Care mare?!

Publicat pe Actualizat pe

Nu-mi trebuie, zic eu cu ciuda celor 20 de kile in plus,  doar aseara ce  ma uitam la oferte de septembrie. N-am eu plaja aici? Ce 2 Mai? Ce Vama? E chiar aici, e  Gostinu Beach.  Nu chiar atat de aproape, dar intr-o juma de ora de mers intins pe cai putere ai si ajuns. Plaja libera, pitoreasca, cativa pescari si cativa bucuresteni zanatici. Era si un nesimtit de daduse manelele in blana, dar asta e, l-am ocolit si ne-am dus mai incolo, e loc destul pentru toti la Dunare.  Ma puteam pune la mintea lui si dadeam si eu in blana, la alegere: arii celebre din opere, Trans-Siberian Orchestra si Fluturasul fara aripioare al Evei. Pe pariu ca-l goneam?


Filip alintat Filipel de Eva, zis Gopo, Bulinuta sau Bulinex, a fost prezent  mai mult de decor, le-a cam dormit.


Am zis pitoresc, nu? Padurea din spate e exploatata de sateni, cand nu-i masacrata de autoritatile locale


si putin romantic


chiar haios, se poate dansa in nisip


Incantare maxima cu morisca asta de vant. Eva o rupe in 3 secunde, co-autorul o lipeste in 3 zile

9 gânduri despre „Care mare?!

    g.cojocaru a spus:
    25 August 2011 la 4:27 PM

    norocosi.
    … eu privesc cu jind la ofertele pe sept/oct si caut hoteluri care accepta si doi copii in camera. Caut visand, ca poate voi fi in stare… Sper sa fiu.🙂
    cat despre kilogramele in plus… ma tot gandesc la vestimentatia araboaicelor pe plaja si ma intreb daca m-ar prinde bine.😀 … ca nu am curaj sa imi expun suncile

    cojocarii a spus:
    26 August 2011 la 12:36 AM

    sunteti tare norocosi! Vreau si euuuu!!!

    zilele acestea, caut oferte, hoteluri care sa accepte doi adulti cu doi copii in camera….. prospectez cu jind, cel mai probabil, in zadar. … dar speranta moare ultima, iar eu inca mai sper la un miniconcediu impreuna cu Sorin si ghindocii…. dar unul din care sa nu se intoarca mai obosit decat a plecat….. asta insemnand ca trebuie sa ma mai refac si eu o lecuta.

      adra_bell a răspuns:
      26 August 2011 la 7:12 AM

      si eu parca as vrea, de cand au spus astia la Tv ca septembrie va fi foarte frumos.Noi nu stam niciodata la hotel, caut mereu pensiuni cu curte generoasa ca sa aiba Eva spatiu de joaca. Dar fizic nu-mi permit, probabil ca voi renunta la ideea asta cu marea.

    luckyrock a spus:
    26 August 2011 la 9:26 AM

    ei, nu cred ca mai sunt 20 kg, sigur ai mai pierdut din ele.:) stiu gravida care, la 5 zile de la nastere, avea mai putin cu 10 kg fata de ziua in care s-a internat ca sa nasca.

    nu cunosc expresia „a da in blana”, e locala?:))

    nu cred ca e recomandata marea pentru cei mici. e prea multa agitatie si galagie, zic eu, mai ales pentru un bebelus asa mic.

      adra_bell a răspuns:
      26 August 2011 la 11:22 AM

      Nu cred ca expresia e locala. Sper sa nu aiba cine stie ce dedesubt licentios:D analizata mai bine, s-ar putea. Inseamna dat la maxim

      Noi fugim de plajele aglomerate, si in septembrie chiar ar fi mai liber, dar …tot nu se poate.

      Lucky gravida aia de o stii tu, eu, la o luna dupa ce am nascut-o pe Eva, aveam mai mult decat greutatea de la nternare. Mancam in prostie, inclusiv dulciuri, si am tinut-o asa doua luni, pana s-a obisnuit organismul cu noul rol de Milka.

      luckyrock a spus:
      26 August 2011 la 11:29 AM

      stai, ca am uitat sa precizez: cele 10 kg au insemnat burta. adica lichidul, placenta, copilul. a avut burta foarte mare. asta vroiam sa zic, nu ma refeream la ingrasat sau la slabit.

        adra_bell a răspuns:
        26 August 2011 la 7:07 PM

        La Eva cred ca doar vreo 6 kile s-au dus la nastere. Acum nu m-am mai cantarit, sunt relaxata, stiu ca am slabit o data, deci voi slabi si a doua oara

    Draw For Joy a spus:
    30 August 2011 la 10:04 AM

    cat de frumos e acolo! Se poate inota?

      adra_bell a răspuns:
      30 August 2011 la 10:57 AM

      Da. Dunarea face un cot acolo si e mai domoala.

Lasă un răspuns

