de Florii

Publicat pe Actualizat pe

Mami, cand o sa am 5 ani? Mai e mult?

Suprinzator, dar nu mai e mult, cand o sa mearga Filip in picioare atunci o sa ai si tu 5 ani. Dar de ce te grabesti?

Vreau sa ma marit.

Wow, felicitari! Si cu cine te-ai gandit sa te mariti?

Cu tine, mami!

––––––-

Pe mine ma cheama Eva-Elena (catre o vecina), in engleza, Robespierre (ton doct, cu degetel aratator ridicat) 

 

8 gânduri despre „de Florii

    vasari a spus:
    18 Aprilie 2011 la 9:04 AM

    uau!!:)) varianta noastra: „trebuie sa-mi caut un sot si sa ma marit” (dupa toate discutiile noastre vis-a-vis de complexul oedipian). Pot spune ca am raspuns amandoi in cor: nuu, nu trebuie!

      adra_bell a răspuns:
      18 Aprilie 2011 la 9:57 AM

      ei, avem si varianta „ma marit cu Matei” sau „ma marit cu tati”:))

    mariana a spus:
    18 Aprilie 2011 la 9:54 AM

    prima foto e superba, pare de pe o insula hawaiana!

      adra_bell a răspuns:
      18 Aprilie 2011 la 9:58 AM

      e o insula giurgiuveana, se vede putin in dreapta fotografiei. A fost frumos, dar a batut un vant turbat

    mmaria a spus:
    18 Aprilie 2011 la 11:45 AM

    Daca va iubiti nu mai conyeaza sexul:)

      adra_bell a răspuns:
      18 Aprilie 2011 la 9:42 PM

      deocamdata e atasata in mod egal de mine si de tati

    sultana a spus:
    18 Aprilie 2011 la 10:26 PM

    haha

    cojocarii a spus:
    19 Aprilie 2011 la 2:29 PM

    casa de piatra!!! 😀 😀 😀

Lasă un răspuns

