Idei pentru bebe – tummy tub

Publicat pe Actualizat pe

Inventia olandeza de aici (sursa imagini: http://www.daddytypes.com si www.tummytubguide.com)

47 de gânduri despre „Idei pentru bebe – tummy tub

    ceska777 a spus:
    8 Februarie 2011 la 8:59 AM

    Eu nu am putut sa o folosesc…

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 9:03 AM

      mie mi se pare scump tare.
      Eu n-am putut sa folosesc nici cadita, daca ne-ai fi vazut cum am spalat-o pe Eva in primele luni, cat de frica ne era…

    cojocarii a spus:
    8 Februarie 2011 la 9:03 AM

    cand eram insarcinata cu Maria am dat si eu peste Tummy tub, dar nu am avut curajul sa iau una. Uitandu-ma inapoi, nu regret decizia – la cat de mult se joaca pitica in apa, nu cred ca i-ar fi placut „galetusa” aceasta in care nu se poate misa in voie asa cum o face in cadita traditionala. Broscuta noastra nu cred ca s-ar fi simtit bine in ea….

    Voi mergeti pe mana tummy tub??

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 9:09 AM

      eu am vazut la cineva cand era Eva bebelus. Nu stiu, ma tenteaza. Oricum, pe mine ma sperie treaba asta cu spalatul copilului. Pe de alta parte ma gandesc ca e o dracie nu neaparat utila, cum sunt si accesoriile pentru alaptare: perna de alaptat, fotoliul de alaptat etc
      La Eva am avut o cadita normala, am folosit-o pana pe la 8 luni, dupa care n-a mai vrut sa stea, a facut baie in cada mare

    adra_bell a răspuns:
    8 Februarie 2011 la 9:24 AM

    stai sa spun ce ma tenteaza: n-are unde sa alunece, ii da senzatia de siguranta, apa e destula, ramane calda
    ce ma pune in dubiu: ii stau bine picioarele?
    si mai ales cum il spal pe cap, daca vine vreunul cu par la fel de mult cum a avut si Eva la nastere?

      cojocarii a spus:
      8 Februarie 2011 la 10:03 AM

      hai sa zic eu de ce nu ma mai tenteaza 😛 : de la 2-3 luni, ii umpleam cadita Mariei de tot iar ea, cu sustinerea noasta, „inota” in voie. La noi baile nu au fost niciodata scurte, ba chiar o si masam un pic, in timp ce o spalam. In tummy tub nu am fi reusit sa facem acest lucru, plus ca nu stiu cat de utila este in plimele 1-2 luni atunci cand sustinerea capusorului este zero… problema cu alunecatul am rezolvat-o rapid cu un suport din prosop de la brevi.
      Daca o cumparati, chiar astept cu interes impresiile dupa utilizare. 🙂 … poate la bb3 (daca va fi sa fie) ne-om hotari si noi. 😛

        adra_bell a răspuns:
        8 Februarie 2011 la 10:09 AM

        ei zic ca poate fi folosita din prima luna, ramane doar ca tu sa-i sustii capsorul. Nu am observat sa scrie pana la cat poate fi folosita, oricum nu cred ca merge mai mult de 7-8 luni, cand se da lejer de-a dura cu ea prin casa.
        Eva a fost impotriva masajului, am incercat de mai multe ori dar nu-i convenea, asa ca am abandonat, spre oroarea rubedeniilor care-mi spuneau ca nu va creste cum trebuie, ca nu-si va dezvolta muschii, bal-bla-bla

      ceska777 a spus:
      8 Februarie 2011 la 10:34 AM

      Lui Tummy tub i se face reclama spunand ca ofera bebelusului cam aceeasi pozitie ca si in pantecul mamei… Mie mi-a fost frica sa o folosesc din cauza ca nu imi inchipuiam cum sa ii tin mai bine capul, cum sta cu picioarele asa strans sub el etc. Am avut cadita cu suport asa ca aveam amandoua bratele libere sa il pot spala. Si a fost perfect. Am schimbat trei cazi de marimi diferite dupa cum crestea Praslea, asta fiindca lui papa ii era frica sa il „scape” in cada de oameni mari.

    raluca a spus:
    8 Februarie 2011 la 10:09 AM

    Mie mi se pare aiurea sa speli copilul asa, nu vad cum ai spatiu de manevra, de sapuneala…cam claustrofobica afacerea. In plus poate ca nu sunt eu deschisa la noutati, dar tot ca pe o galeata transparenta o vad:)Prima poza imi aduce aminte de o alta a lui Anne Geddes, cu copilasi din astia mici pusi in ghivece.

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 10:16 AM

      cand era Eva bebelus, am vazut la o fata care era la al doilea copil. Genul de mama ale carei sfaturi erau binevenite pentru mine, imi inspira incredere. Poate intra pe aici`sa ne lamureasca

    Mari a spus:
    8 Februarie 2011 la 10:20 AM

    Eu ti-as recomanda mai degraba cadita…..ca mai mult ca sigur n-o sa aveti loc de manutele evei:)Am vazut insa undeva un fel de …..ceva ….care se instaleaza pe chiuveta(si te scuteste de carat cadita in alta parte).Cred ca tot pe ceva blog vazusem mai demult; sau pe Mom.Inc sau Crinuta.Eu (chiar nu retin exact).Stiu ca si eu il asteptam pe bebe 3 si mi se parea o idee chiar grozava,mai ales ca se plia si nu ocupa mult spatiu.In final am ramas la cadita traditionala,da,no,eu mai mult asistam,ca fetele faceau toata balaceala:)Mari

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 10:29 AM

      cadita o cunosc, nu pot spune ca m-am descurcat excelent cu bebe mic in cadita. Cine stie, poate de data asta o sa ma mai mult curaj.
      Eu am o baie fff mica, treaba cu instalatul pe chiuveta cade

    capreleirinucai a spus:
    8 Februarie 2011 la 10:30 AM

    mi-am amintit ca s-a discutat odata si pe raposatul babydex, uite aici http://babydex.wordpress.com/2009/05/11/un-pitic-atat-de-mic-facea-baie-intr-o-cadita-anatomica/
    io tot la suportul meu din prosop pe sarma as ramane, e comod, ergonomic si nu ocupa loc, nu mai stochezi alte cazi si cadite in casa.

    luckyrock a spus:
    8 Februarie 2011 la 10:34 AM

    am vazut o fotografie cu genul acesta de „cadita” acum vreo 2 ani, ba chiar si un filmulet pe youtube in care se facea o demonstratie. ideea era ca mama sustine cu o mana barbia bebelusului si cu cealalta il spala.

    mi se pare mai mult asa, de amuzament, pentru ca, bine-bine, il speli, dar cum il clatesti? [de fapt, si cum il speli, cum ii dai cu sapun pe corp, daca el sta mereu in apa? exista dop? nu cred]

    nici caditele de la noi, cele clasice, nu-mi inspira multa incredere, poate doar daca pui un prosop, sa nu alunece cel mic, dar chiar si in aceasta situatie eu zic ca este nevoie de 2 persoane, mai ales in primele luni, cand bebelusul e atat de fragil.

    probabil modelele noi, care au acel suport pentru bebelus, sa fie mai bune. le-am vazut peste tot prin magazine, dar nu mi s-a ivit niciodata ocazia sa vorbesc cu cineva care foloseste una.

    cand am avut bebe mic la mine in familie, am venit cu urmatoarea propunere: mama sa intre in cada si sa tina bebelusul pe picioare, ea stand cu genunchii flexati. copilul este sustinut de picioarele si de abdomenul ei, mama avand astfel libertatea sa-si foloseasca ambele maini [pentru a potrivi apa, a turna sampon / sapun s.a.m.d.].

    mamica s-a descurcat foarte bine asa, ba chiar nu a mai cerut ajutor.:)

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 10:38 AM

      Alina, categoric la noi a fost nevoie de doi oameni mari ca sa spalam un om mic.
      Eva a intrat in cada mare, impreuna cu mine, cam pe la 7-8 luni cand era f greu de stapanit in cadita.

    luckyrock a spus:
    8 Februarie 2011 la 10:44 AM

    mie si cu ajutor, si fara, tot mi-ar fi frica sa-l spal in cadita. ma gandesc cu groaza ca-mi va aluneca din maini, din cauza sapunului.:( asa ca mai bine il leg de mine.;))

    ai deja experienta cu un copil, vezi ce-ti dicteaza instinctul. eventual incearca si metoda cu bebelusul pe picioare, poate te va ajuta.:)

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 11:11 AM

      stai linistita, frica asta e normala la inceput, dar 99% dintre mame se relaxeaza pe parcurs si ajung sa manuiasca bebelusul cu dexteritate. Eu am fost din alea 1%:D

    Andreea a spus:
    8 Februarie 2011 la 3:14 PM

    Si noi am avut de la inceput o cadita care avea pe fundul o mica „umflatura”, ca nu stiu cum sa-i zic, in care copilasul isi proptea funduletul. La Eva, fiind primul copilas, aveam grija sa ii sustin cu o mana si ceafa sa nu care cumva sa alunece pe-o parte insa la Erika am scapat si de teama asta si chiar nu era nevoie sao sustin de niciun fel ca nu s-a intamplat sa alunece, de fapt nu s-a intamplat nimic rau. Dupa 8 luni, Eva nu mai voia in cadita, nu avea spatiu destul de joaca si atunci am introdus in schema cada mare unde inota ca o sirena…era in largul ei. Erika de pe la 5 luni a facut baita cu sora-sa in cada mare fiindca nu ma mai intelegeam cu ea in cadita…si uite asa amandoua ghghilicele meu se spalau una pe alta in cada mare si sa vezi ce galagie si ce stropi de apa aruncati cat colo si cate amintiri frumoase de pe urma acestor patanii.
    Deci, nu te panica, o sa vezi ca vei sti exact ce sa faci cu bb2, experienta cu Eva isi va spune cuvantul, chiar daca acuma nu te simti inca stapana pe tine. 🙂
    Pupici si succes! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 5:23 PM

      nici nu ma indoiesc sa bebe 2 va fi mai precoce, astia mici cad in mare admiratie pentru fratii mai mari, va folosi mai repede WC-ul, nu mai stiu ce va face mai repede, dar sper sa nu incerce sa o acopere pe sor-sa la capitolul vorbit.
      cat despre baie impreuna va fi mare distractie pe mine, fiind ei de sex diferit:))

        Andreea a spus:
        10 Februarie 2011 la 2:32 PM

        Nu te baza pe asta cu vorbitul…Si la noi Eva a inceput sa zica multe de la 6 luni chiar iar la 2 ani (cat are Erika acum) intelegea oricine ce vorbeste…nu avea nevoie de traduceri…Insa Erika vorbeste muuuult mai multe acum, face propozitii, spune incontinuu ce face (alerg, cant, dansez, pot/nu pot….), stie toate poeziile si cantecelele Evei de la gradi….insa are nevoie de traducator…Uneori nici eu nu inteleg ce zice…culmea, imi traduce Eva. :)) Si intr-adevar, in afara de mers, totul a facut mult mai repede, nu neaparat si mai bine…e clar ca apare si stangacia fiind prea mica…insa e bine ca nu se lasa si incearca sa faca si mai bine. :)Oricum sunt tare haiosi cand sunt cate 2-3…e altceva!! 🙂

    adi a spus:
    8 Februarie 2011 la 3:20 PM

    Eu am dat de tummy tub la cumnata mea din Ungaria, unde n-am avut de ales si am folosit-o (fetita avînd 6 luni si noi folosind caditsa normala); cred ca s-a speriat saraca îngrozitor cînd s-a vazut asa îngramadita, a fost un esec total, n-am reusit s-o spal! Dar cum s-a mai spus, folosita de la început trebuie sa fie mai usor, oricum nemtii si ungurii o folosesc din cîte stiu si e ok…

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 5:25 PM

      totusi pentru un lucru pe care il folosesti cam 6 luni e destul de scump

    Adina a spus:
    8 Februarie 2011 la 5:29 PM

    Eu am folosit la ambii copii, doar in primele luni (mai ales la inceput se simt foarte confortabil mai inghesuiti, asa, ca in burtica).

    https://picasaweb.google.com/adinasv/Allerlei?authkey=Gv1sRgCISdpsea3ZyRCg#5197242020009397074

    Pupici, Adina

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 5:35 PM

      asa, Adina, de tine era vorba, pe Floris l-am vazut prima data in tummy tub. Pare mai mare galetusa in poza ta.

        Adina a spus:
        8 Februarie 2011 la 5:47 PM

        nu stiu daca e mai mare, e oricum originalul. Insa musai nevoie nu e de accesoriul asta, ai mei au facut baie destul de devreme impreuna 🙂

        Cautand poza am inceput sa rasfoiesc prin fotografii vechi, am gasit-o si pe Jasmina in tummy tub :), si nu imi vine sa cred ca e deja asa mare. Mi-e dor de bb mic tinut in brate si care doarme pe burta mea (acuma imi taie suflarea cand incearca sa o faca, si nu se mai simte nici macar Floris confortabil sa stea in pozitia asta…)

        Uite ce mi-ai facut :)))

        adra_bell a răspuns:
        8 Februarie 2011 la 6:28 PM

        si Eva mai incearca sa doarma pe mine, dar vede ca nu mai e loc si renunta:))

    diana a spus:
    8 Februarie 2011 la 6:25 PM

    Avand in vedere ca sunt intr-o perioada foarte anti consumerista 😀 as zice no way. Adica *daca* e util, e pentru o peioada atat de scurta incat nu merita. Cu accent pe daca 🙂

    Pe de alta parte, in cazul gravidei care e ‘corupta’ :)) si nu se simte bine pana nu stie ca a cumparat tot pentru bebe, decat sa ia sterilizator sau mai stiu eu ce alte chestii inutile, pe asta ar putea totusi sa o foloseasca.

    Oricum, as zice nu 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 Februarie 2011 la 6:30 PM

      la concluzia asta am ajuns si eu.
      din pacate sau din fericire, stam mult mai prost cu banii decat stateam la Eva, asa ca ma mananca degeaba pe la buzunare, n-am de unde.

        capreleirinucai a spus:
        8 Februarie 2011 la 8:08 PM

        pai daca n-ai de unde si n-ai nici „unde” de fapt, ia si tu un prosopel de 35 ron din carrefour, o sa fie numa bun. si in 6 luni eu zic ca se amortizeaza 35 ron.

        adra_bell a răspuns:
        8 Februarie 2011 la 8:16 PM

        prosopel d-ala pe cadru, cum ziceai tu? da, imi place ala. nu-i vorba de amortizat, e vorba de febra aia a gravidei de a cheltui banii aiurea, fie pe lucruri pe care nu le vei folosi in veci, fie pe lucruri pe care poate le vei folosi pe la vreun an

    diana a spus:
    8 Februarie 2011 la 6:26 PM

    hai ca m-am semnat cu celalt blog din greseala. eu sunt :))

    Mari a spus:
    8 Februarie 2011 la 10:20 PM

    Apropo de diferente….intamplare amuzanta.peste zi,la treaba mare mereu le spalam funduletul copiilor la chiuveta.Mi-a luat vreo sapte-opt luni pana sa nu ma ia prin surprindere bijuteriile lui fii-miu (mereu ma speriam,..peste ce naiba tot dau …cum eram obisnuita tot cu fetele.In rest,nu prea sunt diferente….sau n-am vazut eu inca….dar,intr-adevar face lucrurile mult mai repede (merge singur la noua luni si o sapt)-dar poate fi doar o intamplare,ca si mijlocia o avea de exemplu pe cea mare,si a mers dupa un an.Dar,de altfel,absolut nicio diferenta de gender.Mari

      adra_bell a răspuns:
      9 Februarie 2011 la 5:25 AM

      Mari, tu stai in Romania? am o mare admiratie pentru cei care indraznesc sa faca 3 copiii.
      Sunt curioasa in privinta diferentelor, Eva a fost grasunica si nu prea agila, a mers tarziu, nu se catara, in schimb a inceput sa vorbeasca devreme si muuult

    vasari a spus:
    8 Februarie 2011 la 11:47 PM

    Vad ca a intrat Adina.:) Voiam sa-ti spun la cine ai vazut. Si eu am cautat pentru Sara, dar am renuntat din mai multe motive, insa niciunul destul de bun.:) Principalul au fost cheltuielile mari cu sarcina. Dar… daca fac bb3, sigur iau. :))

      adra_bell a răspuns:
      9 Februarie 2011 la 5:26 AM

      pe tine sa stii ca te vad mama de trei fetite

    alina downunder a spus:
    9 Februarie 2011 la 8:08 AM

    Mai si noi mai mereu am facut baita amandoi. Cadita clasica, in cabina de dus, cu mine langa tinand copilul si limpezit direct acolo. Cand a inceput sa-si sustina un pic capul i-am cumparat Mariei un suport din ala anatomic de plastic (era in josul paginii de la Gabi o poza), pe care l-am folosit cateva luni la amandoua cele mari dar la Catrina deja eram exoerimentati si nefricosi, n-a mai fost nevoie! 🙂 Pe asta mica am spalat-o de la cateva luni direct sub dus, singura, fara probleme, ba inca si ieseam cu ea la subsuoara pachetel :), o depuneam pe pat si o lasam acolo pana ma stergeam si eu …. In timp vine si dexteritatea, si increderea in fortele proprii :p

    alina downunder a spus:
    9 Februarie 2011 la 8:21 AM
      adra_bell a răspuns:
      9 Februarie 2011 la 5:11 PM

      Multumesc, chiar sper sa fiu mai relaxata si mai experimentata

    […] Sarcina, bebe no. 2, d'ale cojocarilor | Subscribe Zilele trecute citeam pe blogul Andrei despre Tummy-tub. Am ravnit si eu la “galetusa” aceea pe cand eram insarcinata cu Maria, dar nu am […]

    flpmihai a spus:
    16 Mai 2011 la 3:26 PM

    Nu vreau sa fiu lipsit de sentimente, ca stiu ce inseamna baita, insa chestia asta e blender sau? ….
    Ma gandesc ca daca s-ar invarti usor, poate forta centrifuga nu i-ar pemite lui bebe sa se scufunde.
    In fine, nu mi se pare deloc practica, noi stam prea bine in cadita, si ne place 🙂

    Sa nu uit: unde sunt taticii? Ei nu „scrie” pe bloguri?

      adra_bell a răspuns:
      16 Mai 2011 la 3:42 PM

      urmati linkul de mai sus si cititi mai multe despre „blender”.

      Cat despre tatici, de ce nu-i intrebati pe ei? Las la latitudinea dumneavoastra daca veti folosi sau nu dezacordul gramatical subliniat, eu n-am inteles ghilimelele dar e posibil sa fie o mostra de umor specific masculin care mie-mi scapa

    flpmihai a spus:
    16 Mai 2011 la 3:54 PM

    Intr-adevar, era o gluma, probabil am gresit locul, sau momentul.

    Ma gandeam totusi ca un bebe e un motiv de bucurie, si nu vad de ce ar trebui sa picam in extremitatea seriozitatii excesive.

    Umorul (inteles sau nu) nu denota lipsa de responsabilitate.

    In fine, accept feedback-ul si ma retrag.

Lasă un răspuns

