Chicul dunarean, puiul meu si tortul pentru nunta regala

Publicat pe Actualizat pe

…sau cum am petrecut la nunta regala. Observati tinuta chic, asortata, pantofiorii merg cu un bluzon scos din motive de soare intensiv. Cu aceasta ocazie, Eva a preparat un tort delicios, asa cum numai ea stie

Puiul meu, productie proprie. Si puiul de om la 26 de saptamani – cred, nu mai sunt asa zeloasa in numaratul saptamanilor, stiu eu ce ma asteapta si nu ma grabesc deloc – si puiul de pe tricoul preferat al Evei

vedere mai apropiata, atat de calda e bucatica asta de plaja sudica, aproape ca poti merge cu picioarele prin apa

priviri furisate spre o foarte tandra relatie tata-fiica,  presarata ici-colo cu batai, tras de par si aruncat nisip in ochi

7 gânduri despre „Chicul dunarean, puiul meu si tortul pentru nunta regala

    cojocarii a spus:
    30 Aprilie 2011 la 12:25 PM

    sunt superbe pozele… mai ales cele cu cu burta! 😉 Cum iti este? … indraznesc sa te invidiez pentru picioarele neumflate… la mine au inceput sa ia proportii. 😉

      adra_bell a răspuns:
      30 Aprilie 2011 la 3:53 PM

      s-au mai umflat si ale mele, dar tot am glezne, la Eva eram elefant din s17. Altfel bine, cu arsuri, cu dureri de oase, tot tacamul necesar, dar fara probleme majore. Tu?

        cojocarii a spus:
        1 Mai 2011 la 9:33 PM

        cam la fel… doar ca am reusit sa scap de arsuri.. 😀 iar durerile de oase sunt la putere si de cateva zile au inceput sa revina greturile 😦

    corinamirela a spus:
    1 Mai 2011 la 12:04 AM

    Ce frumoasa burtica 🙂
    Si Eva a crescut, e deosebita.
    E minunat sa vad ,,cresterile,, si evolutiile unei familii asa de dragute, apropiate mine, desi nu va cunosc decat prin imagini si cuvinte…Mai real insa ca atatea alte ,,cazuri,, din apropierea imediata.
    Tinem pumnii pentru sarcina placuta in continuare, nastere usoara si o multime de alte bucurii mari si mici 🙂
    Ce natura faina, un noroc enorm…ma bucur pentru voi.
    Salutari si imbratisari!

      adra_bell a răspuns:
      1 Mai 2011 la 7:12 PM

      da, a crescut Eva de nu-mi vine sa cred ca a fost candva bebelus. Dar las’ ca-mi amintesc eu cat de curand cum este! Multumesc mult pentru simpatie, poate vom reusi sa ne vedem candva. Ma bucur ca ati avut un Paste frumos in Romania:)

    SabinaY a spus:
    1 Mai 2011 la 3:11 AM

    Frumos!Mi se face dor de sarcina!:P

      adra_bell a răspuns:
      1 Mai 2011 la 7:13 PM

      se cree si un baietel, nu-i asa?:)) Acuma fara gluma, mai ca te cred ca ti-e dor, tu te-ai pastrat foarte bine pe timpul sarcinii, eu m-am ingrasat mult si mi-e tare greu

Lasă un răspuns

