Echilibram

Publicat pe

Asa se pare. Probabil va fi nevoie de perechi pentru jocurile de jucat in familie in seri lungi de iarna. Sau vara. Volei pe perechi, tenis de picior, badmindon…Sau fete cu fete, baieti cu baieti.

26 de gânduri despre „Echilibram

    ceska777 a spus:
    2 Februarie 2011 la 7:48 AM

    Wow, deci vom avea parte de varianta masculilna a Evei? Va fi si el o incantare!

    abramburika a spus:
    2 Februarie 2011 la 7:57 AM

    Sa inteleg ca e cu fundita blu??? Felicitari!!

    zoozie a spus:
    2 Februarie 2011 la 8:44 AM

    vine bb2 ? Felicitari!

    ralu' a spus:
    2 Februarie 2011 la 8:49 AM

    Hehe! Pai nu zice oricum gura lumii ca-n pereche e mai bine? 😛
    Felicitari, felicitari!

    Andreea a spus:
    2 Februarie 2011 la 9:14 AM

    Felicitari!!! Sa fie bebe-baietel sanatos si stai linistita ca il va invata Eva de toate….:)

    cojocarii a spus:
    2 Februarie 2011 la 10:01 AM

    Felicitari!! 🙂 Sa fie sanatos! La nume v-ati gandit? Sau nu se spune? 🙂
    La Maria am tot stat cu inima cat un purice ca poate nu a vazut dr bine si la fiecare eco intrebam: tot fata e? 😀

    mmaria a spus:
    2 Februarie 2011 la 10:08 AM

    Super! La fel as fi zs si daca era fata:) sanatate!

    Roxana a spus:
    2 Februarie 2011 la 10:20 AM

    tot baietel? si cica 2011 era anul fetitelor, zice o babuta de la etajul 1…:)
    lasa, e bine si cu pereche, ziceam eu…care inca nu m-am obisnuit cu ideea…

    miha a spus:
    2 Februarie 2011 la 10:38 AM

    Felicitari!

    adelamaria a spus:
    2 Februarie 2011 la 10:58 AM

    Hihihi 🙂 Ma bucur! Desi sunt convinsa ca Eva va ramane „sef de trib” muuulta vreme 😀

    adra_bell a răspuns:
    2 Februarie 2011 la 11:28 AM

    Multumesc, multumesc:) Nu se stie sigur, statea turceste si tot misca din talpi, chiar in dreptul pelvisului. Oricum asta este si feelingul meu….
    Nume nu avem si nici cea urma de inspiratie. Poate ne vine intre timp.
    Urmeaza sa fac o eco mai detaliata peste 2 sapt si atunci se va sti cu siguranta.
    Roxana, eu m-am bucurat tare, ma gandesc f mult la Eva, cred ca daca va avea un fratior, va fi mai putin geloasa, intr-un fel ramane ea unicul copi…de sex feminin. Doctorul meu, care are tot asa, fetita si baiat (mai mic), aceeasi diferenta ca si la noi, a zis ca ai lui copii se inteleg f bine si ca nu au fost probleme, ei au reusit cumva sa se relaxeze, fara sa se focuseze pe geloziile astea dintre copii
    Ana, va fi sef de trib probabil pana prin pre-adolescenta fratiorului.

      abramburika a spus:
      3 Februarie 2011 la 11:45 AM

      Vrei sa te ajut cu un nume? ADAM. Logic, nu?

    degetica a spus:
    2 Februarie 2011 la 11:58 AM

    Fun fun fun 🙂

    pupici multi.

    Paula a spus:
    2 Februarie 2011 la 1:28 PM

    Pereche, ce dragut 🙂

    GERMINA a spus:
    2 Februarie 2011 la 2:14 PM

    Fain!

    vasari a spus:
    2 Februarie 2011 la 5:41 PM

    felicitari!
    eu o consider pe Maria echivalentul a 2 baietei. oare cum e Eva? 🙂

    corinamirela a spus:
    2 Februarie 2011 la 6:19 PM

    E drept, perechile sunt mai in armonie…Asa am fost cu fratele meu. Super! Sarcina usoara si placuta in continuare iti doresc
    🙂

    mariamirabela a spus:
    2 Februarie 2011 la 6:35 PM

    Felicitari, veti avea parte de o copie masculina a Evei! Da, cred ca ai dreptate cu ce spui: singurul copil de un anumit sex, dar sa stii ca eu cu fratele meu ne-am batut pana pe la 10-12 ani. Si tot mi se parea ca il iubesc mai mult pe el, ca este mai mic. 🙂

    Sofie a spus:
    3 Februarie 2011 la 12:29 AM

    Oh, ce frumos! Abia astept sa savurez aventuri cirliontesti duble:)

    Lala a spus:
    3 Februarie 2011 la 4:58 AM

    Super!
    Felicitari!!!

    Zicolorata a spus:
    3 Februarie 2011 la 6:32 AM

    Felicitari din tot sufletul!

    adra_bell a răspuns:
    3 Februarie 2011 la 10:11 AM

    Multumesc pentru felicitari!
    Nu cred ca va fi o copie masculina a Evei, am senzatia ca vor fi diferiti:) Da, cel mai probabil tot carliontat,ca asa e tiparul

    Luca si Roxana a spus:
    3 Februarie 2011 la 10:20 AM

    Ce frumos! Felicitari!

    visalb a spus:
    3 Februarie 2011 la 11:23 AM

    Dreamlike! :X Dumnezeu sa-i dea sanatate si lui si tie. 🙂

    povesteadarieinicole a spus:
    3 Februarie 2011 la 3:13 PM

    Felicitari!!!Sa fie sanatos, asta conteaza!

    sultana a spus:
    4 Februarie 2011 la 4:09 PM

    ideal! bravo

Lasă un răspuns

