Alde Picturici

Publicat pe Actualizat pe

Tata deseneaza, are si el desenele lui, mai tehnice si mai matematice dar tot desen se numeste

Mama mazgaleste ludic. Miffy si Nouky pentru Mihnea

Eva e deja in alte sfere, d-alde Kandinsky, teoria culorilor si alte chestii pe care noi nu le prea intelegem. Si picteaza cu seriozitate, cu limba intre dinti si cu meticulozitate. Tot pe tricouri, bineinteles.

Acum sta pe balcon, cu ochii pe respectiva opera de arta, asteptand-o sa se usuce

Alde Picturici

20 de gânduri despre „Alde Picturici

    svea a spus:
    28 Iunie 2011 la 1:08 PM

    Sa stii ca nu e rea deloc! Dar deloc! Chiar e opera de arta! 🙂 Cu siguranta va purta maieul cu multa mandrie! Doar a muncit zdravan,nu? Despre ale tale nu mai zic nimic, ca am obosit deja de atata laudat! 🙂 Si nici tati nu e mai prejos! O familie talentata, ce mai!

      adra_bell a răspuns:
      28 Iunie 2011 la 1:27 PM

      da, deja e f mandra de maieul ei. Mai are, si-a mai facut, nu e primul:))

    luckyrock a spus:
    28 Iunie 2011 la 1:18 PM

    sa stii ca imi place mult cum deseneaza sotul tau, eu zic sa-l lauzi mai des.:)

    e normal ca Eva sa inceapa sa-si manifeste talentul.:D eu i-as oferi suprafete cat mai diverse de pictat: hartie, carton, plastic, ba chiar si sticla. si sa nu uitam de creta pe asfalt.

      adra_bell a răspuns:
      28 Iunie 2011 la 1:28 PM

      la noi e liber la pictat pe orice, inclusiv pereti, geamuri

    adra_bell a răspuns:
    28 Iunie 2011 la 1:22 PM

    =)) s-a inteles gresit, aia suntem noi 3 deocamdata, desenul nu e facut de M, asa cum am spus el deseneaza altceva, tehnic si matematic http://mugurtatu.blogspot.com/. Hai ca am modificat postarea

      luckyrock a spus:
      28 Iunie 2011 la 1:25 PM

      aia 3 sunteti voi, dar cine v-a desenat?

        adra_bell a răspuns:
        28 Iunie 2011 la 1:27 PM

        e luat de pe un site, iti desenai familionul, dar nu mai stiu siteul

      luckyrock a spus:
      28 Iunie 2011 la 1:29 PM

      aha. ei, imi place desenul ala.:)

      si sotul tau e talentat, dar prea tehnic si prea matematic.:))

    cojocarii a spus:
    28 Iunie 2011 la 1:23 PM

    lipseste burta din desen!!! 🙂
    o familie de talentati, ce sa mai… 🙂

    Camelia a spus:
    28 Iunie 2011 la 1:50 PM

    oooo, multumim, sunt foarte frumoase! sunt sigura ca Mih le va adora! dar cel mai tare e maieul desenat de Eva!!!!

      adra_bell a răspuns:
      28 Iunie 2011 la 1:58 PM

      eu am promis ca le termin pana pe 1 iulie, doar ca tricoul albastru a absorbit mai multa culoare si va avea nevoie de mai mult timp ca sa se usuce, asa ca mai aveti de asteptat pana ajung la Mihnea

        Camelia a spus:
        28 Iunie 2011 la 2:03 PM

        pai nu i le arat inca, astept sa ajunga in concret la noi, ca altfel nu mai scap de el 😀

    alina downunder a spus:
    29 Iunie 2011 la 4:25 AM

    Pe tine te-am mai laudat :).
    Eva are ochi pentru culorile vietii si verii eterne, foarte frumos, bravo!
    Iar pentru dl. M. – daca ne adunam vreodata curajele sa construim o casa (visul vietii, eh …), stim la cine sa apelam!! 😛

      adra_bell a răspuns:
      29 Iunie 2011 la 11:17 AM

      Eva a pus stapanire pe culorile mele, a decretat ca sunt si ale ei, si are si ea niste hainute de desenat:))

    adelamaria a spus:
    29 Iunie 2011 la 4:52 PM

    Haha, neaparat sa-i faci o poza daca insista sa iasa cu tricoul pictat de ea :))…Sau mai bine zis, sa le faci poze babelor si tantilor care vor avea cu siguranta de comentat 😀 …LOL

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 9:41 AM

      nu cred ca o sa-l poarte p-afara, e maieu d-ala de luat pe dedesubt. Acum, vara, doarme in maieu, dar daca i s-o pune sa iasa afara asa….

    stylehandmade a spus:
    18 Iulie 2011 la 11:38 AM

    Talentata Eva. Are simtul culorii de mica, bravo ei. Zau daca as avea vreun stres sa imi scot pustoaica imbracata asa.

      adra_bell a răspuns:
      20 Iulie 2011 la 9:46 AM

      Nici eu n-as avea probleme, doar ca este un maieu d-ala de se ia pe dedesubt. Dar sunt sigura ca o sa-si mai faca ea si alte hainute.
      Iti stiu blogul mai demult, minunate hainutele tale

    Amuzant si colorat « About Eva a spus:
    12 Septembrie 2011 la 8:31 AM

    […] de la bodybebe au intrat in telepatie cu noi si au mai aplicat o idee eveasca. Minunatul si originalul tricou cu pete colorate pe care Eva l-a creat intr-o dupa-amiaza de inspirat…, numai ca ei i-au mai adaugat un citat celebru de-al lui Andy Warhol: I Like boring […]

Lasă un răspuns

