Despre fizica aplicata cu ciucurei

Publicat pe Actualizat pe

Fizica aplicata scrie pe noi. Eva se joaca zilnic de-a micutul Bernoulli, nu stiu care dintre ei, cel cu hidrodinamica si mecanica fluidelor. Sta minute intregi la chiuveta studiind cum apa isi schimba forma in diverse recipiente, cum curge dintr-un vas in altul, era ceva d egenul asta, principiul vaselor comunicante, nu?

Cand nu e Bernoulli, ne viziteaza un fel de Einstein extrem de curios. Orice intrebare incepe mai nou asa:

Cand ma duceti la parcul ala cu doi caluti, din care unul e stricat?

Cand imi iei si mie un  iepuras cu coada alba?

Cand o sa avem si noi  un pui de girafa mov?

Cand o sa vina iarna?

Cand?

Cand?

Cand?

Seria de cânduri  poate tine si cate o ora si se intensifica spre seara, cand e deja strigata nu vorbita. Credem ca este un efort sustinut de a percepe timpul, ce inseamna ieri, azi, maine, asa ca ne straduim sa raspundem pana la epuizare. Dupa care intram in silenzio stampa, caci si parintii au limitele lor, si il cerem inapoi pe Bernoulli cel studios. „Nu vrei sa te speli pe maini?” Functioneaza de fiecare data.

Perlutele se insira in continuare, numai ca eu am blocaj de blog, si nu le-am mai scris. Cea mai recenta, de aseara, cand ii citeam co-autorului din intelepciunea unui fizician, filosof si eseist roman contemporan, sa-i zicem domnul P.  Domnul P.  are o pagina dedicata pe facebook, intitulata chiar „ce a vrut P sa zica”  si creata probabil de nedumeriti ca mine. Asadar, ma amuz de propria-mi nestiinta si citez urmatoarele:

„Şi, deopotrivă cu cea din secolul I, această umanitate este magnifică şi crudă, prodigă în realizări-promisiuni, şi iremisibil, extraordinară”

No, comentez eu, ce pisici e asta? Iar Eva, care participa activ la orice conversatie din casa si nu se lasa deloc impresionata de faima niciunui filosof,  ma lamureste scurt:

„Adica  frumoasa, mami!”

Eva pare sa aiba cate o zana in fiecare colt al tarii sau al Europei. Suficient sa fiu sedusa de niste ciucurei ca  una dintre zane ne trimite un poncho numai bun pentru invesmantat micuta Bernoulli. Si ce fiţe, „fa-mi patru codite si imbraca-ma cu ciucureii ca am chef sa dansez”

Filip a devenit nerabdator si probabil destul de puternic, deseori vad cum un calcai mic sau poate un genunchi se misca pe sub pielea mea.  Aproape e aproape, vedem azi daca se stabileste ceva

16 gânduri despre „Despre fizica aplicata cu ciucurei

    cojocarii a spus:
    27 Iulie 2011 la 11:49 AM

    va tin pumnii! 🙂 astept cu nerabdare vesti!

      adra_bell a răspuns:
      27 Iulie 2011 la 10:15 PM

      eu sper sa nu te mai gasesc p-acolo, desi asa am ajunge sa ne cunosteam. Lasa, mai bine sa fii acasa cu bebe Vladimir. O sa dau de veste:)

    luckyrock a spus:
    27 Iulie 2011 la 3:15 PM

    si eu care credeam ca „tacerea” ta inseamna ca s-a produs marele eveniment!:D

    revenind la subiect, nu trebuiau sa inceapa cu „de ce” intrebarile Evei?:)

    o nastere cat mai putin traumatizanta pentru tine si bebelus iti doresc.:)

      adra_bell a răspuns:
      27 Iulie 2011 la 10:16 PM

      hai mah, cum o nastere cat mai putin traumatizanta? Pai tu n-ai auzit de nasterea orgasmica:D
      Se pare ca palit perioada „de ce” si am intrat in perioada „cand”

      luckyrock a spus:
      28 Iulie 2011 la 12:05 AM

      n-am auzit de nasterea orgasmica, dar am auzit ca daca reusesti sa te exciti, te doare mai putin si nasti mai usor. o fi tot aia.:))

      nu stiu cum ar putea sa se excite o femeie in chinurile facerii, mie ideea asta imi miroase a origini misogine. pardon, masculine.:D

        alina downunder a spus:
        28 Iulie 2011 la 3:25 AM

        Ei, nu e chiar acelasi orgasm, este vorba despre un anume fel de iluminare, de implinire, de uitare a durerii, in mijlocul ei. Asa cel putin am inteles eu, ca de trait, din nefericire, n-am ajuns s-o traiesc. La mine a fost, de trei ori, chin si cam atat. Sublimul DUPA. 🙂

    alina downunder a spus:
    28 Iulie 2011 la 3:23 AM

    Cand, o, da! 🙂 When will we get a doggie? When will daddy buy us a trampoline? When will I go to school? When will Catrina go to school? When will it be summer again? When will it stop raining?
    Vorba ta, astea asa, dintr-o suflare, dupa care iarasi, de la capat! 🙂
    Why-urile in schimb le primim de la mezina. Noroc ca are doi extra interlocutori amabili, sa-i raspunda la dece-uri. 🙂 Pana la un punct insa, i-a zis Anna acum vreo saptamana „Stop it, Catrina, enough why-s, you’re annoying me!” :).
    Ati aflat cand, cum? Stau cu sufletul la gura pentru voi. Si cu pumnii stransi.
    Sa fiti bine, ma gandesc la voi.
    Hugs.

      adra_bell a răspuns:
      28 Iulie 2011 la 10:57 AM

      aha, deci tu auzi stereo, doar ca sunt canale diferite:))
      Probabil luni, cezariana

        Mrs.Green Foot a spus:
        29 Iulie 2011 la 6:49 PM

        Ce inceput de saptamana te asteapta atunci! Astept cu nerabdare vesti si poza cu Filip.

        adra_bell a răspuns:
        30 Iulie 2011 la 8:17 AM

        daaa, un inceput de saptamana plin de surprize si de emotii.

    ana maria trasnea a spus:
    29 Iulie 2011 la 9:28 AM

    nu am mai intrat sa citesc pe blogul tau de o vesnicie si ma bucur tare ca am facut-o acum. imi da o stare asa buna cand iti citesc postarile si va vad, pe voit toto, o familie simpla, aparatent obişnuită, dar neobişnuit de fericită şi senină pentru zilele voastre. Asta aş vrea si eu intr-o zi! Naştere uşoară! Vă pup din suflet!

    ana maria trasnea a spus:
    29 Iulie 2011 la 9:30 AM

    nu am mai intrat sa citesc pe blogul tau de o vesnicie si ma bucur tare ca am facut-o acum. imi da o stare asa buna cand iti citesc postarile si va vad, pe voi toti, o familie simpla, aparent obişnuită, dar neobişnuit de fericită şi senină pentru zilele noastre. Asta aş vrea si eu intr-o zi! Naştere uşoară! Vă pup din suflet!

    varianta corectata, sunt un pic „chioruţă” de la o vreme

    Ch_Dana a spus:
    29 Iulie 2011 la 3:02 PM

    N-am mai intrat demult, ma cam perpeleste cea mica…daca e lunea asta, multa bafta, sa fie usor si Filip sa fie mancacios si „necolicios” 🙂

    Dana

      adra_bell a răspuns:
      30 Iulie 2011 la 8:16 AM

      Multumesc! Eu cred ca mai toti copiii trec prin durerile astea de burtica numite colici, ca o perioada de adaptare a tubului digestiv la noul meniu. De ce va perpeliti? Aveti un puseu de crestere?

    Ch_Dana a spus:
    31 Iulie 2011 la 9:02 AM

    Buna intrebare..nu stiu. Are gaze (trage „vanturi”), ba se intinde cat e ea de lunga, ba chirceste piciorusele peste burtica…puseul de crestere se manifesta din cate stiu prin pofta de mancare sporita, nu prin agitatie. Are momente in care se trezeste din somn urland 😦

Lasă un răspuns

