La zi

Publicat pe

Avem 2400g de baiat. Nastrusnic si pozitionat transvers. AMR aproximativ o luna.

Eva aliniaza pe covor mai multe papusele mici si-si explica: asta-s eu, adica Eva, asta-i Filip, dar nu s-a nascut inca, asta-i surioara mai mica a lu’ Eva.

Viseaza frumos fata mea!

17 gânduri despre „La zi

    cojocarii a spus:
    30 Iunie 2011 la 8:57 AM

    🙂 Grasun piticul!! Sa fiti sanatosi cu totii, iar tie, iti doresc sa ai parte de o nastere usoara. … abia astept povestile cu Eva si Filip – am impresia ca Eva o sa nascoceasca cateva replici memorabile. 😉

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 9:38 AM

      da’ Eva ce-l mai asteapta! Desi i-am spus ca o sa fie un bebelus care doar o sa manance, o sa doarma si eventual o sa planga, ea tot e nerabdatoare sa-l tina in brate si sa-l plimbe in carucior

    luckyrock a spus:
    30 Iunie 2011 la 9:00 AM

    sa viseze si tu sa faci la fel.:)

    poate pana la sfarsitul lunii, Filip decide sa lase capul in jos.:)

    oare vei mai avea timp de blog dupa ce nasti? mie, cu siguranta, o sa-mi lipsesti.:)

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 9:39 AM

      va trebui sa invete ca unele vise nu se indeplinesc niciodata:D

      Nu stiu cu blogul, vom vedea. Asa cum au timp alte mame de 2 sau 3 copii, probabil voi gasi si eu cate un ragaz.

    mariana a spus:
    30 Iunie 2011 la 9:40 AM

    eva vede perspective….cine mai stie…

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 9:44 AM

      Adevarul este ca never say never….

    Roxana a spus:
    30 Iunie 2011 la 10:20 AM

    Si ea zice ca o sa aiba o surioara, nu s-a impacat ea cu ideea asta de baietel 🙂 Cine stie?

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 10:53 AM

      si Eva a insistat la inceput ca e fata. Eu ii spuneam ca e baiat, ea nu si nu, e fata. Acum nu mai accepta decat ca are un fratior, daca fac glume se supara si plange

    Carla a spus:
    30 Iunie 2011 la 10:54 AM

    Nu te juca cu visele fetei! 😛 Ce poate fi mai frumos decât să faci visele copiilor să devină realitate? 😛

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 4:45 PM

      Ia sa vezi cum or sa vina la tine visele la dublu: mamiiiii, vrem doi fratiori:)))

    Ch_Dana a spus:
    30 Iunie 2011 la 12:38 PM

    Felicitari si la mai mare ! (cand s-o naste)

    Si mai ales, sa se impace fratii…ca fratii 🙂

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 4:44 PM

      ughh, da, asta e temerea mea cea mai mare

    Olivia a spus:
    30 Iunie 2011 la 4:36 PM

    Nu te vad bine :))

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2011 la 4:47 PM

      Lasa, ca-i trece, ii ia mama o pisica, tot isi doreste f mult

    Oana a spus:
    5 Iulie 2011 la 8:20 AM

    Buna Andra,
    Nu stiu dc baietelul tau e tot transversal – insa exista o varianta pentru pozitionarea corecta (ce bine era sa fi fost si acum 5 ani): terapie bowen.
    Daca te intereseaza, intreaba pe prietenul gugal si o sa gasesti diverse informatii.
    Ce stiu eu concret e ca o buna prietena a mea a nascut gemenii pe 20 iunie – natural – si erau amandoi transversal pe la 38-39 de sapt, pana la urma s-au pozitionat corect.
    Daca ar fi fost asa ceva si acum 5 ani, poate as fi scapat si eu de bisturiu 🙂

    Bafta mare, sarcina usoara si nastere cu mult noroc si sanatate!

      adra_bell a răspuns:
      5 Iulie 2011 la 8:49 AM

      asta s-a intamplat in Romania?
      multumesc, am sa ma interesez

        Oana a spus:
        7 Iulie 2011 la 3:02 PM

        Da, in Tg Mures. Dar terapeuti Bowen sunt in orasele mari – Cluj, Bucuresti, Sibiu… Tb cautat cu prietenu’ gugal.

Lasă un răspuns

