Gaseste diferentele

Publicat pe Actualizat pe

Astia mici chiar s-au jucat de-a „gaseste  diferentele”, cica le-au iesit 15 per total. Foarte dulci!

6 gânduri despre „Gaseste diferentele

    Roxana a spus:
    16 Februarie 2011 la 9:19 AM

    Si mie imi place sa ma joc gaseste diferentele cand eram mica, in concluzie le-ai oferit pe langa un articol de imbracaminte deosebit si un joc interesant:)

      adra_bell a răspuns:
      16 Februarie 2011 la 9:23 AM

      da, fara sa o fac intentionat, desi ma ghidez cat de cat dupa un print, n-au cum sa-mi iasa la fel.Bine, pe tricourile mele te poti juca f bine si de-a „gaseste greselile majore”
      Si mie imi placea jocul asta:)

    Paula a spus:
    17 Februarie 2011 la 11:32 AM

    Eram precisa ca si tu esti curioasa sa aflii cate diferente sunt :))
    Felicitari si la multa inspiratie in continuare!

      adra_bell a răspuns:
      17 Februarie 2011 la 11:39 AM

      Multumesc! Inspiratia ca inspiratia, dar mai avea Eva vreo 2 tricouri si le-am pus atat de bine incat nu reusesc sa le gasesc

    nicoletag a spus:
    17 Februarie 2011 la 4:52 PM

    Superba idee, superba reusita!!! Am vazut pozele si postarea Germinei. As indrazni sa zic „vrem si noi”. Ce zici Adra_bell?

      adra_bell a răspuns:
      17 Februarie 2011 la 4:54 PM

      zic ca se poate si sa discutam pe mail

Lasă un răspuns

