La teatru

Publicat pe Actualizat pe

La invitatia lui Matei, Eva a mers ieri la teatru. Pentru noi este un mare eveniment, ne este greu sa ajungem la Bucuresti, mai ales ca spectacolele incep in jur de ora 11, iar teatrul giurgiuvean a scos piesele pentru copii indata ce a schimbat directorul. Iata ca a bagat altele noi, asadar giurgiuveni cu copii mici, la Teatrul Valah avem in premiera teatru de papusi, Praslea cel voinic si merele de aur.

Sala plina, nu intentionez sa-mi las hormonii sa se dezlantuie  asupra unei piese jucata de papusi, pentru 3+, mai repede ii las pe astia mici sa comenteze:

la jumatatea piesei, un baietel a strigat din sala „ce misto”

la sfarsit, Matei  a zbughit-o pe scena sa le pupe pe papusare

s-a cantat, s-a batut din palme si Eva a si dormit putin, nu ca ar fi fost plictisitor, dar iar se trezeste prea de dimineata

Feciori de imparat, printese si un zmeu cu trei capete va asteapta. Duceti copiii la teatru!

6 gânduri despre „La teatru

    luckyrock a spus:
    11 Februarie 2011 la 7:37 AM

    excelenta idee, teatrul este neglijat de parintii din ziua de azi [si lasat in seama cadrelor didactice], care nu inteleg importanta lui in viata si imaginatia copilului, si prefera sa-si lase copiii sa „navigheze” pe internet cu orele.

      adra_bell a răspuns:
      11 Februarie 2011 la 6:53 PM

      da, din pacate mai rar in provincie cu teatrul

    Andreea a spus:
    11 Februarie 2011 la 9:00 AM

    Si noi am fost la o cura de teatru fiindca Eva era tare speriata de tot ce se intampla pe-acolo. Desi a mers cu gradi,nu a reusit sa-si stapaneasca panica si orice zi de teatru pt EVa era mare chin, asa ca am renuntat sa o mai las cu gradi…am zis sa ma ocup eu mai intai de problema sa vedem cum sta treaba. Asa ca am fost wkd de wkd la Tandarica, am vazut cam ce se putea vedea, acum mergem sa revedem diverse piese si e o mare schimbare in comportamentul Evei…am reusit sa-i alung frica si in loc a aparut dorinta de a revedea…:) Asa ca duceti copiii la teatru fiindca isi dezvolta imaginatia, discutiile pe tema pieselor sunt tare haioase si dau o stare de buna dispozitie, plus ca e un moment de apropiere cu copilul si pana la urma asta e cel mai important. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 Februarie 2011 la 6:54 PM

      si aici a plans un baietel si a ieist din sala. Acum depinde si de piesa, unele se adreseaza copiilor mai mari, unul mic se poate speria

    Sofie a spus:
    12 Februarie 2011 la 9:29 AM

    Eva’s first date? 🙂
    Draga de ea, mi-o si imaginez dormind …

      adra_bell a răspuns:
      12 Februarie 2011 la 10:00 AM

      nuuu, sunt prieteni de cand aveau 3-4 luni, au crescut impreuna

Lasă un răspuns

