Cat un dinozaur

Publicat pe Actualizat pe

Plina vara, cu mostre, adica fulgere si tunete, noaptea se strange langa mine si ma roaga sa le gonesc. Alta furtuna a prins-o  ziua, p-afara, am sunat ingrijorata sa nu se sperie fata, o auzeam razand si aplaudand fiecare tunet. Sa nu-ti fie frica, mami, m-a indemnat la telefon. Mostrele astea sunt haioase!

Dupa ploaie, teii miros a adolescenta, adolescenta mea, a chiul de la orele plictisitoare de liceu si a flirturi nevinovate in Alei. Flori, fete si baieti. Doar  florile de tei au mai ramas.

Serile ni le petrecem pe plaja, alergand cu apa limpede in jurul gleznelor, in chiuituri si stropeli.

Noaptea ne strangem in casa si adormim in imbratisari, manute dulci aruncate dupa gat, strange-ma in brate, mami, altfel nu pot sa adorm! te iubesc cat un dinozaur! ( in traducere, cat este un dinozaur de mare)

7 gânduri despre „Cat un dinozaur

    Ch_Dana a spus:
    18 Iunie 2011 la 10:57 AM

    Ma faci sa te invidiez…noi avem doar un lac in capatul strazii, dar n-as risca sa las nici catelul sa intre in el.

    Sa-ti traiasca mica printesa si sa se bucure de vara ! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      18 Iunie 2011 la 11:00 AM

      Anul asta suntem de invidiat, e Dunarea mica si plaje la discretie. Anul trecut au fost toate sub apa. Domnisoara e o broasca, n-ar iesi din apa toata ziua

    Mamiţuni a spus:
    18 Iunie 2011 la 10:40 PM

    Cat un dinozaur sa fie, atunci!

      adra_bell a răspuns:
      19 Iunie 2011 la 9:14 AM

      bine ca am depasit faza „mami, am facut un kk cat tine de mare”:))

    Christine a spus:
    19 Iunie 2011 la 9:05 AM

    Cat va invidiez ca aveti Dunarea la doi pasi! Nici de Bucuresti n-ar fi prea departe, dar desi imi tot propun sa mergem in directia Giurgiului si a padurilor pe care ni le tot arati, nu reusim sa gasim timp pentru asta….

      adra_bell a răspuns:
      19 Iunie 2011 la 9:16 AM

      Va recomand padurea Comana, drumul se face la stanga de la Adunatii Copaceni. E f frumos si e si un han acolo, chiar langa delta Neajlovului. probabil vreo 30 de km de Bucuresti

        Christine a spus:
        19 Iunie 2011 la 7:08 PM

        Multam!

Lasă un răspuns

