Eva fotografiaza

Publicat pe

Imi cere aparatul, si-l pune de gat si se uita atenta in LCD. Se apleaca asupra lucrurilor marunte sau incearca sa fotografieze stelele, isi alege subiectele, e foarte haioasa.

4 gânduri despre „Eva fotografiaza

    Andreea a spus:
    21 Mai 2011 la 4:49 PM

    Cu siguranta te-a vazut pe tine cand fotografiezi si te copiaza!! 🙂 Felicitari pt micuta fotografa si mult spor la facut poze…cine stie ce talent are si trebuie explorat!! 🙂 Va pupam si aniversare frumoasa….apropo..La Multi Ani sotului/taticului!! 🙂 Sa va traiasca!!

      adra_bell a răspuns:
      21 Mai 2011 la 5:12 PM

      da, pe mine ma imita si cu aparatul si cand se pune cu fundul in sus si da cu mopul pe sub pat:)) Multumim pentru urari!

    adelamaria a spus:
    22 Mai 2011 la 7:32 AM

    Mie imi plac instantaneele Evei 🙂 Scoica aia asa mi-a facut un dor de mare!!!…

      adra_bell a răspuns:
      22 Mai 2011 la 3:23 PM

      Melc. brrr, se tara, eu nu-i suport

Lasă un răspuns

