3 ani si 3 luni. Diverse de sezon

Publicat pe Actualizat pe

M gateste: Ia arunca un ochi si spune daca e gata

Eu: Mi-am aruncat amandoi ochii, e gata

Eva izbucneste in plans: Mami, nuuu! Ia-ti ochiiiiiii, cum sa stai fara ochisorii tăiiii?!

_______________

M trece pe langa mine si-mi da o palma peste fund

Eva se repede si compenseaza cu un pupic prin halat

De ce dai? Nu te gandesti ca o doare si pe ea? Sa nu mai dai tu in mami a mea

_____________________

Eva nu suporta sa vada dragalasenii casnice, e foarte geloasa

Lasa-l! Nu-l pupa tu, las’ ca-l pup eu (ţoc, ţoc)! E tati al meu, e indianu’ meu! Sa-ti cauti altu’

____________________

Tu esti tanara si frumoasa, tati e batran

Nu e batran, e de-o seama cu mine

Ba e batran, e indianu’  meu batran

_______________________

Eva vorbeste cu Masha

Pe mine ma cheama Eva-Elena Tiger Lilly

______________________

Tati, uite ce face mami! Se joaca cu mancarea! mami, nu-i frumos!

Paracioasa! Dar e adevarat ca barbotam cu paiul intr-un pahar cu lapte

_____________________

Mami, pot sa iau dulciu (singularul ei de la dulciuri) asta si sa-l mananc?

Nu manca acum ciocolata, e inainte de masa

Pot, măi, mami să mănânc dulciu? (se face ca nu aude)

As prefera sa astepti pana dupa masa

oftează si pune ciocolata la loc.

______________

Mami, de unde avem cartea asta?

De la Sofia

se joaca  apoi cu o imaginara Sofia: Tu stai la padure, sus la Moldova!

__________________

Eu: ……si familia Darling locuia intr-un oras mare si frumos, in Londra

Eva:….care e capitala Lomâniei!

putem? ne primiti in regat?

____________________

13 gânduri despre „3 ani si 3 luni. Diverse de sezon

    capreleirinucai a spus:
    21 Februarie 2011 la 8:44 PM

    haha, cine stie ce-o fi crezand si sofia despre eva; pana acum n-am reusit sa o convingem ca bunica paterna, de exemplu, locuieste la buzau si nu la muzeu.

      adra_bell a răspuns:
      21 Februarie 2011 la 8:49 PM

      pai chiar e greu de jonglat cu atatea regiuni, tari etc. Ce mi-e Belgia, ce mi-e Moldova!
      Daca noi mergem mai des la bunici stie cam cum e treaba cu Buzaul, dar intr-o zi m-a intrebat unde era buzaul meu cand eram mica? ceea ce mi-a adus aminte de vesnicile mele intrebari politice: „cine este ceausescu la bulgari? dar ceausescu la englezi?”

    mmaria a spus:
    21 Februarie 2011 la 9:13 PM

    foarte simpatica si isteata eva. si noi cand mergeam la ai mei la medias si ieseam in oras horica zicea, vreau inapoi la medias, adica in curtea bunicilor.

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 12:38 PM

      :)) ce bogati sunt bunicii. au un oras intreg:)

    cojocarii a spus:
    21 Februarie 2011 la 11:44 PM

    😀 😀 😀 Ce dulce e in etapa asta a replicilor geniale! 😀 😀

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 12:39 PM

      da, sa stii! e o perioada foarte frumoasa si haioasa

    Christine a spus:
    22 Februarie 2011 la 8:02 AM

    Ha,ha,ha… Cat e de dulce! Imi place de ea la nebunie! Iar voi, cred ca nu mai puteti de mandrie!

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 12:39 PM

      daaaa. Ca orice parinti. Mai ales ta-su:)

    Roxana a spus:
    22 Februarie 2011 la 10:07 AM

    :)) simpaticarii de copil de 3 ani, cu astea o sa se hraneasca Eva cand va fi adolescenta si va rade cu lacrimi.
    O pupam!
    Ultima cu Londra e cea mai cea…

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 12:40 PM

      crezi? eu zic ca-i va fi greu sa citeasca in adolescenta, poate mai incolo

        capreleirinucai a spus:
        23 Februarie 2011 la 9:51 AM

        aoleu, ai mei aveau obiceiul sa povesteasca oricui din poznele mele, si cand eram deja adolescenta si le auzisem a nush cata oara asa-mi venea sa intru in pamant…

    ANTO a spus:
    22 Februarie 2011 la 11:07 AM

    aia cu ochii varati in mankre e cea mai tareee:)))
    moooor de ras:)))

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 12:41 PM

      probabil sunt mai greu de inteles expresiile astea, nu-i singura luata ad literam

Lasă un răspuns

