Colorate

Publicat pe

15 gânduri despre „Colorate

    luckyrock a spus:
    26 Martie 2011 la 1:46 PM

    excelent!!!
    bravo, bravo, bravo!:D =D>

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2011 la 8:08 PM

      multumesc! ce-i drept tu m-ai inspirat cand ai pus un link catre un magazin d-asta de tricouri:)

        luckyrock a spus:
        28 Martie 2011 la 9:06 PM

        da da stiu.:)
        dar imi place foarte mult cum ti-a iesit.:D

    abramburika a spus:
    26 Martie 2011 la 2:19 PM

    Ce frumos!!

    cojocarii a spus:
    26 Martie 2011 la 11:21 PM

    u rock!!! 😀

    Mamiţuni a spus:
    27 Martie 2011 la 12:56 AM

    Ha! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2011 la 8:09 PM

      pai nu? Am mai gasit un tricou rosu prin sifonier si astept sa ma viziteze vreo idee de desenat

    adelamaria a spus:
    27 Martie 2011 la 7:48 AM

    Super! Dar nu cred ca „tantile” stiu suficienta „ingleza”, iar poza cu bebe doar o sa le starneasca mai tare! 😀
    PS. A, si daca ne vedem, eu oricum o sa-mi incerc norocul si-o sa cer voie sa fac cunostinta cu F. 😀

      adra_bell a răspuns:
      27 Martie 2011 la 12:46 PM

      pai pe primul loc se afla nenii, apoi tantile necunoscute. Cunoscutii nu (prea) ma deranjeaza, iar prietenii absolut deloc:)

    Roxana a spus:
    27 Martie 2011 la 10:44 PM

    frumos!
    noi avem blogul aici, din motive tehnice si de copiere a pozelor, of!
    http://roxanasieliza.blogspot.com/

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2011 la 7:59 PM

      Multumesc, sa stii ca ma zapacisem si nu va mai gaseam. Dar de unde stii ca se copiau?

    ANTO a spus:
    6 Aprilie 2011 la 9:58 AM

    MESAJ specific si convingator!adevaru’ e ca cine vede burta are un reflex de a pune mana
    :* kiss

      adra_bell a răspuns:
      6 Aprilie 2011 la 10:00 AM

      Tricoul asta era bun cand m-a mangaiat pe burta ala grasu’ de la A&G :O

Lasă un răspuns

