Nai

Publicat pe

6 gânduri despre „Nai

    luckyrock a spus:
    18 Mai 2011 la 9:11 AM

    superb.
    imi place imaginatia ta si modul in care vezi lucrurile.:)

      adra_bell a răspuns:
      18 Mai 2011 la 12:27 PM

      am presupus si eu ca primarul orasului e un om cu multa fantezie care vede uriasi dornici sa cante la nai. Altfel, ar fi greu de inteles de ce ar arunca niste bani buni doar ca sa cumpere niste tuburi din beton pe care sa le paraseasca pe camp

    Christine a spus:
    18 Mai 2011 la 10:56 AM

    Super! Unde ai gasit naiul asta? Cu tine, Romania devine interesanta!

      adra_bell a răspuns:
      18 Mai 2011 la 12:28 PM

      in fascinantul oras de bastina din eterna si fascinanta Romanie:)

    svea77 a spus:
    19 Mai 2011 la 10:47 AM

    Esti mortala! Oricum asta te salveaza! Ca daca nu vedem lucrurile asa, riscam sa murim de inima rea! 😦

      adra_bell a răspuns:
      19 Mai 2011 la 10:12 PM

      avem nevoie de un simt al umorului cat mai verde in spatiul carpato-danubiano-pontic

Lasă un răspuns

