Supa roz si trenul alb

Publicat pe Actualizat pe

Ce nu e roz, nici rosu, nici macar verde? Albul!

Vreau supa de litere dar sa nu fie roz!

Bine, iti fac supa de litere care nu o sa fie roz

Nici rosie! eu nu mananc supa rosie!

hotarat lucru  Bine, nu o sa fie nici rosie

Sa fie verde!

Ii fac supa verde  dar nu mananca, pentru prima data ii ramane patrunjelul intre dinti. De altfel, s-a facut o mofturoasa, impinge cu scarba pe marginea farfuriei orice nu-i convine, si de multe ori avem impresia ca va vomita in secunda urmatoare

Eu nu pot sa mananc supa asta, are usturoi! (usturoi=raul intruchipat al legumelor) 

Ma enervez, am facut o oala de supa cu paste, pe care urmeaza sa o arunc. Ii explic ca n-are usturoi, ca nu e roz, nu e nici rosie, e verde, asa cum a cerut si din care, inainte de fiţe,  manca si o farfurie plina.  Plange si refuza sa manance altceva. Dupa vreo doua ore cere cartofi copti cu ou  – fara galbenus! – si are si propuneri pentru meniul de a doua zi:

Sa-mi faci si mie o supa alba!

O supa mov cu picatele galbene nu vrei? Ce crezi ca-i aici? Atelier de pictura? Nu stiu sa fac supa alba!

Ba da, mami, stii! O dăuţeancă!

 

Crestere negativa ca economia de criza

Sumetecă-mi si mie tricoul asta, nu vezi ca mi-a rămas mare?!

Teoria parcurilor

Cat  stau eu la doctor  ei se distreaza. Un copil care n-a mers niciodata cu trenul va gasi metroul bucurestean fascinant, iar daca mai sta si ceva timp in parc, gata-i iubirea pentru capitala.

E mai frumos la Bucuresti!

Da? Pai de ce?

Pai de exemplu, au multe parcuri ca: parcul Bucuresti (Tineretului), parcul asta cu leagane in care m-am dat eu, parcuri existente pentru copii. Au si trenuri albe care fac mare galagie

13 gânduri despre „Supa roz si trenul alb

    Aurelia a spus:
    13 Mai 2011 la 4:33 PM

    Aoleu, ce-i şi la voi cu supa! „De exemplu” ăsta are mare priză la prichinduţe… Neapărat trebuie să fie accentuat (prin intonaţie şi repetiţie).

    adra_bell a răspuns:
    13 Mai 2011 la 4:35 PM

    de exemplu si existent, accentuat din voce si subliniat din gestica:)) Cred ca voi incepe sa vorbesc cu: examen, exhaustiv, excelent, extraordinar, ca sa ne distram si noi, nu de alta

    abramburika a spus:
    13 Mai 2011 la 5:08 PM

    Hahhahaaaa… sigur ca e atelier de pictura, ce numai pe tricouri sa pictezi?? SI la bucatarie se aplica … chiar, mami, ai uitat ca faci des ciorba radauteana??? AM facut recent, nu mai puteam de pofta si a iesit o bunatate!!!

    Si noi la fel cu parcurile… e mult mai fain la Milano decat in satul asta prafuit.

    Pup falcutele evesti!!

      adra_bell a răspuns:
      13 Mai 2011 la 5:49 PM

      pai am facut de curand, dar asa se gandea ea ca ma impaca, a venit copilul cu o solutie si eu am crezut ca ma ia la vale cu toate culorile posibile

    Roxana a spus:
    13 Mai 2011 la 5:46 PM

    m-am amuzat copios! la noi nu conteaza culoarea supei, numai sa fie cristalina, ca oglinda, fara nimic plutitor in ea, deact cartofi si bucatele de carne moale…mofturi peste mofturi…
    si noi suntem in clubul de exemplu…
    va imbratisam!

      adra_bell a răspuns:
      13 Mai 2011 la 5:53 PM

      Eu sa stii ca o inteleg. Supa roz e ciorba de loboda, pentru ea ciorba e tot supa. Nu am pus-o sa manance, a gustat, nu i-a placut, foarte bine. Ramanem la alea 4 sortimente de supe/ciorbe pe care le mananca. Eu n-am fost un copil mofturos dar nu suportam mancarurile de „iarba” (spanac, stevie, loboda), ceapa din ciorba si fideaua. Doar ca acum e intr-o perioada de frecus intens, dar ii trece ei, ca s-a mai intamplat

    alina downunder a spus:
    14 Mai 2011 la 8:25 AM

    Apropo de supo-ciorbe, de Pasti am facut ciorba de burta (de miel). Si Maria, care era un pic cu gatul in pioneze atunci si stie ca la boala merge o supa, imi oferea ieri (sa faca ea) „some tummy soup” (in mintea ei era „de burta” pentru ca merge bine la burtica!!). :))

      adra_bell a răspuns:
      14 Mai 2011 la 10:01 AM

      ce draguta si atenta e Maria! mi se pare ca Eva seamana cu ea

        alina downunder a spus:
        15 Mai 2011 la 5:43 AM

        Si mie, sa stii. 🙂 Daca e asa, vei avea cea mai grozava surioara mai mare pentru Filip!!

    mariana a spus:
    14 Mai 2011 la 9:58 AM

    ce dulcica, mofturile sunt in floare si la noi, nu-i mai place morcovul, ca ala il mananca iepurasii, si nici patrunelul(mai ales daca e nou si prea verde) si nici ardeiul ca e prea rosu sau prea verde. CE sa faci?

      adra_bell a răspuns:
      14 Mai 2011 la 10:05 AM

      Eva a inceput sa manance morcov, pana acum nu vroia. Si cu fructele stam mai bine. La noi multe se rezolva prin „nu vrei sa mananci? la revedere! inseamna ca nu ti-e foame si o sa mananci mai tarziu” si se apuca brusc sa mannace:D Eu am impresia ca ma incearca, cateodata tine, ii aduc altceva de mancare, dar cand se aseaza in fata farfuriei cu mancare gatita si cere alta mancare ce mi-ar lua vreo doua ore de bucatareala nu mai tine.
      Ca sa nu mai spun ca ieri manca nu stiu ce dulce si a zis ca ea s-a saturat de dulcele asta:))

    adelamaria a spus:
    15 Mai 2011 la 6:23 AM

    Ha! Pot sa ma laud si eu o data? 😀 Nu te superi, nu? 😀
    Noi reusim s-o convingem pe Nana sa pape ciorba roz, ca e de printese, cam o data pe saptamana. In schimb, de unde era maaaare amatoare de borsuri.ciorbe, acum prefera supa cu galusti!!…
    Si ii place sa vada mancarea colorata, desi nu mananca – eventual gusta. Iaurtul e cah! – aseara mi-a zis „de asta imi dadeai cand eram bebelusa!”…
    Cea mai noua pasiune? Compozitia cu ou+zahar+vanilie (chiar si faina) cand fac prajituri…ar manca tot castronul! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      15 Mai 2011 la 7:21 AM

      chiar ma bucur cand te lauzi pe astfel de teme:)
      Eva mananca iaurt, aproape zilnic, dar nu accepta sa-i pun fructe in el, nu suporta sa amestecam lucrurile. Iaurt cu fructe din comert nu i-am luat niciodata. La noi tine faza cu pisicile, e mancare pentru pisici sau, si mai ciudat, e mancare din pisici:)) Printesele si papusile nu sunt inca o perocupare, ma intreb daca va avea vreodata astfel de preferinte, eu nu m-am jucat niciodata asa, deci nu are de la cine invata. Poate sa-si faca vreo prietena cu printese si papusi

Lasă un răspuns

