Pisici, pisici

Publicat pe

Incercare nu foarte reusita de Mio Mao. Pisicutele din plastilina sunt cunoscute in toata China sub numele de Jim si Jam, ca doar nu puteau sa spuna Mao, pisica portocalie


Mio si Mao, versiune finala pentru Lexx


Celebra pisica ranjita din cunoscuta poveste ciudata, tot pentru Lexx

13 gânduri despre „Pisici, pisici

    luckyrock a spus:
    22 Iunie 2011 la 1:09 PM

    o cunosc pe „celebra pisica ranjita din cunoscuta poveste ciudata”, imi place foarte mult cum ti-a iesit.=D>

    stii, eu eram convinsa ca e raton pisica asta.

      adra_bell a răspuns:
      22 Iunie 2011 la 7:09 PM

      o fi fost, in povestea aia oricine putea fi orice:))

    mmaria a spus:
    22 Iunie 2011 la 2:55 PM

    F faine astea cu pisici

      adra_bell a răspuns:
      22 Iunie 2011 la 7:10 PM

      greu-greu cu alde Mio Mao, desi parea f simplu

    Elle a spus:
    22 Iunie 2011 la 3:03 PM

    ce pisicute dragute

      adra_bell a răspuns:
      22 Iunie 2011 la 7:10 PM

      Multumesc, Elle! Papusile tale sunt minunate. Bine ai venit!

    anto a spus:
    22 Iunie 2011 la 5:47 PM

    ultima cea mai tare!!!

      adra_bell a răspuns:
      22 Iunie 2011 la 7:08 PM

      Seamana cu Lila, cand venea ea bine dispusa de la manichiura, d-aia iti place:))

    Rox si Luca a spus:
    22 Iunie 2011 la 10:11 PM

    Super! Foarte frumoase!

    Christine a spus:
    23 Iunie 2011 la 12:29 PM

    Si Ioanei ii plac foarte mult Mio si Mao! Cred ca ai reusit sa le prinzi „esenta”, ca doar sunt din plastilina si capata ce forme vor ele sau… noi! Bravo pentru curaj si inventivitate!

      adra_bell a răspuns:
      24 Iunie 2011 la 7:40 AM

      si Eva a fost fan Mio Mao. Era haioasa, toata ziua canta prin casa melodia aia d ela inceput:))

    Elle a spus:
    24 Iunie 2011 la 10:04 AM

    multumesc pentru primire si pentru aprecieri!
    luckyrock mi te-a recomandat si cum am avut ceva timp liber,
    am intrat sa vad blogul. imi plac mult tricourile si am ramas un pic uimita, caci am inteles ca nu ai avut nici o legatura mai profunda cu desenul pana la tricouri.
    am citit si postul in care te-ai enervat cu paznicul de la banca
    si cu nervosul cu frunzele din parc. desi stiu cat de neplacute sunt situatiile de acest gen, prin modul cum le-ai descris, m-ai amuzat teribil!

Lasă un răspuns

