Februarie rosu

Publicat pe Actualizat pe

Poate am fi mai fericiti daca am plange dupa iarna, in fiecare februarie la fel cum ni se strange inima la fiecare sfarsit de august. Mie, cel putin, imi pare rau dupa fiecare vara si mereu gonesc ultimele zile de iarna.

Visele mele intretaiate de insomniile de sarcina au preluat imediat ideea si celebrez  dormind un „februarie rosu”, se pare ca exista ironia de visare

Eu cu Eva petrecem toata ziua, Eva poarta un poncho cu pampoane multicolore, in realitate e prima data cand imi pare rau ca nu stiu sa tricotez, in vis e rosu ca numele sarbatorii

Eu m-am intors la copilarie si in loc de lenjerie comoda, totusi portocaliu-cocheta cu danteluta, port, pe dedesubt sa fim intelesi, spielhosen, care se intind excelent peste bebe. Isi mai aduce cineva aminte de caraghiosii chiloti? Chiar si in vis ma intrebam cum de au disparut din fashionul infantil.

Seara, dam petreceri in pijama intr-un urias Miffy-shop si toata lumea este invitata.

7 gânduri despre „Februarie rosu

    vasari a spus:
    17 Februarie 2011 la 10:43 AM

    Frumos! Ma speriase titlul.:)

      adra_bell a răspuns:
      17 Februarie 2011 la 11:13 AM

      de ce te speriase?
      in concluzie adun ciucuri. Am trei portocalii, mai imi trebuie vreo 10, poncho gasesc eu de cumparat

    capreleirinucai a spus:
    17 Februarie 2011 la 6:07 PM

    de ce nu faci ciucurii? e f usor, cauta un tutorial pe net. si lana.

      adra_bell a răspuns:
      18 Februarie 2011 la 6:38 AM

      eu cumpar poncho-ul, M face ciucurii
      mda, n-o sa vrea
      macar imi arata cum

    Adandala a spus:
    18 Februarie 2011 la 12:45 AM

    Eu nu pot spune decat atat:MIFFFFFFFFFFFYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
    🙂

      adra_bell a răspuns:
      18 Februarie 2011 la 6:36 AM

      Mami, dar noi de unde o avem pe Miffy a noastra?
      de la un magazin
      din Bucuiesti?
      da
      sa o dam inapoi ca o vreau p-aia cu rochita albastra:D

    Despre fizica aplicata « About Eva a spus:
    27 Iulie 2011 la 10:51 AM

    […] pare sa aiba cate o zana in fiecare colt al tarii sau al Europei. Suficient sa fiu sedusa de niste ciucurei ca  una dintre zane ne trimite un poncho numai bun pentru invesmantat micuta Bernoulli. Si ce […]

Lasă un răspuns

