Scenete

Publicat pe Actualizat pe

„Mai tii minte cum mergeam eu la ‘coală şi mi-a sărit pisoiul ăla în faţă si a vrut să mă păcălească si să-mi fure iaurtul?” in timp ce mananca, pentru prima data, o vacuta cu ochelari pe nume Paula, invartind lingurita in aer inainte sa o duca la gura delicios manjita a ciocolata. Ma priveste cu ochi rotunzi, scuturand din pletele ondulate. Isi adapteaza fragmente din povesti la micul ei univers, nici un pisoi nu i-a furat nimic, e o scena din Pinocchio.

E un noroc ca stim la ce se uita, imi imaginez cum ar fi fost sa fi venit seara acasa, iar copilul sa ni se tranteasca la picioare, pe covor, cu mainile intinse batand a disperare si strigand: Ajutoooor! Salveaza-ma! .  Tata O’ Mal ley trebuie sa o ridice in brate in timp ce o apuca cu dintii de tricou si sa o depuna in bratele mele, Ducesa-mama  cea alba si fitoasa. E Marie, micuta aristocrata, jucand scena cu inecatul.

Cand cere sa-i fac doua codite,  a venit timpul pentru dans, nu orice fel, un dans anume, in care o mana este ridicata,  soldurile se misca unduitor, picioarele mici tropaie descriind un cerc.  Coditele ii scot in evidenta obrajii bucalati, reminiscenta a nu prea indepartatei bebelusenii, ochii rotunzi stralucesc incantati, e plina de gratii si de stangacii, chiar Tiger Lilly, micuta printesa indianca purtatoare de codite.

13 gânduri despre „Scenete

    salmi a spus:
    26 Februarie 2011 la 11:07 AM

    Ce frumos…e minunat sa ai un copil cu asa imaginatie, imi aminteste de Silvia mica, cand inventa povesti peste povesti, cu prieteni imaginari care veneau cu noi peste tot, ah ce dor imi e de ei…i-a uitat acum…mai are si acum idei, multe multe dar varsta le selecteaza, raman numai cele legate de jucarii reale, carora le construieste case si familii, uneori primesc ingrijiri medicale…din asteade viata reala. M-ai incantat cu povestile despre Eva cea imaginativa, e foarte bine ca o incurajati. We frumos!

      adra_bell a răspuns:
      26 Februarie 2011 la 7:20 PM

      isi inventeaza si povesti, rime, cuvinte. Unele cuvinte inventate persista de ceva timp in vocabularul ei: daminopita, telinopita, tzopaminitzopa, altele trec foarte repede.
      Si Silvia e o fetita foarte creativa, cu ilustratiile ei de carte m-a impresionat f tare

    mmaria a spus:
    26 Februarie 2011 la 11:29 AM

    parca o vad pisicindu se:’ thank you, mr o’maley for saving ma li-ife’:)))

      adra_bell a răspuns:
      26 Februarie 2011 la 7:16 PM

      striga maaamaa, maaamaaa! Cand se vede la mine in brate ii zice lu’ ta-su – pe ton foarte dulce – un multumesc care suna mai mult a multumex:))

    svea77 a spus:
    26 Februarie 2011 la 2:37 PM

    O adevarata incantare!

      adra_bell a răspuns:
      26 Februarie 2011 la 7:17 PM

      da, este. dar s-a plictisit tare, saracuta, de iarna asta interminabila

    Roxana a spus:
    27 Februarie 2011 la 11:47 AM

    avem si noi adaptari:
    Eu nu vreau sa merg la scoala, ca vine vulpea cea rea si am duce la teatru de papusi, eu merg cu tine la scoala ta!

      adra_bell a răspuns:
      28 Februarie 2011 la 4:47 AM

      n-ai luat-o niciodata la scoala cu tine?
      sa stii ca pe mine ma speria filmul cu Pinocchio si eram mult mai mare decat Eva. Dar ea e Gica-fara frica, cere mereu sa-i pun The Grufallo, care e chiar scary

    Draw For Joy a spus:
    28 Februarie 2011 la 10:27 AM

    Ce te mai distezi! :))
    Fata ta a mostenit talentul de la tine, si probabil ca o sa il dezvolte si mai mult pt ca tu o incurajezi.

      adra_bell a răspuns:
      2 Martie 2011 la 6:50 PM

      sper ca o incurajez si ca o sa-si dezvolte creativitatea

    vasari a spus:
    2 Martie 2011 la 8:00 PM

    :)) si noi suntem fani Tiger Lilly, desi Maria e un Peter Pan!
    De azi dimineata: „Merlin (eu), peria stapanului meu (tati) cazuse pe sapun si am bagat-o sub apa.”

    E o perioada incredibila, veti avea o sarcina f creativa.:)

      adra_bell a răspuns:
      2 Martie 2011 la 8:08 PM

      de unde s-a inspirat cu Merlin?
      Eva e o dansatoare, deci nu putea fi decat Tiger Lilly:)

    vasari a spus:
    2 Martie 2011 la 8:36 PM

    Da, de-asta si Maria zice ca e TigerL, ca sa danseze, dar ea ca fire este un Peter Pan (mai cult… :P).

    Merlin e dintr-o carte mica de povesti (cea cu Arthur si Merlin).

Lasă un răspuns

