Ieri, maine…

Publicat pe Actualizat pe

As vrea sa am mai mult chef de viata,  sper sa ma dezghete primavara care va veni. De saptamana viitoare, asa se vorbeste.

Copilasul este bine, incep sa ma gandesc la el cu bucurie, incet-incet depasesc stadiul de ingrijorare. Eva a fost entuziasmata de veste, m-a corectat cand i-am spus ca fratiorul ei va veni la vara, ea spera sa-l scoatem duminica. N-a precizat in care dintre duminici, bine ca n-a spus „maine”, sinonim evesc pentru niciodata. Maine ma spal pe cap. Maine imi strang jucariile din mijlocul camerei. Maine iti iau plusurile de pe perna sa ai si tu, mai-mami-mai, loc in pat.

Continua sa creada ca vom avea doi bebelusi, unul facut de mine si unul facut de tati, probabil i se pare nedrept sa-i discriminam pe barbati.

Ieri, a primit o floare de la tati si un baiat i-a dat in Carrefour o lalea,  doar a fost 1 Martie, iar ea este o frumoasa a sexului frumos.

Vorbeste foarte mult si va trebui sa o invatam fie sa minta, fie sa-si tina gura, nu stiu cum o sa facem asta. Ca razbunare pentru toata bebelusia cat a fost ciupita de obraji, i-a replicat unei vecine: uuuhhh, ce ulâtă eşti! E aşa ulâta baba asta, iar in supermarket imi spunea, in gura mare evident, ca unii de la coada sunt cam prosti, uite prostii, fiindca si-au cumparat lapte Zuzu

28 de gânduri despre „Ieri, maine…

    abramburika a spus:
    2 Martie 2011 la 7:13 PM

    Hhahaaaa … pupam Eva cea vorbareata.

    De ce are impresia ca ii va darui si tati un bb, ori s-a ingrasat vizibil M.? N-as crede …

      adra_bell a răspuns:
      2 Martie 2011 la 7:15 PM

      De ingrasat s-a ingrasat si el, dar nu cred ca Eva a facut vreo legatura cu burta. Chiar asa am inceput punerea in tema: ai observat ca mi-a crescut burta? aici sta fratiorul tau. Iar ea s-a uitat lung, mi-a ridicat tricoul, m-a studiat:)))

    abramburika a spus:
    2 Martie 2011 la 7:22 PM

    Si ca veni vorba .. asteptam si noi poze cu burtica lui Voinicel si mamica lui …

      adra_bell a răspuns:
      2 Martie 2011 la 8:10 PM

      Petro, un pic de soare vreau, la mine in casa e lumina proasta, nu-mi ies pozele. Si daca tot vine un pic de soare, poate da si o tara de caldura cat sa vedem coltul ierbii

    vasari a spus:
    2 Martie 2011 la 7:55 PM

    Hihi, se pare ca daca-i punem sa faca ordine pana la 4 ani devin maniaci, deci mai are 1 an la dispozitie.:))

    O idee: eu i-am spus Mariei sa-mi zica mie incet unele observatii despre oamenii de pe strada.
    O primavara frumoasa, ca distractiva este! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      2 Martie 2011 la 8:07 PM

      Alina, nu o pun sa faca ordine, ei ii place sa isi intinda jucariile peste tot, ceea ce este ok, dar nu ma lasa sa le strang. Am ajuns la un relativ compromis, are un cort instalat si trebuie sa si le puna acolo, claie peste gramada, altfel jur ca nu avem pe unde sa mai calcam. De exemplu, jumatate din cartile ei sunt in raft, jumatate sunt intinse prin casa, ceea ce inseamna vreo 20 de carti random peste tot, si situatia asta e de cateva zile. Nu-ti mai spun cum sarim peste diverse ca sa intram in bucatarie, cum ne recuperam farfuriile din cort si cum gasesc ciorapei bagati la farfurii

      Tocmai a venit de la cumparaturi, cica a vazut o fata in palton negru lung si i-a zis lu’ ta-su ca e Doamne- Doamne! Ta-su s-a facut ca nu aude, iar fata a ajuns langa ei si i-a zis sa stea linistit, ca i-a mai spus un copil ca e calugar:))

    salmi a spus:
    2 Martie 2011 la 9:40 PM

    Vai ce scumpa e! O dulceata, sa o mananci nu alta, desi cred ca tie iti vine sa intri uneori in pamant de rusine :). Da’ aia cu prostii de cumpara lapte Zuzu de unde o stie? e ceva reclama?

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 7:28 AM

      Noi cumparam Zuzu de obicei. Adica Eva alege laptele ca si iaurtul, s-a intamplat sa cumparam alte marci si sa stea prin frigider. Ei, atunci n-a vrut sa ia lapte, vroia o anume cutie cu fetita pe ea, ultima de pe raft si fara dop, restul aveau alt ambalaj. Oricat am insistat, Eva n-a vrut sa ia alt lapte, desi stiam ca o sa ceara a doua zi dimineata. E posibil ca vreunul dintre noi sa fi zis ceva de genul „Numai prostii cumpara lapte”, M e cu observatii de genul asta

    alina downunder a spus:
    2 Martie 2011 la 11:26 PM

    Mai, eu recunosc ca am intins coarda la treaba asta cu ordinea, altfel, de asteptam pana la 4 ani :), vai de capul si de zilele mele ce era la mine in casa. Nici acum nu stam macar binisor, insa cat-de-cat-acceptabilul asta e obtinut prin milioane de insistente si aduceri aminte din partea mea. Eh, crestem noi mari … vorba lui N., lasa, ca vad eu, cand s-or face toate adolescente, ca cica nici n-am sa mai dau prin bucatarie si o sa uit complet sensul cuvantului aspirator. Asa se amageste el, adica. 😀
    In privinta observatiilor (pertinente), iarasi, stai linistita, n-ai ce-i face, varsta … din nefericire ii cam invatam de mici sa minta, minciunele albe cum le zic englezii … Mariei de exemplu a trebuit sa-i spunem sa nu mai apeleze un baietel al unor cunoscuti „fat boy” (desi, saracul, chiar este) … sa te tii explicatii si justificari de ce odata minciuna e buna si alteori rea … Carevasazica o educam despre diplomatie. 😉

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 7:32 AM

      exact, ii invatam sa fie diplomati:)). Culmea, ca biata vecina nu e nici batrana (vreo 50), nici urata. E o femeie normala, dar Eva nu se are bine cu vecinii, e agasata daca pune cineva mana pe ea, o ciupeste etc

    mariamirabela a spus:
    3 Martie 2011 la 1:04 AM

    Chiar, si eu ma intrebam de unde stie de laptele Zuzu si de prostii lui. 🙂

    mariamirabela a spus:
    3 Martie 2011 la 1:05 AM

    Si chiar, nu observase pana acum ca ti-a crescut burta?

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 7:33 AM

      O fi zis sa fie discreta:)). Eu am „crescut” cu totul

    cojocarii a spus:
    3 Martie 2011 la 10:39 AM

    ce dulce e!!! 🙂
    E tare haioasa faca cu sinceritatea copiilor… dar de multe ori te poate pune , ca parinte, in ipostaze destul de incomode. 😛
    Ma bucur tare ca bebe e bine! Sarcina usoara in continuare. 😉

    Roxana a spus:
    3 Martie 2011 la 10:39 AM

    Si Eliza imi zice sa-l scot pe bebe din burtica, la fel o pasuiesc pana la vara 🙂
    Cica vine primavara in curand, o astept ca pe a doua venire a Domnului, of! Toata sarcina din noiembrie pana acum in martie, am inotat prin nameti, m-am saturat. O sa-i povestesc lui fii-miu cum eram eu, el si zapada nesfarsita:))
    Va imbratsiam, cum e TT?

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 11:27 AM

      nesfarsita iarna, parca e din ce in ce mai extrema, ne apropiem mult de mama Rusie. TT a iesit f bine, riscul de varsta e mare dar si varsta e ….mare

    Roxana a spus:
    3 Martie 2011 la 10:40 AM

    Ce nume ii puneti, v-ati gandit?

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 11:28 AM

      nu prea, nu avem inca nume. Parca vad ca-l alegem dupa nastere

    Draw For Joy a spus:
    3 Martie 2011 la 10:52 AM

    Cred ca e foarte interesant sa vezi reactiile ei in legatura cu noul fratior.
    Dar cum s-a gandit ea ca taica-su o sa faca si el un bebe… :))

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 11:29 AM

      o fi interesant Roxana, dar eu sunt destul de ingrijorata. Sper sa accepte bine, prima reactie a fost de incantare. Azi m-a corectat, a zis ca tati ii face un fratior, eu am o surioara.

    Christine a spus:
    3 Martie 2011 la 1:42 PM

    Ma bucur ca bebelusul este bine si ca tu incepi „sa te dezgheti”… Cat despre Eva, poate-mi spui si mie ce solutie gasesti pentru cuvintele urate ca si noi avem problema asta. Pe Ioana o apuca in troleu sa strige in gura mare „ce copii nebuni!”, cand vede niste liceeni hahaindu-se sau sa remarce cu scarba cand trece pe strada: „ce de rahatei de caine!”

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 1:47 PM

      o sa incerc ce mi-a zis Alina, sa-mi spuna soptit diversele remarci la adresa altor persoane. Nu stiu daca o sa reusesc, Eva vorbeste mult si cam tare

    Roxana a spus:
    3 Martie 2011 la 3:33 PM

    Amuzant pentru noi:D:D:D, copiii sunt cei mai sinceri.
    Adevarul este ca iarna asta lunga o resimtim toti, si eu am senzatia ca o sa vina tot cheful din lume o data cu primele zile calduroase de primvara:) abia astept.

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 5:43 PM

      exista si un revers, trecem pe langa vreo femeie si Eva exclama: ce frumoasa e fata asta!
      Nu stiu ce anume o cucereste, nu era nici foarte fata, nici prea frumoasa:)
      Ninge ca de Craciun:(

    corinamirela a spus:
    3 Martie 2011 la 7:48 PM

    Ma bucur ca esti, sunteti bine…Eva e adorabila. In comparatie cu ea, Silvan e un biet taranuc elvetiano-roman, dulce si el, dar altfel…Va imbratisam si in continuare numai bije si o primavara superba!

      adra_bell a răspuns:
      3 Martie 2011 la 8:12 PM

      Mie taranuc elvetian imi suna foarte bine. As lasa oricand orasenia de ro pentru o taranie elvetiana. Biet, nu e bine, nu compara, fiecare copil le are pe ale lui si d-aia ii iubim asa de mult, sunt unici. Ca si noi, de altfel

    Adelia a spus:
    4 Martie 2011 la 2:10 PM

    Cred ca mai mare succes ati avea daca va tineti voi gura :)) Ce aveti cu laptele Zuzu? Va parasc la Albalact, e la 10 km de noi! :))

      adra_bell a răspuns:
      4 Martie 2011 la 3:41 PM

      lol, da, cam asa, noi ar trebui sa ne mai tinem gura.
      Nu ne spune la zuzumani, noi Zuzu cumparam (sau Milli) si unt Albalact (sau Napolact)

Lasă un răspuns

