Prima zi afara

Publicat pe Actualizat pe

A venit si ziua mult asteptata de Eva, ziua pe care o planuia ea inca de acum 3-4 luni, cum o sa iesim noi doua afara, ea o sa plimbe caruciorul, iar eu o sa-i cumpar Fornetti (de care mananca din joi in Pasti, dar asta e scenariul ei).
Si-a chemat tovarasii de joaca, copiii de la bloc, „vino, vino, sa-l vezi pe baietelul meu! Vezi ce frumos e?!!!” si a mers foarte tantosa si plina de importanta.

27 de gânduri despre „Prima zi afara

    mmarialj a spus:
    15 August 2011 la 8:23 AM

    asteptam cu sufletul la gura vesti, multumesc, e tare sfatoasa draga de Eva. Va pup pe toti, Filip e tare scump

      adra_bell a răspuns:
      15 August 2011 la 8:32 AM

      Eva ne-a pus sa-i zicem „iepurasul”, ea fiind pisicuta, vorbeste cu el, il baga in seama, dar are si momente de gelozie, ohooo. Ca sa nu mai spun ca ii dam si ei Sab simplex, seara, cateva picaturi, cum ia si Filip, ca si pe ea o doare burtica….

    YSY a spus:
    15 August 2011 la 8:28 AM

    Eu cred ca tu esti cea mai mandra de fapt.

    adra_bell a răspuns:
    15 August 2011 la 8:30 AM

    Irina, eu am avut un moment de fericire pura!

    Mari a spus:
    15 August 2011 la 8:44 AM

    Draga de ea,a asteptat de ceva vreme plimbatul carutului.Imi amintesc si la noi prima plimbare a mezinului,cand amandoua fetele e bateaui pe locul de carma…:) Mari

      adra_bell a răspuns:
      15 August 2011 la 1:49 PM

      imi imaginez ce dulci erau:). Ai avut dreptate, parca tu-mi ziceai de spalatul baieteilor ca o sa ma surprinda prezenta a ceva acolo unde eram obisnuita sa nu gasesc nimic:))

    luckyrock a spus:
    15 August 2011 la 9:55 AM

    ma gandeam la tine azi-noapte, sora mea intru insomnii.:) era cat pe-aci sa-ti trimit mail, dar am zis… daca te trezesc?;))

    ce faci, rezisti, rezisti?:)

    ma tin sa scriu de Sab Simplex de vreo saptamana, dar al naibii prospect e asa lung… mi-e lene sa-l studiez.

    cum se simte Filip, are dureri de burtica des?

    Eva e un ajutor de nadejde, nu?:)

      adra_bell a răspuns:
      15 August 2011 la 1:47 PM

      Care insomnii? alea au fost doar pe durata sarcinilor, acum as dormi de-as rupe patul.
      Nu’s ce sa zic de simeticona asta, mie nici un produs anticolici nu-mi inspira prea multa incredere, cred ca colicii astia sunt niste dureri de adaptare ale tubului digestiv. Evei i-au trecut cand a invatat sa scoata aerul.
      Lui Filip ii dau doar o doza, seara.
      Eva se implica si ea, aduce scutec nou, uleiul de masaj. Cand are chef, bineinteles

      luckyrock a spus:
      15 August 2011 la 2:50 PM

      da, da, la insomniile alea ma refer, la perioada cand ne intalneam pe bloguri. oi fi uitat.:)

      banuiam ca acum esti obosita si ai dormi tot timpul, de-aia nici nu am trimis mail.

    kemell a spus:
    15 August 2011 la 10:31 AM

    cat timp are Eva?

    cojocarii a spus:
    15 August 2011 la 9:27 PM

    mi-o si imaginez.. 🙂 cred ca iti galopa inima de fericire! 😉
    Sa iti traiasca sanatosi amandoi!

      adra_bell a răspuns:
      16 August 2011 la 12:04 PM

      Stii ca imi galopa inima de fericire:)

    mariana a spus:
    15 August 2011 la 10:58 PM

    Ca de obicei, aflu vestile tarziu, dar urez din inima bun venit micutului si tie rabdare si putere de crestere si intelegere, Evei sa fie buna si iubitoare , iar taticului sa fie mandru si sa aiba grija de toti 3

    alina downunder a spus:
    16 August 2011 la 8:33 AM

    Nu aveam nicio indoiala ca va fi cea mai buna surioara mai mare! Draga de ea, dragii de ei … 🙂

      adra_bell a răspuns:
      16 August 2011 la 12:07 PM

      da, da, e o surioara buna, doar ca o doare si pe ea burtica, vrea sa doarma putn si apoi sa manance nitel, iar sa doarma, iar sa manance, cum face Filip:))

        alina downunder a spus:
        16 August 2011 la 2:07 PM

        Ceea ce demonstreaza excelenta ei abilitate empatica. 🙂

    Ch_Dana a spus:
    16 August 2011 la 9:35 AM

    Norocul tau ca ai ajutor de nadejde 🙂

    De unde Doamne-iarta-ma ai facut rost de Sab Simplex? Mie mi-au zis ca s-a delistat…

    Ieri am experimentat si eu ce va sa zica adevaratele colici 😦 a plans non-stop si s-a zvarcolit vreo 5 ore pe ceas. Ce bine ar fi fost sa am eu colici in locul ei…

      adra_bell a răspuns:
      16 August 2011 la 12:06 PM

      Daca nu gasesti Sab simplex, ia-l pe frati-su, Espumisan picaturi, contin aceeasi substanta activa, simeticona. Neaparat sa o faci sa scoata aerul dupa fiecare supt. E pe lapte matern? la noi mai functiona si un pic de stat de la san, cand o durea tare burtica, o mai alina

        Ch_Dana a spus:
        16 August 2011 la 5:45 PM

        Am Infacol, tot cu simeticona, dar cel mai bine pare sa functioneze Bonnisanul…merci de tip, oricum.

        Da, aia cu aerul e lege, oricum scoate ea, saraca…

        Da, este pe lapte de mami, cum ii bag sanul se linisteste instantaneu, dar ieri nu a mai mers, urla cu sanul in gura…azi insa vad ca e super-linistita,a dormit aproape toata ziua, a sarit si mesele…

        adra_bell a răspuns:
        16 August 2011 la 8:03 PM

        ai incercat celebrul Colief? E pe baza de lactaza, unii spun ca ar fi singurul remediu eficient. Vezi ca ustura la buzunar, dar gasesti si mai ieftin de 80 de lei

    Zu a spus:
    16 August 2011 la 10:22 AM

    :-)) asta da amintire de pus la album! Citisem ca in jur de 3 ani e diferenta ideala intre cei doi copii, ca atunci e cel mare pregatit sa il accepte pe cel mic si ca poate intelege ce se intampla. Eu ma gandesc la partea cu vorbitul – ca e grozav sa poti vorbi cu ea despre ce simte si gandeste.

      adra_bell a răspuns:
      16 August 2011 la 1:41 PM

      Intamplarea si norocul meu sa nimeresc pe diferenta ideala:)
      Deocamdata nu spune nimic, o mai iscodesc eu , dar cred ca o sa o las in pace si o sa astept destainuiri spontane

    Zu a spus:
    17 August 2011 la 9:39 AM

    Deviind: am vazut mai sus un comentariu care aminteste de Colief – la noi a functionat grozav si ne-a rezolvat problema asa ca ma declar fan Colief (desi cunosc si o persoana la care nu a mers, insa pentru noi a fost perfect). Revenind: omuletul meu inca nu vorbeste clar si mie imi e greu sa aflu detalii despre ce a facut la gradinita de la el, asa ca citind ce spune Eva te cam invidiam ca poti afla mai multe, mai ales ca e vorba de asa subiect important – de aici si rationamentul meu cam dezlanat :D.

      adra_bell a răspuns:
      17 August 2011 la 10:19 AM

      Zu, nu stiu daca sunt de invidiat sau nu. Eva vorbeste mult prea mult, mai ales cand e obosita, mai si ridica tonul, seara ne termina, ne rugam de ea sa mai taca. Serios, e foarte solicitant uneori, mai ales cand suntem si noi obositi, devine chiar agasant, n-o fi frumos din partea mea ca spun asta, dar pe ea o mai si distreaza. Si culmea distractiei e sa repete aceeasi intrebare care ne adanceste santul inter-emisferic pana-n gat. Ceea ce-mi aduce aminte ca roata se invarte si mi-a venit randul, cand aveam in jur de 4 ani ma distram intreband „de ce” doar ca sa vad in ce punct se enerveaza mama:D

        luckyrock a spus:
        18 August 2011 la 5:38 AM

        nu-l trezeste pe Filip cand vorbeste asa mult si tare?

Lasă un răspuns

