Oua, lapte, biberoane

Publicat pe Actualizat pe

Azi-dimineata, la micul dejun:

Eu nu mananc oua, ca sunt facute de gaina! (mda, ifose din belsug)

Dar lapte?

Gaina nu face lapte, mami! (nu asta intrebasem, dar ii intru in joc)

Da’  cine-l face ?

Laptele pentru bebelusi il face mamicile lor (sic!), iar laptele pentru copiii mai mari il luam de la supermarket!

____________________

Eva vorbeste cu Filip:

Nu mai plange , Filip! Cand o sa te faci mai mare, mami o sa ne faca o surioara mai mica!

(pfuuui, ce amenintare!)

__________________________________

Never say never, asadar iata-ma descumpanita complet, la 36 de ore de la operatie cu un biberon cu formula in brate. Dupa 4 ore de supt, mutat de la un san la celalalt, nu mai pot, sunt nedormita de 3-4 nopti, nu-mi gasesc o pozitie cat de cat nedureroasa, ce mai ala-bala, am un biberon si nu stiu cum sa-l folosesc . O rog pe o asistenta sa-mi arate cum se tine, e amabila dar nu se abtine sa nu muste putin din dosul unei mame atat de incompetente:

Pai cum ziceti ca ati mai crescut un copil, doamna draga, daca nu stiti sa tineti un biberon?

Cu ţâţa, doamna, ii raspund si eu mirata de asa intrebare.

34 de gânduri despre „Oua, lapte, biberoane

    mmarialj a spus:
    8 August 2011 la 8:35 AM

    haioasa, ca de obicei, eva; dupa cum spui de ea, pare ca il cunoaste pe filip de cand lumea. ceea ce nu e tocmai un neadevar, il cunoaste de cand lumea lui:) va pup

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2011 la 9:11 AM

      da’ ce glume interesante face:D

    Roxana a spus:
    8 August 2011 la 8:42 AM

    asta am patit si eu, nu stiam sa tin biberonul, in loc sa-mi arate, sa am dumiresc si eu, asa, provizoriu, pana venea laptele meu, a inceput cu talente: nu-l tine asa, trage aer, tine-l mai ridicat, vezi ca nu apuca tetina bine…pana m-am invatat. Acum nu mai are treaba, am eu tzatz, aici nu-mi trebuie tehnica de manuire complexa. Mai grav e ca soacra i-a dat suzeta, si o vrea si o tine cu amre pofta :(, Eliza n-a vrut nici biberon, nici suzeta.
    Hai, fruntea sus! Putin e greu, pana te refaci tu, acum Andrei are o luna si e deja mai usor. Sunt colicii, dar le facem fata.
    Pupici!

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2011 la 9:13 AM

      pe mine au incercat sa ma convinga cu o seara inainte. Adica spitalul e genul prieten al mamei si copilului, dar asistentele iti canta celebrele placi: 10 min la un san, 10 la celallat, nu-l adormiti in brate ca se invata si profita, nu alaptati mai mult de 20 de minute, etc

    Christine a spus:
    8 August 2011 la 9:07 AM

    Si pe asta tot cu tata o sa-l cresti! Sunt convinsa!

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2011 la 9:11 AM

      deja e sigur. Ala a fost singurul biberon.

    Roxana a spus:
    8 August 2011 la 9:23 AM

    ce lapte praf i-ai dat?

    Ch_Dana a spus:
    8 August 2011 la 10:11 AM

    ca sa-ti fie mai comod, alapteaza intinsa ,pe pat, pe o parte. la mine asa e cel mai comod, mai ales noaptea.

    sorry lipsa caps, tastez cu mata pe burta 🙂

    bafta !

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2011 la 9:38 PM

      este foarte comod, dar mai trebuie sa treaca niste zile de la operatie

        Ch_Dana a spus:
        9 August 2011 la 10:40 AM

        Oops, scuze, uitasem de cezariana …:(

        Sa sea Dumnezeu sa te recuperezi cat mai repede !

    Ch_Dana a spus:
    8 August 2011 la 10:11 AM

    matza…

    Aurelia a spus:
    8 August 2011 la 10:22 AM

    Ana, la maternitate si lui Horia au incercat sa ii dea lapte praf, fiindca nu mi se instalase lactatia, dar i-au dat cu cana (daca ii dai cu biberonul se invata lenes si nu are chef sa munceasca sa obtina laptele). Oricum a preferat sa faca foamea decat sa bea lapte praf;) Ce m-a enervat pe mine cel mai tare in spital a fost lipsa de indrumare din partea asistentelor, mai ales ca Municipalul e considerat un spital unde e sustinuta alaptarea. Recunosc ca iti aduc copilul la terapie intensiva sa il pui la san, ti-l dau in salon sa te descurci cum poti, dar de explicat nimic.

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2011 la 9:40 PM

      ba sa-l vezi pe-al meu ce munceste, mama-mama, toata ziua m-a muncit azi. Si Eva, in primele doua luni la fel a fost, nu s-a dat jos de pe mine. Dar si la Cantacuzino, si la Giulesti le dadeau cu biberonul

    abramburika a spus:
    8 August 2011 la 10:28 AM

    Imi place cum glumeste Eva!! Si tu ai spus-o, never say never … cine stie daca amenintarea nu o sa se indeplineasca, sac!!

    Iti doresc sa treceti cat mai repede peste perioada de acomodare, dureri si oboseala. Pupici!!

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2011 la 9:41 PM

      Tinand cont ca eu tot lovesc in marja aia de nesiguranta de max 2% a metodelor contraceptive, mi-am si facut vaccinul de Rh, dar nope, nu mai vreau:D

    Ana a spus:
    8 August 2011 la 12:35 PM

    Sa va traiasca micul print, dragul de el! Asta cu gaina si laptele inca trebuie dezbatuta. Micuta fiind, Sandra a vrut sa stie cum face gaina laptele de pasare…
    Vad ca simtul umorului nu te-a parasit nici in situatii grele. Nu ai spus ce fata a facut asistenta la un asemenea raspuns.

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2011 la 6:46 AM

      eu eram chiar maricica si foarte mirata de laptele de pasare:))
      Asistenta a fost ok dupa, mi-a zis ca nu-i nimic, si baiatul va creste tot cu lapte matern

    luckyrock a spus:
    8 August 2011 la 1:54 PM

    am vrut sa te intreb daca ai renuntat la ideea de a mai incerca sa-l alaptezi, dar ti-am citit comentariul.:) ma bucur ca lucrurile au revenit la normal [si laptele in san :D]

    cu oboseala… nu stiu daca am mai scris asta in vreun comentariu la tine pe blog, intotdeauna primele 6 luni dupa nastere mi s-au parut ca de armata – cele mai grele.

    discutia despre asistente mai are rost? ceea ce e un moment unic [si coplesitor] pentru o mama care tocmai a nascut, e ceva banal pentru asistente. de-aia ele sunt incapabile sa sustina, sa incurajeze, sa ajute, sa simta un pic de empatie. exceptiile sunt rare.

    ca fapt divers, in alte spitale, asistenta vine de cateva ori pe zi sa intrebe mamele daca vor lapte pentru bebelusi. sunt intrebate toate mamele, si cele care alapteaza, si cele care nu, in fiecare zi, pana la externare. laptele se da cu seringa.

    cum ai rezolvat cu somnul, poti dormi cu amandoi, asa cum ti-ai propus? nu o trezeste Filip pe Eva cand plange?

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2011 la 6:47 AM

      dorm cu amandoi, nu se trezesc unul pe celalalt, dar amandoi ma trezesc pe mine:))

    corinamirela a spus:
    8 August 2011 la 8:23 PM

    Cred ca sunt singura mamica dinc ercul tau care nu a alaptat. Nu ca nu as fi vrut. Am avut cezariana si fibrom si niste practicante ca sfatuitoare, asa ca am acceptat sa i se dea micutului meu biberonul din a treia zi de viata. Acolo, in spitalul din Elvetia mi s-a scris un protocol ca la politie cum ca am renuntat de bunavoie sa-l alaptez si mi-au dau pastile sa nu mai vina laptele (desi el nu venea, chiar si cand mi-au pus aparatul de muls electric si copilul saracul ma chinuia enorm). Habar nu am sa ma incadrez intr-o situatie anume. Cert e ca Silvan a crescut super ok si cu lapte praf, e un copil minunat si nu mi-a facut deloc probleme, de nici un fel.
    Doar asa, o opinie de viata personala. Alaptatul e cel mai perfect si minunat lucru, dar se poate si altfel. Mai trebuie sa spun ca nu e prea usor si confortabil, chestia cu sticla si biberonul, implica o serie de procese si timp:desinfectarea, apa, amestecatul bine, temperatura (ca daca nu il doare pe bebe la burtica) etc…
    Mult succes iti doresc, in orice fel. Tin pumnii.

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2011 la 6:52 AM

      eu stiu sigur ca nu esti singura mama de pe aici care nu a alaptat:)

      Discutiile pro-alaptare nu sunt defel anti-formula, adica sprijina mamele care trebuie sa treaca peste niste greutati inerente inceputului dar nu le acuza pe cele care nu au alaptat din diverse motive.
      oh, da, alaptarea este pentru lenese ca mine:)

    Mamiţuni a spus:
    8 August 2011 la 10:34 PM

    Pe limba asistentei vorbind, esti o incompetenta cu ţâţe, ce mai!
    (poti sa-ti faci si un tricou :)), de vreme ce ignori ca maternitatea stiintifica se dovedeste via biberon)

    In alta ordine de idei: Eva nu mai avusese niste intuitii surprinzatoare… ? (zic si eu, nu ma lua prea in serios!)

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2011 la 5:33 PM

      lol, incompetenta cu tzatze, asta ar putea fi scris pe steagul misoginilor din toata lumea
      Cred ca Eva merge la plesneala, se da intuitiva, dar nu e:D

    kemell a spus:
    9 August 2011 la 6:32 AM

    Felicitari pentru bebe si pentru ca intentionezi să-l alaptezi!
    Unguentul bephanthen a facut minuni sfârcurilor mele in pimele luni de alaptare. Folosesti vreun unguent pentru sfârcuri?

    Ruxandra Visan a spus:
    9 August 2011 la 3:42 PM

    Sa va traiasca si sa fie sanatos….ca frumos este din plin 🙂
    Raspunsul tau la intrebarea asistentei m-a facut sa rad in hohote…..nici ca se putea un raspuns mai raspicat!

    cojocarii a spus:
    10 August 2011 la 12:18 AM

    Eva e totala!! … dupa replica pe care ai dat-o asistentei, nu am dubii ca ti-a mostenit personalitatea. 😉
    Sper sa reusesti sa gasesti o pozitie cat mai „nedureranta”. Refacere rapida!

    Lala a spus:
    10 August 2011 la 8:51 AM

    ” About Eva and Filip ” :))
    Refacere rapida Ana si spor la alaptat 🙂

      adra_bell a răspuns:
      15 August 2011 la 8:07 AM

      chiar ca trebuie sa schimb titlul….

    YSY a spus:
    14 August 2011 la 10:18 PM

    Felicitari! Sa va traiasca comoara, sa fie sanatos, iar tie iti doresc sa te refaci repede! Pup dulce Evei, surioara mare!

Lasă un răspuns

