Monstrii padurilor

Publicat pe Actualizat pe

Ne-am plimbat si duminica asta, doar nu era sa stam pe langa bloc. Am luat-o frumusel pe langa canal – nu-l cautati in Giurgiu – prin padurea cea plina de triluri, unii s-au cocotat prin cate un copac putred in varful caruia era un cuib cu pui galagiosi, isterizati de mama lor care ii avertiza de pe o creanga vecina ca vin „monstrii padurilor”, totul in incercarea de a-i face vedete foto aici, pe blog. Fotografie nereusita din pacate, trunchiul putred se legana tare, n-am fi vrut sa le doboram micutilor casa si sa dovedim ca suntem chiar monstrii padurilor.

Eva crede sincer ca exista monstrii apelor, iar in padure trebuie sa fim atenti sa nu ne intalnim cu Gruffalo, are o fetisoara delicios de ingrijorata cand se aude cate un zgomot mai puternic, de altfel motiv numai bun sa ceara in brate. Am iesit direct la Dunarea cea mica, o fi fost mare anul trecut, acum e foarte scazuta, ne-am balacit picioarele in apa, am stat pe mal si am privit forfoteala de pe celalalt mal. Portul Russe era chiar in fata noastra, l-am analizat cu maximum de rautate si de invidie, dar a trebuit sa recunoastem ca ei au cartiere frumoase construite pe o costisa care coboara spre apa, noi avem niste fabrici parasite si ruginite. Ei au vaporase care fac tot felul de curse, noi avem niste pontoane pe care scrie Accesul interzis. Ei lasa, ca ne-or primi cat de curand, pe aici am cam terminat de explorat si ne mutam la ei. Rusciukul e mare si frumos, destul de turistic si la o aruncatura de bat. Au moschee si sinagoga, o manastire veche, sapata in piatra, prin apropiere, o rezervatie naturala si nu departe chiar un oras medieval in ruine. Bulgarii au cedat primii si au redus taxa de pod la numai 2 euro si se aude ca si romanii ar vrea, ar incerca, numai sa poata, ca tare greu se mai misca lucrurile.

2 gânduri despre „Monstrii padurilor

    perlla a spus:
    30 Mai 2011 la 2:18 PM

    foarte fain! 🙂

    Roxana a spus:
    31 Mai 2011 la 12:33 PM

    Frumos tare, e extraordinar ca incercati mereu sa va bucurati de natura.

Lasă un răspuns

