Ce ma inveseleste

Publicat pe Actualizat pe

La ecografie:

eu: si cred ca l-am si simtit miscand

doctorul (plimband dracia cu gel pe burta mea): se poate. Aveti un strat foarte subtire de grasime pe abdomen

eu: ei, na! vorbiti serios?! ce pacat ca n-a intrat si sotul meu sa fi auzit asta, poate-i spuneti data viitoare

doctorul: uite masor. (trage o linie pe ecran) e foarte subtire (mi-a spus si cat, dar eram atat de incantata incat am uitat)

Asta este o confirmare medicala a faptului ca nu sunt grasa, da?

 

Eva se tine de mine:

hai ma, mami, sa facem matematica

ia-l pe tati!

nu, vreau cu tine

hai Eva, uite cu mami faci algebra, cu mine faci geometrie (tatal aducandu-si foaie si pix si asezandu-se pe covor langa micuta matematiciana)

Facem forme: triunghi, patrat….uite, intai trag o dreapta…

iar eu trag o stanga (completeaza Eva)

 

ieri, la o plimbare insorita printre blocuri uniform colorate-n cenusiu, o domnisoara cocotata-n copac ne zambea complice

8 gânduri despre „Ce ma inveseleste

    cojocarii a spus:
    9 Februarie 2011 la 1:24 PM

    mortala, gagica, cu stanga ei! 🙂
    Felicitari pentru „simtire” 🙂 dar si pentru silueta. Eu stau prost la acest capitol, 😦 dar tot il simt pe bebe cum se zbenguie. 😀

      adra_bell a răspuns:
      9 Februarie 2011 la 5:01 PM

      cred ca tu ai ceva mai mult ca mine. 17-18 s?

        cojocarii a spus:
        9 Februarie 2011 la 5:20 PM

        azi, 16 saptamani si doua zile. 🙂

    Mari a spus:
    9 Februarie 2011 la 2:03 PM

    In Ro,in BM,prietena cu Ralu si-a ei minune…Ce fain ca simti miscarile….(eu destul de tarziu am simtit fluturasi,cu toti trei.Dar,intr-adevar…..stratul de grasime mare :).Mari

      adra_bell a răspuns:
      9 Februarie 2011 la 5:05 PM

      ei, depinde si de pozitia placentei, nu numai de abdomen

    alina downunder a spus:
    9 Februarie 2011 la 10:41 PM

    la a doua sarcina il simti mult mai devreme. stii ce sa astepti. nu ma indoiam insa de subtirimea ta, chiar si asa, cu bebe in burtica!! 🙂
    eu pe Maria am simtit-o pe la 18 sapt, pe Anna la 14 si pe Catrina la 12!! 😛
    foarte simpatica lectia de matematica!! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      10 Februarie 2011 la 9:34 AM

      A exagerat doctorul, dar m-a distrat f tare:))

    alina downunder a spus:
    10 Februarie 2011 la 10:13 PM

    Ei, a exagerat si nu prea. Mamele cu „culcus” mic simt miscarile mai acut si mai devreme ;). Este insa adevarat ca asta nu e echivalent neaparat cu talie de viespe si/sau nr redus de kg … depinde de conformatia interna, mai mult decat de cea externa, ca sa zic asa. 🙂

Lasă un răspuns

