Jackie si bicicleta

Publicat pe Actualizat pe

Eva are acest tricou de mai mult de juma de an, dar pana acum n-am gasit ce sa desenam pe el. Cum s-a intors la o pasiune mai veche, poznasa Jackie din Scoala Ursilor si la orizont se contureaza si o bicicleta pentru mai nou zbantuita noastra fetita, voila: Jackie facand echilibristica in ploaie pe bicicleta ei cu clopotel. Si mi-e foarte drag ca orice lucru facut in intregime de mana, ceea ce se vede de la mare distanta, in micile defecte, liniile tremurate, rotile inegale ale bicicletei. Dar e mult iubita Jackie care seamana cu poznasa Eva, asa ca nu prea conteaza

11 gânduri despre „Jackie si bicicleta

    ANTO a spus:
    9 Mai 2011 la 5:53 PM

    e prea bine:))

      adra_bell a răspuns:
      10 Mai 2011 la 9:32 AM

      V-ati imprietenit cu Jackie? Nu mai stiu daca ai comandat sau nu…

    luckyrock a spus:
    9 Mai 2011 la 7:42 PM

    da’ ce zici tu acolo, a iesit foarte frumos!:D

      adra_bell a răspuns:
      10 Mai 2011 la 9:33 AM

      si mie-mi place! Unde mai pui ca Jackie e data si cu sclipici:D

    svea77 a spus:
    10 Mai 2011 la 7:22 AM

    Eşti foarte talentată! Am mai spus-o! Şi a ieşit foarte bine! Imperfecţiunile au farmecul lor aparte şi dau foarte bine, de cele mai multe ori!

      adra_bell a răspuns:
      10 Mai 2011 la 9:33 AM

      Multumesc! Pai rotile alea inegale si nu prea rotunde dau tot farmecul:)

    Andreea a spus:
    10 Mai 2011 la 10:55 AM

    Arata super!

      adra_bell a răspuns:
      11 Mai 2011 la 11:06 AM

      Multumesc, Andreea! asa crede si Eva

    mariamirabela a spus:
    11 Mai 2011 la 3:11 AM

    Este superb desenul, imi place mult! Si daca nu spuneai de inegalitatea rotilor, nici nu le observam. Iti faci prea multe griji, ca orice artist… 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 Mai 2011 la 11:08 AM

      ce-mi place cel mai mult la desenatul asta pe textil e ca nu poti gresi. Adica, ai gresit, aia e, nu prea mai ai ce-i face. Si uite-asa imi ies niste stangacii adorabile:))

    De ce fac copiii crize de furie « About Eva a spus:
    21 Februarie 2012 la 12:04 PM

    […] Evei si cele mai multe au fost nu placute ci adorate. Miffy a fost primul ei personaj iubit, Jackie din cartile cu ursi a fost hit absolut,  nici acum nu sunt uitate, le mai luam sa-i citim lui […]

Lasă un răspuns

