Filme pentru gravide – Away we go

Publicat pe Actualizat pe

Trebuie sa-mi petrec cumva orele de insomnie, am incercat cu TV-ul, nu tine, NG e napadit de dresorul de catei, Discovery de tot felul de emisiuni cu utilaje, de citit nu poate fi vorba, o trezesc pe Eva cu lumina si cu fosnitul, la calculator nu pot sta, ca se agita Filip. M-am gandit ca o comedie despre un cuplu insarcinat cu primul lor copil mi s-ar potrivi de minune.
Verona si Burt sunt niste nu asa de tineri, putin excentrici, dar dornici sa-si creasca fetita intr-un mediu prietenos. Cum viitorii bunici se gasesc tocmai acum sa-si urmeze visul si sa se mute in Belgia (!),tinerilor nu le ramane decat sa plece in cautarea unei localitati din intinsa America, eventual una in care sa aiba prieteni deja stabiliti. Filmul este un fel de road-movie putin iesit din tipare, cuplul viziteaza mai multe familii, prilej numai bun sa ne distram si noi pe seama diverselor stiluri de parenting. Cel mai savuros este cuplul AP, desi creionat in tuse foarte groase, cum am tangenta cu mult-blamatul AP, aici am gasit singurele momente comice din film.

LN: [to Roderick] They bought us a stroller.
Burt Farlander: What’s wrong with a stroller?
LN: I LOVE my babies. Why would I want to PUSH them away from me?

De altfel, ma si asteptam la asta, regizorul e Sam Mendes, cel cu American Beauty, desi inteleg hazul amar cu care abordeaza tot felul de clisee si prejudecati, nu ma pot distra la filmele lui. Adica, n-am ras deloc ceea ce nu-i o nota prea buna pentru o comedie, dar am apreciat partea dramatica, framantarile prin care trece un cuplu ce asteapta primul copil, intrebarile si ingrijorile care nu-ti dau pace.

Gravida din film chiar m-a scos din sarite pe alocuri cu sprinteneala ei, in aceeasi luna ca si mine nu prezinta decat o burta si atat,  nu tu mers de rata, greutate in miscari, e mai agila decat o caprita.

Sa zicem ca filmul merita daca esti parinte si rezonezi cu stilul lui Mendes. Daca nu, mai bine nu.

10 gânduri despre „Filme pentru gravide – Away we go

    Moni a spus:
    27 Mai 2011 la 1:13 PM

    Atata timp cat stii ca in marea majoritate a filmelor americane copiii dorm in camera lor, mananca din biberon si calatoresc in carucior nu e mirabila atitudinea lui Mendes aici. Pe mine m-a amuzat, Maggie G. e delicioasa, chiar daca caricaturizata in viata ei zen, cu pat mare si idei de neconceput pentru o asa zisa societate civilizata.
    Nu mai zic ca isi poarta copilul in wrap intr-o pozitie ingrozitoare.

      adra_bell a răspuns:
      28 Mai 2011 la 10:13 AM

      esti de-a mea, observi toate micile erori de prin filme. Si la scena cu alaptatul in tandem, il tinea de cap pe copilul cel mare, nici n-am mai vazut, nici n-am mai auzit de copil care sa suporte o asa imobilizare la san:)). Dar si mie mi-a placut cel mai mult Maggie

    luckyrock a spus:
    27 Mai 2011 la 2:04 PM

    eu am retinut 3 lucruri din perioada ta de sarcina:
    1.nu dormi
    2.nu razi la comedii
    3.nu-ti plac filmele la care ma uit eu :))

    sper sa se schimbe toate dupa ce nasti.:P

      adra_bell a răspuns:
      28 Mai 2011 la 10:15 AM

      1. probabil se va acutiza dupa nastere si nu din vina mea:D
      2. ba daaa, serios ca am comedii la care raman fara suflu de atata ras. De ex Friends
      3. nu-mi spune ca ai scris de filmul asta!

      luckyrock a spus:
      28 Mai 2011 la 11:04 PM

      ei, la „Friends” rade toata lumea, nu se pune.:)

      nu, nu am scris, nu l-am vazut, dar nici nu o sa ma uit la el, ca tu ai povestit atat de mult din film incat ai stricat toata surpriza!:)) [niciodata nu vizionez filme pe care le povestesc altii, imi place sa ma uit la ceva total nou, despre care nu stiu nimic sau aproape nimic :)]

    Ana a spus:
    27 Mai 2011 la 11:16 PM

    Din nou o gura de oxigen cu postarile tale. N-am vazut filmul, am renuntat sa ma uit la cele cu femei insarcinate. Dincolo de sprinteneala din sarcina am dezvoltat o fobie fata de usurinta si rapiditatea cu care nasc eroinele din filme. Toate natural, fara vreo problema, nici macar o singura epiziotomie daca nu cezariana.
    Ia sa dea o raita regizorii astia prin maternitatile noastre, sa invete de la noi realitatea unei nasteri. Aaaa, si n-am vazut in nici un film vreun pic de sange pe cearceafuri, chiar daca mai manjesc uneori bebelusul de cateva saptamani sau luni pe post de nou-nascut

      adra_bell a răspuns:
      28 Mai 2011 la 10:18 AM

      mai ales bebelusul ala maricel adus pe post de nou-nascut te face sa te intrebi: da’ al meu de ce o fi asa de zbarcit?:))
      Actrita care a jucat-o pe Verona e mama, putea sa joace mai realist, nu sa sara din masina ca o iada. Dar, nah, hai treaca de la mine, presupun ca restul gravidelor au o conditie fizica de invidiat si poarta sarcina ca si cum ar avea o mine sub rochie. Numai la mine se intampla sa fie altfel:D

    renata a spus:
    3 Iunie 2011 la 3:39 PM

    sa stii ca eu am fost foarte sprintena in perioada sarcinii, abia astept sa fiu din nou insarcinata. ma rog, mai e timp. adica in luna a opta am facut mutarea din pl in buc si m-am descurcat de minune cu toate, iti spun sincer ca mi-ar fi placut sa ma tina mai mult sarcina. ce-i drept, eu am 1,72 si sunt foarte puternica si solida, nu resimteam greutatea sarcinii si m-am ingrasat 11 kg in sarcina, eram grasuna de dinainte. nu suntem toti la fel construiti, se prea poate ca sarcina sa fie mai bearable pentru unele si mai putin pt altele.
    eu nu stiu ce sa ma fac, eram o cinefila de zile mari, dar am ramas in urma cu filmele vreo 2 ani, nu ma mai desprind de seriale de comedie gen the office si 30rock.

      adra_bell a răspuns:
      6 Iunie 2011 la 4:03 AM

      eu le compatimesc pe elefantite, pentru cele 24 de luni de sarcina:))
      Probabil depinde de organism si varsta, dupa un timp mai si uiti cum era sa fii insarcinata:D
      Eu sunt ceva mai inalta decat tine, dar osatura mea e construita sa duca un pic peste 60 de kile si acum e suprasolicitata, scartaie tare:))

    renata a spus:
    4 Iunie 2011 la 3:00 PM

    din buc in pl, scuze, ca am revenit in orasul natal:)

Lasă un răspuns

