Mugur

Publicat pe Actualizat pe

O miros, o simt, o iubesc, e doar la un mugur distanta. Primavara, cu soare, cu verde, cu uitate depresii de iarna (sau de sarcina?). Deasupra orasului zboara tipand carduri de pescarusi, ma poarta adanc in primavara, in soarele puternic de sfarsit de mai, in mirosul sarat de mare. E aproape.

15 gânduri despre „Mugur

    cojocarii a spus:
    6 Februarie 2011 la 6:59 PM

    deja? 🙂 mi-e teama sa imi fac sperante… natura a cam luat-o razna si ne joaca feste din ce in ce mai des. Sper sa nu se razgandeasca! 😉

      adra_bell a răspuns:
      6 Februarie 2011 la 7:02 PM

      ei, era o ramurica mica si pricajita, si doar o zi cu soare dupa atata ger (si ceata, mama lui de oras nenorocit, ca n-am mai vazut soarele de o luna). Dar am prins un pic de speranta

    Andreea a spus:
    6 Februarie 2011 la 11:19 PM

    Si eu am mirosit primavara astazi..si pasarile din copacul din spatele blocului (tup in pom cum spune Matei).

      adra_bell a răspuns:
      7 Februarie 2011 la 9:53 AM

      noi avem doar nicte ciori prin zona, au cuiburi in blocul de vis-a-vis. A, si vreo doi pitigoi

    luckyrock a spus:
    7 Februarie 2011 la 1:47 AM

    vai ce fericita [si norocoasa] esti!
    eu am umblat mai bine de o ora si nu am gasit decat un amarat de ghiocel!:((
    si cred ca am si racit, ca am iesit in capul gol – am vazut soare si am zis ca e cald.:(

      adra_bell a răspuns:
      7 Februarie 2011 la 9:54 AM

      Pe scala primaverii facuta de mine, ghiocelul e cu o treapta mai sus:)

    luckyrock a spus:
    7 Februarie 2011 la 10:21 AM

    :)) n-am privit lucrurile asa.

    ma gandeam ca toata lumea se asteapta sa vada un ghiocel in ianuarie-februarie, pe cand un mugur… pare chiar o minune.:D mai ales dupa atata frig.

    Roxana a spus:
    7 Februarie 2011 la 10:28 AM

    Tu vorbesti de ceata si de ger, ia vino pe la noi, prin culoarul Siretului, Bacaul e intr-o vagauna in care ai soare cu-adevarat doar in august. Trebuie sa urci pe dealuri sa vezi vreme buna. De-ar fi amcar Londra, as sti una si buna, da si urat si…our beutiful country.

    Imi plac pozele roditoare…si mamicile la fel 🙂

      adra_bell a răspuns:
      7 Februarie 2011 la 3:19 PM

      pai si aici e la fel, in lunca e o ceata incredibila, se intinde si pe cate 8-10 zile, iar la 20 km, cum urci in campie e soare si frumos.
      Ia partea buna, Bacaul macar e oras mare
      Ai facut TT?

    Ada a spus:
    7 Februarie 2011 la 11:36 AM

    E aproape? Doamnneee de-as simti-o si eu! F frumoasa poza

      adra_bell a răspuns:
      7 Februarie 2011 la 3:20 PM

      astazi! Ai iesit astazi sa o simti?
      ei, mercic, poza nu-i nimic de ea, dar mugurelul…

    ceska777 a spus:
    7 Februarie 2011 la 5:19 PM

    Acum mai bine de trei saptamani intr-o sambata calda de ianuarie, cu soare eram pe parcela unchiului sotului si taiat niste salcii. Erau aproape inmugurite. Asa ca de unele nu m-am despartit si le-am adus acasa, puse intr-un ulcior mare de lut au inflorit si acum avem de o saptamana matisori. Deja se scutura. Ieri am primit si ghiocei. Deja pt a doua oara.

      adra_bell a răspuns:
      7 Februarie 2011 la 5:37 PM

      asta parea un fel de vita salbatica. Ramurica tanara crestea dintr-o ingramadeala de crengute uscate, iesise prin gard, in strada, iar fundalul este o casa interbelica splendida, acum lasata in parasire

    Roxana a spus:
    7 Februarie 2011 la 6:30 PM

    maine il fac

      adra_bell a răspuns:
      7 Februarie 2011 la 8:21 PM

      o sa ma gandesc la voi maine si o sa-ti trimit multe ganduri bune:)

Lasă un răspuns

