Cifre

Publicat pe Actualizat pe

03.08.2011
ora 17.45
3600g
52 cm
9 scor Apgar (politica spitalului pentru cezariene)
nastere la 39 de saptamani si 5 zile

Si primele poze (politica spitalului era ca in unitatile militare, n-aveai voie sa faci poze)

Prima masinuta

41 de gânduri despre „Cifre

    luckyrock a spus:
    7 August 2011 la 11:15 AM

    felicitari! va doresc multa sanatate si o viata frumoasa.:)

    Ch_Dana a spus:
    7 August 2011 la 11:17 AM

    Sa va traiasca, sa fiti toti sanatosi si sa va bucurati de el !

    degetica a spus:
    7 August 2011 la 11:33 AM

    este superb, perfect, sublim!! Multa sanatate in formula de 4, sa fie viata lina si sa fiti de-a pururi fericiti!

    Zicolorata a spus:
    7 August 2011 la 11:34 AM

    Doamne, ce frumos eeeee!!! Sa va traiasca!

    Mrs.Green Foot a spus:
    7 August 2011 la 11:38 AM

    Bine ai venit pe lume Filip. Sa va traiasca!

    Mari a spus:
    7 August 2011 la 12:16 PM

    Filip,esti frumusel -frumusel.Erai asteptat cu mare nerabdare….bun venit! Mari

    Carla a spus:
    7 August 2011 la 1:16 PM

    Dincolo de cifre, salutam venirea pe lume a lui FIlip cel sanatos si frumos!!! Sa fii fericit, Filip, alaturi de familia ta minunata!

    cojocarii a spus:
    7 August 2011 la 1:30 PM

    🙂 supeb copil. frumoasa masinuta. 😛 Sa va traiasca sanatos si sa fiti fericiti tuspatru.

    Mamiţuni a spus:
    7 August 2011 la 1:38 PM

    Bun venit leutului Filip!
    Felicitari, Ana! Sa fie sanatos si voios, si sa va bucurati de el!
    Felicitam si sora mai mare!

    Recuperare si adaptare usoara!

    Andreea a spus:
    7 August 2011 la 2:20 PM

    Frumos tare:) multa fericire in 4!

    Gabi a spus:
    7 August 2011 la 3:42 PM

    Felicitari! Sa fie sanatos si sa va bucurati de el!

    svea a spus:
    7 August 2011 la 4:09 PM

    Ce frumos si grasut e! Si paros! Superb, ce mai! Si prima masinuta e in ton cu nr de centimetri ai micutului leusor! Sa fiti sanatosi, ca impliniti sunteti!

    mmaria a spus:
    7 August 2011 la 4:14 PM

    E minunat, e adorabil, sa fiti sanatosi!

    v_florina a spus:
    7 August 2011 la 4:53 PM

    Felicitari pentru minunea mica, sa va traiasca! Are parut mare si este f f f frumos! Sa aveti adaptare usoara in noua formula!

    ayandari a spus:
    7 August 2011 la 5:01 PM

    E o frumusete de bebelus(mi se pare ca seamana cu Eva la alura ),felicitari, sanatate si numai impliniri, iar tie refacere grabnica si putere si rabdare multa cu fratiorii.va pupam

    abramburika a spus:
    7 August 2011 la 5:49 PM

    Sa va traiasca!! Dragul de el!!

    adelia a spus:
    7 August 2011 la 6:23 PM

    Felicitari!!!!

    adelia a spus:
    7 August 2011 la 6:26 PM

    Ultima poza ma duce cu gandul la bebelacii desenati ai Dianei: un cap rotund, senin si cativa carlionti, ridicati in sus 🙂

    mamica_de_sebastian a spus:
    7 August 2011 la 6:34 PM

    Bine ai venit pe lume Filip.Am impresia ca seama cu Eva.Iar tie Anda refacere rapida si mult mult lapte

    moni a spus:
    7 August 2011 la 6:35 PM

    Bun venit pe lume micutului Filip! Ganduri bune si sanatate tuturor!

    corinamirela a spus:
    7 August 2011 la 6:54 PM

    E minunat. Doamne, l-as pupa in fiecare secunda 🙂
    Sa fie binecuvantat, sa va bucurati de el, si el de voi. E foarte foarte dragut…
    Ce face Eva? Pupici calzi din Elvetia.

    chiccutza a spus:
    7 August 2011 la 7:21 PM

    Ce dulce e !!! Sa va traiasca!

    GERMINA a spus:
    7 August 2011 la 8:42 PM

    Bine-ai venit Filip! Sa fii sanatos si norocos!

    Camelia a spus:
    7 August 2011 la 8:52 PM

    Sa va traiasca si sa va bucurati de el! E un frumos!

    Anca a spus:
    7 August 2011 la 10:39 PM

    Bine ai venit pe lume, Filip! Sa cresti frumos si fericit si sa te bucuri de o familie minunata!

    alina downunder a spus:
    8 August 2011 la 2:51 AM

    Dragul de el! Ce gurita frumoasa are!! Si ce dulce (aproape) zambeste … Minunat!

    Lala a spus:
    8 August 2011 la 7:09 AM

    Este atat de frumos Ana !!!
    Voi faceti prunci superbi, zau.
    Sa fie sanatos si numai bine va dorim !

    Christine a spus:
    8 August 2011 la 8:00 AM

    WOW! Ce baiat mare! Sa va traiasca!

    adelamaria a spus:
    8 August 2011 la 8:21 AM

    Buna, Filip! Eu sunt Ana si te-am asteptat cu nerabdare…Bine ai venit!
    Sa-ti fie adaptarea usoara si placuta, sa bucuri mereu si sa fii bucuros!

    doinasfasie a spus:
    8 August 2011 la 9:00 AM

    Este absolut fermecator! Felicitari pentru minunea cea noua din familia voastra, ii dorim sanatate si sa aduca multe bucurii celor din jur! Filip, inca o data „Bine ai venit!” Eva are, cu siguranta, o multime de lucruri sa-ti impartaseasca…

    anto a spus:
    8 August 2011 la 9:33 AM

    felicitari pt baietelul minunat
    tu cum te simti?

    andreea a spus:
    8 August 2011 la 9:43 AM

    vai ce scumpic eeeeeee….nu se putea altfel…cu o surioara ca Eva…:) sa fiti sanatosi si fericiti pana la adanci batraneti…;)

    Aurelia a spus:
    8 August 2011 la 11:40 AM

    Sa va traiasca! Sa fiti sanatosi si fericiti toti patru!

    Rox si Luca a spus:
    8 August 2011 la 4:49 PM

    Bine ai venit, Filip! Esti un pui mic tare frumos!
    Sa fii sanatos si norocos!

    vasari a spus:
    8 August 2011 la 7:37 PM

    E superb!! Sa va traiasca! Parca am vazut gurita Evei.:)

    Zu a spus:
    9 August 2011 la 10:42 AM

    Wow, felicitari, sa va traiasca micuta minune! Bine ai venit, Filip, iti doresc sa ai parte de o viata plina de fericire!

    mami si strumfii a spus:
    10 August 2011 la 8:38 AM

    Bun venit, Filip! Sa fiti mereu impreuna, sanatosi si fericiti!

    SabinaY a spus:
    11 August 2011 la 5:24 AM

    Sa va traiasca flacaul frumos foc, Filip!
    Bun venit draga Filip, o viata plina de zambete si drumuri line iti doresc!
    Felicitari!

    EllaX a spus:
    21 August 2011 la 8:49 PM

    Abia acum am vazut ca a venit Filip. Sa va traiasca si puiul acesta, si puiul mai mare si sa va bucurati unii de altii!

    Aurelia a spus:
    25 August 2011 la 4:26 PM

    Superb! Să vă trăiască şi să vă fie sănătos! De fapt, să fiţi sănătoşi cu toţii!

    Elle a spus:
    26 August 2011 la 11:48 AM

    felicitari! a aparut un „gram” infinit de iubire in familia voastra!

Lasă un răspuns

