Jucarii

Publicat pe Actualizat pe

Am primit ceva foarte simpatic, ceva ce-mi doream de mai mult timp. O masina de cusut simpla, versiunea pentru tonti, adica d-astia ca mine care nu reusesc sa coasa un nasture. Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost:  juuucariiii pentru Eva! Sper sa invat sa o folosesc, ma gandesc eu ca sunt in stare sa folosesc un computer, m-oi descurca cu o masinuta de cusut. Sau nu?!

11 gânduri despre „Jucarii

    cojocarii a spus:
    25 Mai 2011 la 7:40 AM

    sunt sigura ca ii vei afla curand toate secretele! 😀 Abia astept sa vad rezultatele!

      adra_bell a răspuns:
      25 Mai 2011 la 8:57 AM

      pana acum n-am incercat-o, abia am primit-o si avea nevoie de acumulator (?), altfel e pe baterii. N-am incercat niciodata sa cos la vreo masina de cusut, dar stie Mugur, asa ca m-o invata el

    capreleirinucai a spus:
    25 Mai 2011 la 8:52 AM

    ah, ce ma enervezi. vreau si eu! pe de alta parte mi-e frica, nush daca ma descurc. pe de alta parte masina asta pare simpla. pe de alta am ramas cam traumatizata de experientele facute in copilarie pe masinile (proaste) cu care se chinuiau mama si bunica. pe de alta parte mor de ciuda cand vad ce frumuseti fac niste fete pe niste bloguri. astept sa zici cum e!

      adra_bell a răspuns:
      25 Mai 2011 la 8:58 AM

      Cred ca are un singur tip de cusatura, dar nu conteaza eu oricum nu stiu niciunul. Ideea e ca ma scapa de cusutul la mana, pe care nu prea-l practicam. Eu sunt traumatizata de la orele de atelier, alea de se faceau in scoala:))

    abramburika a spus:
    25 Mai 2011 la 11:33 AM

    Eu stiu sa cos la masina (nu profesionist, asa, „de casa”) si am invatat prin clasa a 6-a, dupa ce mi-am bagat acul in degetul aratator (a iesit pe partea cealalta). Dar de atunci stiu sa cos. Am si eu o masina de-asta simpluta, da’ mi-e sila, nu am rabdare sa buchisesc la ea. Sa o stapanesti, manuiesti sanatoasa si abia astept sa vad ce mai creezi.

      adra_bell a răspuns:
      25 Mai 2011 la 5:18 PM

      eheee, stai ca nu reusim sa punem ata:D

    renata a spus:
    25 Mai 2011 la 10:21 PM

    te descurci, cum nu? cred ca gasesti pe net tot felul de tipare, daca ai nevoie,iar materiale….dosite pe undeva, ca haine pe care nu le mai imbracam avem cu totii prin casa. spor la treaba! ochisori din nasturasi, bucle din mohair, pernute vesele si sortulete dantelate iti sugerez:)eu am in wishlist o masina de cusut de ani buni, am si vazut-o, dar nu ma indur sa dau 900 lei pe ea, c-as vrea sa fie buna, sa m-apuc de quilturi:)

      adra_bell a răspuns:
      26 Mai 2011 la 10:53 AM

      uhhh, asta-i de 10 ori mai ieftina, dar e adevarat ca n-ar fi in stare sa faca quilturi.
      Si ceva mai modest de 900 de lei nu se gaseste? Imi plac tare quilturile dar e o migaleala acolo…..

        renata a spus:
        26 Mai 2011 la 4:41 PM

        eu stiu sigur ca sunt si mai ieftine, dar iti spun drept ca mie pe asta mi-a picat, de un an strang bani pt ea. numai sarafane si salopete visez!

    Lixa a spus:
    26 Mai 2011 la 9:24 AM

    felicitari pentru jucarie! si sa ne arati ce mesteresti la ea 🙂

      adra_bell a răspuns:
      26 Mai 2011 la 10:53 AM

      iti dai seama ca o sa ma laud de o sa se auda in toata blogosfera:D

Lasă un răspuns

