Masha, papusa din carpe

Publicat pe Actualizat pe

\
Hait! Iar a facut mama un gogomârc şi eu trebuie să ghicesc ce este. Un fel de gaura cheii de jucărie?


E o matrioşka lungana, probabil baschetbalista! Masha din CAPATOB


Îmi place, dorm cu ea si o consider un fel de prinţesă, chiar dacă n-are picioare

10 gânduri despre „Masha, papusa din carpe

    Paula a spus:
    21 Februarie 2011 la 1:18 PM

    De cand mi-am pus in cap sa fac o matrioska din material umpluta cu vata…si ca sa fie cat mai adevarata, o planuiesc cu marsupiu…atata doar ca-i mai greu de facut decat de zis 😦

      adra_bell a răspuns:
      21 Februarie 2011 la 1:20 PM

      nu-i greu, chiar si cusuta de mana. Greu era daca ar fi avut maini, picioare, trebuia sa cosi mai mult

    Valenita a spus:
    21 Februarie 2011 la 7:45 PM

    Tare dragute cele doua papusi!
    Si papusa vie mi se pare ca a crescut mult si ca incepe sa semene tot mai evident cu mami!

      adra_bell a răspuns:
      21 Februarie 2011 la 8:44 PM

      a crescut, parca brusc a devenit fetita mare!
      Nu prea seamana cu mine, nici cu ta-su de altfel, e o combinatie interesanta intre noi doi

    capreleirinucai a spus:
    21 Februarie 2011 la 8:46 PM

    hai mah ca nu-i gogomarc, e frumoasa, ti-a iesit bine.

      adra_bell a răspuns:
      21 Februarie 2011 la 8:51 PM

      la figura a iesit bine, altfel e cam lunga si cam slaba:)), dar Eva o place, azi-noapte a si visat-o, s-a trezit si intreba „unde e Masha?”

    cojocarii a spus:
    21 Februarie 2011 la 9:59 PM

    e tare frumoasa!! 🙂 trebuie sa ma modilizez si eu sa invat sa fac ceva pentru Maria…
    Ma uit la toate cate faci penru Eva si zau de-mi vine a crede ca doua maini pot face asemenea minunatii!

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 6:46 AM

      Gabi, ia-o usor. Inspiratia vine stand, adica din contemplatie:D Nu glumesc, Maria e micuta, nu cred ca va fi interesata deocamdata, sa mai creasca un pic.

    Roxana a spus:
    22 Februarie 2011 la 10:05 AM

    Na, ca te-a prins si pe tine talentul cu de-ale papusilor…Frumoasa Masha, si fetita care o are. Imi place ca e din carpa moale, dormi cu ea, e dulce, cu bujori ai are nume rusesc.
    Felicitari!

      adra_bell a răspuns:
      22 Februarie 2011 la 10:59 AM

      Ideea e de prin toamna, intentionam sa fac o Dora-Minodora. Dar cum era mult de cusut, si nu-mi imaginam cum o sa-i pun parul si mi-a fost si lene, am facut o papusa mai de lenesa:))
      Multumesc!

Lasă un răspuns

