Decapotabile pentru saraci, mere otravite si puful dominator

Publicat pe Actualizat pe

Parcam langa o decapotabila. Eva se da jos din masina si intreaba tare (n-ar trebui sa specific, asta-i sonorul ei obisnuit)

Tati, de ce nu-i masina aia intreaga?

N-a avut omul suficienti bani si si-a luat doar juma de masina

O, ce bine ca noi avem destui bani!

Eva este in vizita si gazdele incearca sa-i ofere o tratatie

Vrei o portocala?

Nu vreau!

Dar un mar vrei?

E otravit? 

Daca nu v-ati luat antihistaminicul de dimineata, grabiti-va, sa stiti ca la noi ninge.

Uite, tati, ninge vara! 

 

8 gânduri despre „Decapotabile pentru saraci, mere otravite si puful dominator

    Adelia a spus:
    24 Mai 2011 la 10:17 AM

    Chiar de e otravit, o salveaza printul! :p

    Poza = un singur cuvant = WOW!!!

      adra_bell a răspuns:
      24 Mai 2011 la 10:24 AM

      da, da, chiar din povestea aia vine. Cred ca mar otravit=mar rosu pt Eva.
      Poza e chiar din interiorul cosmarului, o padure de plopi pe marginea unui canal. Hapciu!

    Camelia a spus:
    24 Mai 2011 la 11:38 AM

    hi, hi, povestea cu masina mi-a placut foarte mult. adorabila pitica!

      adra_bell a răspuns:
      25 Mai 2011 la 9:33 AM

      nu stiu cat i-a placut proprietarului, care a auzit si el discutia si parea foarte descumpanit:))

    SabinaY a spus:
    25 Mai 2011 la 4:15 AM

    Vai, vai Eva, esti cea mai tare!

      adra_bell a răspuns:
      25 Mai 2011 la 5:19 PM

      cred ca e varsta perlelor si mai toti sunt asa

    sultana a spus:
    25 Mai 2011 la 7:47 AM

    poza e f misto. si la noi ninge, s-a facut observatia zilele trecute :))
    eva e omoloaga lui petru la perle, imi imaginez expresia voastra cind le trinteste! citesc cu mare placere inventiile ei literare:)

      adra_bell a răspuns:
      25 Mai 2011 la 5:20 PM

      Petru e mai mare cu un an cred, deci stau relaxata, o sa mai avem luni bune de amuzament:)

Lasă un răspuns

