fac astia atata galagie?

E clar ca are alta parere

9 gânduri despre „Ciocolata si casmir

    cojocarii a spus:
    29 Ianuarie 2011 la 12:56 PM

    vreau doar sa ma uit la ea….. 🙂 hi,hi,hi ce tare e! nici cu galagia nu e mai prejos! 😀

    w/e placut sa aveti!

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2011 la 6:39 PM

      da, da, sa ma uit la ea, ca doar nu o sa ai tupeu sa-mi iei ciocolata din mana. Cunoastem:D

    degetica a spus:
    29 Ianuarie 2011 la 1:21 PM

    hahaa, Bravo Eva! imi creste inima-n mine cand o mi-o imaginez;))

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2011 la 6:40 PM

      parca vad ce educatie muzicala o sa ne faca prin adolescenta…

    Andreea a spus:
    29 Ianuarie 2011 la 2:46 PM

    Si Evei ii place mult ciocolata, dar tot asa, primeste cu masura ca altfel…numai asta ar manca dimineata/pranz/seara daca ar avea-o la indemana.
    In schimb, noi ascultam Etno TV sau alte posturi de acest gen…amandoua sunt mari ascultatoare de muzica populara (trasatura asta nu stiu de la cine au mostenit-o dar nu e un obicei rau, chiar imi place de ele cand incep sa fredoneze sau chiar sa danseze). 🙂

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2011 la 6:43 PM

      la noi sunt rase de pe fata pamantului posturile astea. Probabil le place ritmul, mi le imaginez ce dragute or fi:)

    ralu' a spus:
    29 Ianuarie 2011 la 3:25 PM

    Hehe, asta cum „vreau numai sa vad” o are si Alla. Bine-nteles ca pe urma de la vazut la luat in mana si apoi bagat in gura nu mai e decat un pas :))
    PS. Cand mai aveti ciocolata in pericol de-a fi uitata-n frigider, trimiteti-o incoace 😀

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2011 la 6:44 PM

      da, iti vine sa crezi ce smechere mici am crescut?:))
      Pai am, ramasa de pe la Mosi, nu-i vorba ca nu mananc deloc, doar foarte rar, probabil mi-am facut plinul in copilarie

    ANTO a spus:
    31 Ianuarie 2011 la 1:49 PM

    ha:))) mooor de ras

Lasă un răspuns

