Pentru Filip

Publicat pe Actualizat pe

Tati te-a vazut pe monitorul ecografului si a zis ca esti frumos.
Eva a scormonit prin cutia ei de bebelusenie, cea cu induiosatoare amintiri: prima salopeta, una roz in forma de iepuras, o bluza cu multe pisicute, testul pozitiv, bratarile de la maternitate, jucariile ei preferate de bebelus. Un hipopotam moale si zanganitor si Bajou&Douli. Mi le-a adus mie sa le pun deoparte pentru tine.
Eu te-am visat, am visat nasterea, un vis alb cu sunete de pasla, intrerupte de plansul unui bebelus care mi-a fost pus la san.

Te asteptam cu drag
PS nu te grabi, peste vreo 2-3 saptamani sa termine si tati cu examenele

17 gânduri despre „Pentru Filip

    Bogdana a spus:
    11 Iulie 2011 la 3:54 PM

    sunteti minunati! Filip, sa stai acolo, cuminte da? Pana cand zice mami sa stai!

    Christine a spus:
    11 Iulie 2011 la 4:16 PM

    Va tin pumnii! Mult curaj!

      adra_bell a răspuns:
      12 Iulie 2011 la 7:02 AM

      Curajul se pare ca e prestabilit la a doua sarcina. Imagineaza-ti ca abia azi il voi cunoaste pe medicul cu care voi naste, n-as fi conceput una ca asta la prima sarcina

    Roxana a spus:
    11 Iulie 2011 la 8:06 PM

    Ai sa vezi ce minunatie de timp va fi! E o lumina noua in toata casa!

      adra_bell a răspuns:
      12 Iulie 2011 la 7:03 AM

      Ce bine suna! Mi-au cam disparut temerile si depresiile si toate prostiile din capul meu. Sunt fericita si nerabdatoare

    luckyrock a spus:
    11 Iulie 2011 la 9:08 PM

    emotionant post, emotionante momente. sigur totul va fi bine.:)

    vasari a spus:
    11 Iulie 2011 la 11:53 PM

    foarte frumos… va pupam si sa fiti sanatosi cu totii, da? 🙂

      adra_bell a răspuns:
      12 Iulie 2011 la 7:17 AM

      sanatosi si ne-gelosi. Pe Eva a tras-o ieri un baietel de par si asa a plans si s-a amarat, ca daca o sa fie si Filip asa?

    Rox si Luca a spus:
    12 Iulie 2011 la 9:52 AM

    Ce frumos!

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2011 la 11:51 AM

      haide Rox, te asteptam in grup:)

    Paula a spus:
    13 Iulie 2011 la 12:05 PM

    Ah, ce tare m-am emotionat. De la prima propozitie…

    Ada Demirgian a spus:
    13 Iulie 2011 la 3:03 PM

    Ce frumos! Vezi, Filip, ai ales bine. Bravo.

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2011 la 11:51 AM

      da, da, si mie-mi place sa cred ca bebelusii isi aleg parintii

    svea a spus:
    14 Iulie 2011 la 12:56 PM

    Induiosator! Mi-au dat lacrimile!

Lasă un răspuns

