Capricii

Publicat pe

Mi s-a implinit un vis

 

Vis adevarat, d-ala de visat noaptea, ce incantata eram ca facusem rost de 20 de porumbi si cat de dezamagita m-am trezit. M-am oprit azi intr-o iluminare in fata tarabei din piata, tanti precupeata mustacea a ras.
Nu cred in poftele gravidelor, n-au fundament fiziologic, doar asa, sa faci misto de barbat trimitandu-l la ore imposibil de mici dupa portocale coapte in soarele de la miezul noptii. Dar ceva preferinte ciudate, fara sa fie urgente, m-au mai izbit si pe mine.
La Eva am mancat in disperare fistic, inghetata neaparat Nirvana (eu nu mananc deloc inghetata) si ardei umplut, livrat cu amabilitate de oricine gatea asta: colege de servici, prietene, Billa

La Filip n-am reluat nimic din aceste capricii, am trecut pe unele noi si mai nesanatoase: icre de crap din comert, branza cu mucegai (daneza anume) si, in sfarsit, porumbul asta fiert pe care-l astept de vreo 3-4 luni

22 de gânduri despre „Capricii

    Mrs.Green Foot a spus:
    19 Iunie 2011 la 4:14 PM

    Poza ta m-a lovit sub centura: am o poooofta de porumb, iar aici am gasit deocamdata doar porumb de zahar (pe care nu il suport!) :((((

    Salutari, cu saliva in gura!

    PS: si nu am scuza unei sarcini 🙂

      adra_bell a răspuns:
      19 Iunie 2011 la 4:25 PM

      Scuuze! E d-ala bun, d-al nostru, nici mie nu-mi place ala din supermarket. In piata l-am gasit, la tarani, aveau in vreo doua locuri, asa ca probabil a aparut vreun soi plantat timpuriu

    Aurelia a spus:
    19 Iunie 2011 la 5:02 PM

    Ei, nu se poate… porumb fiert, nici nu vreau sa ma gandesc, la noi e posibil sa nu fi aparut :)) dar avem timp toata vara!
    Daca tot veni vorba de pofte de sarcina: la prima nici eu n-am vrut sa cred in ele, n-am dorit nimic spectaculos, la a doua – poftele veneau pe rand (ce-or avea ardeii astia umpluti, nu stiu, ii voiam si eu, am fost neputincioasa fizic sa-i pregatesc, dar mi-au adus apropiatii), nu erau extravagante, dar voiam ba una, ba alta – inclin sa cred ca ar fi cerinte ale organismului de anumite principii nutritive. Icrele alea din comert au avut mare trecere la a doua, acum sa nu le mai vad (la icre sa fi fost pofta de E-uri?!)
    Acum visez la o inghetata…

      adra_bell a răspuns:
      19 Iunie 2011 la 7:48 PM

      asa ar fi logic, sa ceara organismul ceva ce-i lipseste, dar nenorocirile alea de icre darama logica. Inainte nu cumparam niciodata. Si mai rezulta ca am mare nevoie de niste mucegaiuri:)). Aaaa, eu nu faceam ardei umplut fiindca sotul nu mananca si mi se parea daramator sa fac 2-3 ardei, cuptor, calduri (ca era vara)

    sultana a spus:
    19 Iunie 2011 la 6:46 PM

    poruuuumb…

      adra_bell a răspuns:
      19 Iunie 2011 la 7:49 PM

      aolica, ce-am facut?! Dar tu cred ca o sa gasesti in Bucuresti

    mariana a spus:
    19 Iunie 2011 la 9:42 PM

    bine ca poftele is destul de „normale” si mai bine ca ti le-ai putut satisface
    cand vine bebele?

    Adelina a spus:
    19 Iunie 2011 la 10:33 PM

    Ah, vreau și eu porumb. Și culmea, n-am văzut în Buc.

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2011 la 8:59 AM

      Ieri am vazut si eu pentru prima data, daca e in Gr e si in Buc, sunt multi agricultori din judet care merg in pietele din Bucuresti

    degetica a spus:
    19 Iunie 2011 la 11:37 PM

    io vreau daneza, da n-am voie, ca are sare 😛

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2011 la 9:00 AM

      😦 rau de tine, Sabinelule! Sper ca o sa fii bine-bine, cat mai curand

    alina downunder a spus:
    20 Iunie 2011 la 1:47 AM

    bai, deci la treaba cu porumbul nu poti sa-ti dai seama cat de bine te inteleg!! 🙂 asa de bine incat am ajuns la a-mi cultiva propriul stiulete, in gradina, numa ca sa-l las sa se coaca ca trebe, nu ca ala din comert – am fost in al noualea cer asta vara!! 😀 si vara trecuta. din pacate depind de sezon si … uuf, ce repede se termina! ca si ciresele! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2011 la 9:11 AM

      visez la minunatia ta de gradina! E drept ca daca as avea casa cu teren in jur nu cred ca as fi atat de harnica….

        alina downunder a spus:
        21 Iunie 2011 la 3:27 AM

        E bucurie si stres major deopotriva. Nici eu nu ajung nici macar o optime din cat mi-as dori sa trebaluiesc pe acolo (remarci, mi-as DORI, iubesc sa muncesc in gradina, mai mult decat in casa, da’ na, casa are prioritate oricum ai da-o!). Cat ma bucur cand vad rosii et comp vara acolo, cand adun ierburi aromatice samd, atat ma zdruncina cand vad ca nu fac fata buruienilor si muncilor de sezon musai necesare. Habar n-am cum reusim s-o mentinem, sincer, cred ca avem bafta cu pamantul, bun … altfel, dupa cat muncim noi … ar trebui sa ne fie rusine, serios. 😛

    abramburika a spus:
    20 Iunie 2011 la 7:07 AM

    Sa-ti fie de bine!! Ehehehehe, cat te inteleg. Am avut si eu capricii de-astea culinare de gravida. Nu imposibile insa. Iar pt. noua pofta pe care mi-ai trezit-o cu porumbul asta tre’ sa mai astept vreo 2 sapt. Am testat deja terenul, hahhahahaa.

    adelamaria a spus:
    20 Iunie 2011 la 9:36 AM

    Yammy..si mie mi-ar placea!! Si Nanei!! :D…Abia astept sa apara in piata. Ne cumpara buni si-l gasesc seara gata facut 🙂
    A, si azi avem in meniu chiar dovlecei/ardei umpluti :))…Avem noroc, ce sa mai zic?!? 🙂

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2011 la 9:45 AM

      de atunci n-am mai mancat ardei umplut:) A, ba da, i-am facut Evei o data si nu l-a vrut

    abramburika a spus:
    20 Iunie 2011 la 10:53 AM

    @adra – nuu, multumesc, ai fost deja ff draguta cu nugaua. Mai rabd ca nu-i nici o graba.
    @adelamaria – musai la intalnirea de sambata sa aveti si porumb fiert. Cand e vorba de voi am in minte imaginea fetelor din parc …
    Si mi-ati dat o idee buna cu ardeii astia umpluti … yammiii !!

      alina downunder a spus:
      21 Iunie 2011 la 3:29 AM

      Petro, imi lipsiti. Noroc ca macar pe FB mai intri, m-au incantat pozele de ieri de ex. Mai deschizi pravalia cealalta? 🙂
      Scuze, Ana, de off-topic, am prins-o pe Petro la inghesuiala … :D.

        abramburika a spus:
        21 Iunie 2011 la 6:02 AM

        @alina – va pup cu drag!! Nu, pravalia cealalta nu o mai deschid. Da’ raman pe FB, deci o sa ne mai vezi. Merci!!

Lasă un răspuns

