9 luni, mai pe seara

Publicat pe Actualizat pe

Seara, atunci cand credem noi ca giurgiuvenii s-au retras pe la casele lor, mergem la plaja „doua picioare”, nu ale mele, ale podului. Local, plaja se numeste „la piciorul podului”, dar Eva a observat ca sunt doi piloni si nu i-a placut ca unul este exclus din denumire. Eva mai face cate o baie, se joaca in nisip, sau ne alergam amandoua pe mal, eu incercand cu disperare sa mai reduc din dimensiunile elefantesti ale gleznelor.

Daca va intrebati ce fac in fotografia de mai jos, aflati ca sunt un let’s do it permanent si neincurcat defel de extra-greutatea mea. Acesta este un fel de ritual al nostru, intai ne asezam patura si apoi strangem mizeria din jur. Chiar si Eva a invatat sa ridice cu ajutorul a doua bete diverse hartii, ambalaje de seminte, servetele umede si sa le arunce in groapa in care tati face un foc purificator. Asadar, dragi giurgiuveni spargatori de seminte, mancatori si bautori de ce nimeriti, murdariti linistiti acest colt mic de paradis, o gravida in luna a noua, o fetita de 3 ani si un viitor taticx2 curata macar partial in urma voastra. Puah!

24 de gânduri despre „9 luni, mai pe seara

    mariana a spus:
    14 Iulie 2011 la 1:07 PM

    dap…sper sa-ti citeasca postul multi concetateni si care se simt sa ia masuri….

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2011 la 7:37 AM

      Si daca l-ar citi exact aia care lasa dare de gunoi in urma lor tot nu cred ca ar avea vreun efect. Educatia de genul asta ar trebui sa se faca cu biciul amenzilor si al orelor lucrate in folosul comunitatii

    Camelia a spus:
    14 Iulie 2011 la 1:27 PM

    of, si noi am practic sportul asta in week-end pe plaja dar acolo chiar era cam munca in zadar. 😦

    mmaria a spus:
    14 Iulie 2011 la 1:40 PM

    ce frumoasa esti cu toate cel 9 luni mai pe seara ale tale!

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2011 la 8:14 AM

      Multumesc! Daca m-as si vedea/simti asa as fi cel mai fericit om din lume

    Rox si Luca a spus:
    14 Iulie 2011 la 2:33 PM

    Sa vedeti cum arata plaja la noi :(…Nici in parc nu scapi de mancatorii de seminte, noi nici nu mai frecventam locul. Acum avem portul turistul amenajat, e tare fain sa te plimbi pe acolo dar nu stiu cat va mai ramane asa 😦

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2011 la 8:11 AM

      La voi plaja nu e intretinuta de municipalitate? Aici nu vne nimeni sa stranga mizeria, doar Dunarea inunda spre toamna si spala tot, d-aia nu-mi imaginez cum pot fi atat de vite de lasa maldare de gunoi cand pleaca, desi stiu ca se vor intoarce maine si vor sta in gunoiul lor si al altora ca ei.

        Rox si Luca a spus:
        15 Iulie 2011 la 8:29 AM

        Ba da, strang ei ce strang, dar pana strang, arata oribil. Nu-si ia nimeni petul, sticla, punga, cutia de bere etc.

    Mamiţuni a spus:
    14 Iulie 2011 la 11:42 PM

    Arati absolut beton!
    Ceva-mi spune ca, vazuta din spate, nu pari posesoare de burtic de 9 luni 🙂

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2011 la 8:05 AM

      Multumesc! Da, chiar, din spate arat mai bine, numai sa nu fiu in mers, cand arat ca o rata cracanata:))

    adelia a spus:
    15 Iulie 2011 la 7:35 AM

    Arati superb, parca te joci doar de-a gravida 🙂

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2011 la 8:07 AM

      Stii cum e cu joaca de-a gravida? Am citit pe undeva ca in Japonia, parca, sotii merg la cursurile prenatale si li se pune in fata un sort de vreo 15 kile cu sani si burta si sunt pusi sa faca diverse miscari, gen aplecat, alergat:D

    Ch_Dana a spus:
    15 Iulie 2011 la 8:00 AM

    Ma alatur si eu corului de laudatori…si de invidiosi 🙂 Eu prefer sa nu mai vad pozele de gravida, aratam ca un sifonier cu 3 usi . Cat despre picioare, mie mi s-au umflat dupa nastere, dar ceva de speriat, ziceai ca am elefantiazis… Noi sa fim sanatosi, toate trec:)

    Ce optimista esti cu adunatul gunoaielor…eu nu mai sper sa se schimbe ceva in bine in tara asta. Aveam 18 ani in ’89, au trecut 22 de ani de atunci…cam mult ca sa-mi mai mentin iluziile. Mai prost e ca nici macar din ce vedem pe afara nu invatam…

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2011 la 8:09 AM

      pai si eu sunt ca unul cu doua usi, dar am avantajul distributiei kilogramelor pe o verticala generoasa. De-ai sti ce-mi facea mie Celus la fiecare control, legat de greutate….
      Nu sunt optimista, dar nici sa stau in jegul ala nu pot, d-aia strangem in jurul nostru. Dar cum am spus mai sus, mentalitatile se vor schimba numai cu o legislatie aplicata la sange

    andreea a spus:
    15 Iulie 2011 la 10:11 AM

    Adra, arati minunat, crede-ma…sa nu mai vorbesti asa despre tine…:) iar galushca ta e superba…felicitari pt initiativa voastra, dar din pacate nu cred ca putem noi schimba ceva…:((

      adra_bell a răspuns:
      17 Iulie 2011 la 5:57 AM

      Multumesc, Andreea! Autoironia e sport vechi la mine. Ca si ironia de altfel…

    svea a spus:
    15 Iulie 2011 la 10:21 AM

    Sunteti superbe amandoua! Initiativa este laudabila, din pacate! Pentru ca iubesc mult animalele, nu le pot jigni ca sa le imprumut numele specimenelor murdaritoare! 😦

      adra_bell a răspuns:
      17 Iulie 2011 la 5:58 AM

      s-au aciuiat si niste catei p-acolo, cred ca mai curata si ei plaja, asa ca ai dreptate cu animalele

    anto a spus:
    15 Iulie 2011 la 8:09 PM

    de 3X like

    adra_bell a răspuns:
    17 Iulie 2011 la 5:59 AM

    nu ma compar! tu ai fost cea mai sexy gravida ever

    oana a spus:
    18 Iulie 2011 la 7:17 PM

    Lasand la o parte partea cu gunoaiele…pot sa-ti spun ca arati din ce in ce mai bine…si ce pcioare subtirele ai….eu in stadiul asta le aveam super umflate! Bravo, sunteti tare frumoase amandoua!

      adra_bell a răspuns:
      20 Iulie 2011 la 9:48 AM

      talpile si genunchii mi se umfla. Se dezumfla la rece, dar de unde rece pe canicula asta… La Eva am fost mai umflata si eu

    Elle a spus:
    26 August 2011 la 11:47 AM

    probabil din cauza dezvoltarii noastre tehnologice si nu numai, am uitat sa mai „comunicam” cu Mama Natura, si ni se pare normal sa lasam „urme” pe oriunde mergem…urat…multumim pentru ce faci, caci nu sunt multi oameni care ar strange dupa altii 🙂

Lasă un răspuns

