Flori si bariere

Publicat pe Actualizat pe

Eva a devenit de-a dreptul protectoare, nu mai am nevoie de tricoul „Nu ma atinge” striga ea: Nu pune mana! E al meu, e Filip al meu! E si nerabdatoare, vrea sa scot bebelusul cat mai repede, maine daca s-ar putea, iar mie mi se pare ca timpul curge fantastic si ma intreb daca asa va fi si dupa nastere. Atat de usor iar eu atat de relaxata. N-am avut niciuna din problemele de la prima sarcina, gleznele sunt si acum ale mele, nu m-am transformat in femeia-elefant, pulsul e normal, spre deosebire de inebunitorul tica-tac la 110 batai/minut, placenta sta bine si in asa fel incat baietelul se vede miscand de pe acuma. O sa fie distractie mare si dans frenetic in cateva saptamani.

Eva se mai pregateste de primavara, eu mi-am pierdut speranta si am o stare de lehamite, daca as emigra cred ca as face-o mai degraba din cauza timpului decat a timpurilor. Ea  compenseaza cu un entuziasm copilaresc, isi aduna flori de peste tot si le pune la fereastra in cescute colorate, danseaza la fiecare raza de soare care bate pe covor, gateste cantand supe din cuburi.

Borboletinha tá na cozinha
Fazendo chocolate para a madrinha
Poti, poti
Perna de pau
Olho de vidro
E nariz de pica-pau

Uimitor, canta totul perfect, cu accentul brazilian al cantecelului, iar eu n-am niciodata prezenta de spirit sa o inregistrez. Cand ii cer sa repete, se rusineaza si abia mormaie cateva cuvinte cu voce mica si timida.

Vrea si ea o gradina, sa puna flori neaparat galbene, i-am cumparat seminte de flori si abia asteapta sa le planteze in jardiniera, iar ieri am luat din padure cateva ramurele inmugurite de arbore necunoscut, pe care le-a infipt, cu entuziasm, jos, in spatele blocului, langa corcodusul inflorit.

 

Padurea e o nebunie de sunete si arome, malurile inverzesc incet, plajele sunt inundate si copacii stau cu radacinile in apa, in coroanele inca dezvelite se vad cuiburi deja locuite. Pe strazile care duc spre libertate au inceput sa apara ingrijorator bariere, deocamdata sunt deschise, dar nu cred ca sunt puse cu intentii bune. Malul din dreapta e deja chel, toata padurea  de pe insula, cea care asta-toamna era impanzita de rugi de mure, a fost taiata in intregime,  trunchiurile doborate stau asezate stive in mijlocul unui camp hidos.

9 gânduri despre „Flori si bariere

    Zicolorata a spus:
    10 Aprilie 2011 la 2:40 PM

    Doamne, ce poza frumoasa, fantastic peisajul. Cat despre Evita, mi-o si imaginez cantand!

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2011 la 3:25 PM

      a fost un cer ciudat aseara, altfel este obisnuitul peisaj giurgiuvean. Eva e haioasa tare cand canta, dar trebuie sa fie foarte absorbita in joaca ei si sa nu se simta observata. Cred ca are trac:)

    cojocarii a spus:
    11 Aprilie 2011 la 8:45 AM

    cred ca este tare haioasa in rol de pazitor al burtii. 😀
    Ma bucur nespus pentru tine ca esti bine si iti doresc sa ramai asa pana la sfarsitul sarcinii

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2011 la 10:19 AM

      daa, sare imediat in aparare si tot povesteste cum o sa-l plimbe ea pe bebe. Sper sa fie bine din punctul asta de vedere. Multumesc, sa-ti fie bine si tie:)

    Christine a spus:
    11 Aprilie 2011 la 9:00 AM

    Eva e o dulce, protectoare cum e fata de fratiorul ei! Facand abstractie de context – atat cat se poate -, traiesti intr-adevar timpuri personale fericite si implinite. Sa o tii tot asa cat mai mult!

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2011 la 10:20 AM

      Multumesc, Christine! E drept ca am prins si vremuri mai bune, dar incerc pe cat posibil sa vad partea plina a paharului, desi am tendinta sa ma inec in aia goala

        Christine a spus:
        11 Aprilie 2011 la 3:19 PM

        Oh, da, cunosc prea bine sentimentul! Insa, fiind in afara problemei de data asta, zic ca sunt obiectiva si ca ai motive de optimism.

    Ozana a spus:
    11 Aprilie 2011 la 11:12 AM

    Eva e delicioasa si nemaipomenita 🙂
    As vrea sa-ti multumesc pentru ca ne-ai spus de Galinha Pintadinha (intr-un post mai vechi). Sotul meu este brazilian, dar nu stia de ele. Iar baietelul meu (19 luni acum) este innebunit dupa cantecele, si am ajuns sa le invat si eu pentru ca ii place sa-i cant. Tot de la tine am aflat si de Pocoyo, initial s-a uitat, dupa ce a descoperit Galinha n-a mai vrut sa vada Pocoyo. Zilele astea se pare ca are un nou preferat, pe Pingu, dar cantecelele rezista acolo in topul preferintelor. De fapt avem o problema, ar vrea tot timpul sa se uite la „desene”, si nu numai – orice cu copii, cu animale, etc.
    In alta ordine de idei, am un ring sling de dat. E din panza topita, usurel si moale, numa’ bun pentru un nou nascut. Il pot trimite prin posta. Ce zici, te intereseaza?

Lasă un răspuns

