Imaginare pisici si catei ghiciti

Publicat pe Actualizat pe

Traim inca intr-o dulce copilarie, in ludic si in fantastic. Va veni ea si gradinita, scoala, invatatura, socotitul si cetitul, poeziile in engleza.
„Mami, eu cand o sa am colegi?”
Curand, draga mea, si sper ca vei continua sa canti dupa ureche intr-o portugheza perfecta desi necunoscuta, in timp ce-i pregatesti o mancare inimaginabila pisicutei tale imaginare, „cum, mami, n-o vezi, doarme aici, sub masa”

sa desenezi cinci catei intr-un sac, fara sa-ti fi citit vreodata Micul print

sa ne canti, in masina, despre dragoste, aceasta salata cu ceva sare in plus

Macar asta mi-a reusit in mamicenie: sa ocrotesc imaginatia, sa nu strivesc fantasticul, sa hranesc originalitatea

Update, ca uitasem

Suprema suparare daca o cert: Mami, inchide gura ca te fac de pluş!
Si red moon rising, dar ma tem de ea, pleaca rostogol luna rotunda!

4 gânduri despre „Imaginare pisici si catei ghiciti

    mmaria a spus:
    16 Iulie 2011 la 9:49 AM

    esti o fata de nota zece! da, tu, aia mare:)

    eu sunt asa de obisnuita sa vorbesc cu felix despre lucruri fantastice incat alaltaieri disdedimineata, cand m am trezit, i am auzit pe felix si pe tati lui vorbind in curte despre, ce altceva, diverse personaje fantastice si aventurile lor, dar cand am iesit sa rad cu ei, tati mi a pus intrebarea ‘oare nu fabuleaza prea tare’ si m a speriat putin. apoi mi a trecut. cred ca e ok totusi, mai ales la varsta asta.

    va imbratisez!

      adra_bell a răspuns:
      17 Iulie 2011 la 9:22 AM

      Felix este extraordinar cu robotii si fanteziile baietesti. Si nu, nu fabuleaza prea mult, eu imi inventam singura povesti cand eram copil, sau i le spuneam sora-mii

    moni a spus:
    16 Iulie 2011 la 11:55 PM

    Poate cea mai mare realizare mamiceasca e asta, pastrarea inocentei, potentarea imaginarului, incurajarea lui. Copiii care traiesc in povesti sunt pe veci fericiti. Vad ca luna e tot mare si rotunda si in seara asta, nu da inca semne de descrestere, dar nu ne temem, rostogolim in lumina ei bucuria fierbinte a verii.

      adra_bell a răspuns:
      17 Iulie 2011 la 9:23 AM

      eu ma tem din cauza mitului cu nasteri pe luna plina:)

Lasă un răspuns

